מדריכים

איך אורזים כלי מטבח במעבר דירה

אריזת כלי מטבח במעבר דירה

אריזת כלי מטבח במעבר דירה היא אחת המשימות החשובות ולאופן שתבצעו אותה יש השלכות על השלמות שלהם, זמן האריזה ועל הסדר במטבח החדש שלכם. לפניכם כל מה שצריך לדעת כיצד לארוז מטבח במעבר. איך אורזים כלי מטבח, מתי כדאי לעשות את זה ואילו חומרי אריזה באמת יכולים לסייע לכם? לפניכם כל התשובות.

מתי להתחיל לארוז כלי מטבח?

אריזת כלי מטבח חייבת להיעשות בשיקול דעת ולפי תאריך מעבר הדירה שלכם. אריזה מוקדמת של כלים עלולה להגביל אתכם וליצור אי נוחות בעוד שאריזה בשלב מאוחר יכולה לגרום ללחץ מיותר ולעיכובים בלוחות הזמנים.

ככלל המועד להתחלת האריזה של המטבח תלוי בגודל שלו וכמות הכלים. בדירות ממוצעות מומלץ להתחיל באריזת המטבח 2-3 שבועות לפני המעבר. בשלב הראשוני אתם לא צריכים לארוז כלום אלא להבין מה אתם עומדים לארוז, מה אתם לא צריכים ואילו חומרי אריזה עליכם להכין.

סרקו את כל הכלים שנמצאים בארונות, מעל הארונות או מאוחסנים במחסן וקבלו החלטה מה עובר איתכם ובאילו כלים אין לכם צורך. מעבר דירה הוא זמן מעולה לסדר את המטבח והבית ואם תמיינו את החפצים תוכלו ליהנות ממטבח מרווח עם יותר מקומות אחסון בדירה החדשה.

את הכלים שאיך לכם צורך בהם ניתן למסור ואם הערך הכספי גבוה אז ניתן גם למכור באמצעות אתרי היד 2.

אילו חומרי אריזה צריך לכלי מטבח?

שלא כמו אזורים אחרים בדירה שבהם מספיקים כמה קרטונים וסלוטייפ, במטבח כלים מסוגים שונים, חלקם שבירים, חלקם גדולים או קטנים, כבדים וכיוצא בזה, וכדי לארוז אותם בהצלחה ובאופן בטוח, עלינו להיערך עם חומרי אריזה מתאימים.

אנו ממליצים להזמין את חומרי האריזה כבר בשלב ההתחלתי על מנת שאלה יגיעו בזמן ויעמדו לרשותכם באריזה של המטבח. תוכלו להזמין את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז מטבח כאן באתר ״הכל למוביל״. באפשרותכם להגיע לאחד הסניפים או לקבל את כל מה שאתם צריכים עם שליח עד הבית.

קרטונים למעבר דירה – באריזת כלי מטבח יש צורך בקרטונים ממספר סוגים בהתאם לכלים שאנו אורזים. כדי לארוז סירים אנו נשתמש במספר קרטונים רגילים לצד קרטונים גדולים שישמשו לאריזת סירים גדולים. כוסות, צלחות וכלים שבירים יש לארוז בקרטונים בינוניים ומחוזקים שיספקו הגנה ולא יקרעו בזמן ההובלה ואילו סכו״ם וכלים קטנים יותר ניתן לארוז בקרטונים קטנים ונוחים לנשיאה.

קרטונים למעבר דירה - אריזות קרטונים דו גלי לכלי מטבח וזכוכית
קרטונים למעבר דירה – אריזות קרטונים דו גלי לכלי מטבח וזכוכית

נייר אריזהפריט חשוב במיוחד באריזת כלי מטבח. נייר אריזה משמש כדי לרפד את הקרטונים וכדי לעטוף כלים שבירים כמו צלחות וכוסות. תפקיד נוסף של נייר האריזה הוא למלא חללים בתוך הקרטונים כדי למנוע תזוזה של כלים בזמן ההובלה (מקמטים את הנייר ומכניסים אותו ברווחים).

נייר אריזה

מסקינטייפ – משמש כדי לאטום את הקרטונים וכדי לחזק אותם. החיזוק מאוד משמעותי באריזת כלי מטבח מפני שמשקלם גבוה באופן יחסי והמסקינטייפ משמש בין היתר כדי למנוע פתיחה וקריעה של הקרטון בזמן ההובלה.

פצפצים – הפצפצים יקרים באופן יחסי ולכן אנו משאירים אותם לכל המקרים שבהם לא ניתן להשתמש בנייר אריזה באופן יעיל. כדאי לרכוש לפחות גליל קטן כדי לארוז חפצים שבירים ועדינים במיוחד או כלי מטבח גדולים מזכוכית וחרס.

חבילות מעבר דירה מוכנות במחיר משתלם
חבילות מעבר דירה מוכנות במחיר משתלם

ניילון נצמד – יכול לשמש במגוון דרכים, החל מחיזוק קרטונים ועד לאריזה של סכום לפני הכנסה לקרטונים. ניילון נצמד יכול לשמש גם כדי לארוז מגירות על תכולתן.

מדבקות ״שביר״ – ניתן להיעזר בכלי כתיבה כדי להזהיר את המובילים אך מהניסיון שלנו אנו יכולים להעיד שמדבקת ״שביר״ אדומה הרבה יותר מרתיעה ועושה את העבודה באופן טוב יותר.

איך לארוז כוסות

אריזת כוסות למעבר דירה תיעשה במספר שלבים:

  1. ראשית יש לבחור בקרטון מחוזק עם דפנות כפולות שמספקות הגנה טובה יותר לכוסות.
  2. לאחר מכן יש לקמט באופן גס ניירות אריזה ולרפד באמצעותם את התחתית של הקרטון.
  3. בשלב הבא נעטוף כל כוס בנייר אריזה ואם מדובר בכוסות שבירות במיוחד כמו כוסות יין, אז מומלץ לעטוף בשכבה כפולה של נייר אריזה.
  4. במידה שהקרטון גבוה ויכול להכיל יותר מקומה אחת של כוסות, מומלץ להפריד את הקומות בשכבת קרטון.
  5. חוזרים על כל התהליך גם בקומה השנייה של הכוסות.
  6. מסמנים את תכולת הקרטון ומדביקים מדבקה ״שביר״ גדולה.

איך לארוז צלחות

אריזת צלחות דומה לאריזת כוסות בכמה מובנים. גם כאן נצטרך ניירות אריזה וקרטונים מחוזקים שיכולים לשאת את המשקל ולספק הגנה לצלחות.

  1. רפדו את תחתית הקרטון המחוזק בנייר אריזה מקומט שיספוג את הזעזועים בזמן ההובלה.
  2. ארזו את הצלחות באמצעות נייר האריזה כפי שמוצג בסירטון.
  3. מלאו את הרווחים בקרטון באמצעות ניירות אריזה ואטמו את הקרטון.
  4. מומלץ לחזק את התחתית של הקרטון במסקינטייפ עבה.
  5. סמנו את תכולת הקרטון והדביקו מדבקה ״שביר״.

איך לארוז כלים שבירים אחרים

אריזת כלים שבירים תיעשה בקרטונים מחוזקים במידות שמתאימות לכלים. בדומה לאריזת כוסות וצלחות, גם באריזת כלים שבירים אנו נרפד את הקרטונים בניירות אריזה שיספגו זעזועים וימנעו תזוזות במהלך ההובלה.

בנוסף יש לעטוף כל פריט שביר עם נייר אריזה ואם מדובר בפריט גדול כמו אגרטל, יש להשתמש בפצפצים.

חשוב להקפיד שבקרטון לא יהיו חללים ריקים מפני שאז הפריטים השבירים עלולים לזוז ולהישבר. מלאו את החללים הריקים בניירות אריזה.

אריזת סירים

סירים נחשבים לפשוטים לאריזה מפני שכל מה שצריך לעשות הוא להכניס אותם לקרטון בגודל המתאים. גם כאן אנו ממליצים לרפד את הקרטון ואת הסירים באמצעות ניירות אריזה ואם המכסה של הסיר עשוי זכוכית אז יש לרפד גם אותו במספר שכבות נייר.

מומלץ להכין קרטונים מחוזקים במידות המתאימות. לא יודעים כמה קרטונים צריך? התקשרו אלינו או שלחו הודעה ואנו נעזור לכם לחשב את כמות הקרטונים שתצטרכו.

אריזת סכו״ם

את הסכום ניתן לעטוף בניירות אריזה ולאחר מכן לגלגל מספר שכבות של ניילון נצמד ולהכניס הכל לתוך ארגז קטן שניתן לרכוש באתר.

צריכים עזרה? לא בטוחים אילו חומרי אריזה אתם צריכים וכמה? התקשרו אלינו או שלחו הודעה ונציג מטעמנו ישמח לסייע לכם.

מדריכים נוספים שיסייעו לכם

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו