מדריכים

איך תשיגו קרטונים למעבר דירה בחינם והאם זה כדאי?

אריזת דירה למעבר עם קרטונים

עוברים דירה? אחד מהאביזרים הנפוצים שלא ניתן לוותר עליהם הם קרטונים למעבר דירה ובאופן טבעי נשאלת השאלה הנפוצה מהיכן ניתן להשיג קרטונים מתאימים לאריזת דירה והאם ניתן למצוא קרטונים בחינם.

נתחיל מהסוף, ניתן למצוא קרטונים למעבר דירה בחינם ואפילו נציג לפניכם לפחות 3 דרכים לעשות את זה. אף על פי כן צריך להבין שקרטונים בחינם זה לא משהו שמתאים בכל מצב ושגם לשיטה הזאת יש כמה חסרונות שצריך להכיר לפני שמתחילים לכתת רגליים בחיפושים אחרי קרטונים מושלמים.

אריזת דירה למעבר עם קרטונים

איפה משיגים קרטונים בחינם?

יש מספר שיטות להשיג קרטונים שמתאימים למעבר דירה לגמרי בחינם ועוד דרך אחת שבה ניתן להוזיל את העלויות באופן ניכר.

איסוף קרטונים מהקרטוניה

הדרך המוכרת ביותר היא איסוף קרטונים ממרכזי מסחר כאלה ואחרים. יכול להיות שתוכלו למצוא קרטונים במידות שונות שחלקן מתאימות לאריזת דירה במכולת השכונתית שמקבלת סחורה מעת לעת ויכול להיות שבסופר הקרוב אליכם שבו מקבלים סחורה על בסיס קבוע תמצאו קרטונים מתאימים.

מה לא בסדר בשיטה הזאת? יש כמה חסרונות עיקריים שפוגעים ביעילות של איסוף הקרטונים במרכזי קניות שונים.

  1. ראשית מדובר בהשקעת זמן לא מבוטלת מפני שעליכם למצוא את הקרטונים המתאימים רגע לפני שהם נדחסים או נזרקים.
  2. זכרו שלא כל קרטון של במבה או סחורה אחרת מתאים וראוי לאריזת בגדים או כלי מטבח ולכן יש לחפש ולמיין היטב.
  3. באריזת דירה ממוצעת תצטרכו בערך 50 קרטונים ויותר כך שהאיסוף יכול להישמע פשוט אך בפועל הוא מורכב יותר.
  4. יש קרטונים מלוכלכים שאתם ממש לא רוצים להכניס לביתכם, מה גם שלעתים מסתתרים בדפנות הקרטון מזיקים שלא כדאי להכניס הביתה.
קרטונים ממוחזרים

קרטונים ממקום העבודה?

זאת אחת השיטות המומלצות, בתנאי שבמקום העבודה שלכם עושים שימוש בקרטונים מתאימים למעבר דירה ובתנאי שבאפשרותכם לאסוף אותם. במפעלים רבים ובחנויות נעזרים בקרטונים שחלקם עשויים להיות מעולים לאריזת דירה ואם באפרותכם לשים עליהם יד, תוכלו לחסוך את הזמן שכרוך בחיפוש קרטונים במרכזי קניות או את העלות של רכישת קרטונים חדשים.

קרטונים למסירה

עוד דרך מעניינת להשיג קרטונים היא שימוש ברשתות חברתיות ואפילו באתרים של מסירת חפצים. הרעיון הוא שיש הרבה אנשים מלבדכם שעוברים דירה ושאין להם עוד צורך בקרטונים ששימשו אותם לאריזת הדירה.

באמצעות קבוצות פייסבוק ייעודיות של אנשים שעוברים דירה ובאתרים כמו 'אגורה', ניתן לעתים למצוא מציאות של ממש מאנשים שנמצאים באזור המגורים שלכם ורק מחפשים שמישהו ייקח מהם את הקרטונים – בחינם כמובן.

למרות כל הטוב הזה, גם כאן יש כמה חסרונות.

  1. אין הרבה אנשים שמוסרים קרטונים טובים, אחת כמה וכמה כשמדובר בקרטונים באזור המגורים שלכם. המחסור הזה חמור יותר בתקופת החורף ובזמנים שלא מתאפיינים בכמות רבה של מעברי דירות.
  2. מדובר בקרטונים משומשים שלא תמיד מתאימים לעוד סבב של אריזות.

אף על פי כן ובמידה שיש לכם את הזמן והמוטיבציה, שווה לתת לזה ניסיון.

קרטונים מוזלים מהמובילים

זה לא בדיוק קרטונים מוזלים שכן בדרך כלל מדובר ברכישת לפחות חלק מהקרטונים מהמובילים ולעתים במחירים לא זולים כל כך. יחד עם זאת אם אתם אורזים דירות גדולות של 5 חדרים, יכולה להיות לכם נקודת פתיחה טובה בשלב המיקוח עם המובילים מפני שזה העת שבה אתם יכולים לבקש מהם כחלק מהשירות, גם קרטונים למעבר בחינם. נכון שהמובילים לא מספקים בדרך כלל הרבה קרטונים אך גם מספר כלשהו בחינם זאת ברכה. יש לציין שאת ההשלמות של הקרטונים החסרים תצרכו לרכוש מהם או ממקום אחר.

מה החיסרון בקרטונים בחינם?

באופן כללי אפשר לומר שאם יש לכם אפשרות להשיג מספיק קרטונים מתאימים מבחינת הניקיון, החוזק והגודל, מה טוב. יחד עם זאת ועל בסיס ההיכרות שלנו, מרבית השיטות החינמיות שהוזכרו מתאימות בעיקר לאריזת דירות קטנות ואם תצטרכו כמה עשרות, במרבית המקרים השיטות האלה לא יהיו מספיק יעילות ויהיה עליכם להשקיע המון זמן בתקווה להשלים את החסר.

מעבר לכל זה, צריך להבין שאריזת דירה למעבר אינה רק ארגזים וקרטונים ובנוסף לכך יהיה עליכם לרכוש חומרי אריזה למעבר דירה ובכלל זה סרטי הדבקה עבים וחזקים (מסקינטייפ), ניילון נצמד שיכול לייעל את כל התהליך באופן משמעותי, ניירות אריזה וכמובן שגם גליל פצפצים אחד או יותר יכולים לסייע באריזת פריטים שבירים או עדינים כך שלא משנה כמה קרטונים תשיגו, כמעט תמיד ובטח שבדירות גדולות, יהיה עליכם להשלים את הפריטים החיוניים לאריזה.

היתרונות שברכישת קרטונים למעבר דירה ב'הכל למוביל'

רכישת קרטונים למעבר דירה אולי יעלו לכם מעט כסף אך הם מספקים לכם מספר יתרונות שיהפכו את האריזה להרבה יותר נוחה, יעילה ובטוחה.

  1. משלוח עד הבית – באמצעות רכישת קרטונים ייעודיים למעבר דירה אתם חוסכים את הזמן שנדרש בחיפושים ובדיונים ויכולים לקבל את כל הקרטונים וחומרי האריזה עם שליח עד הבית.
  2. קרטונים מתאימים – ברכשית קרטונים למעבר דירה אתם לא צריכים להתפשר ויכולים להיעזר בקרטונים מתאימים לאריזת דירה. מדובר בקרטונים נקיים שניתן לאחסן בהם כמעט הכל, יש קרטונים בחוזקים שונים שמתאימים מצד אחד לאריזת חפצים שבירים אך גם לפריטים נפחיים מצד שני וכיוצא בזה.
  3. חומרי אריזה במחירים זולים – עדיין לא מצאנו דרך להשיג חומרי אריזה בחינם אבל באתר 'הכל למוביל' תוכלו למצוא את כל חומרי האריזה הנדרשים במחירים זולים.
  4. חבילות מעבר דירה מוכנות – לא יודעים כמה קרטונים צריך? האם נדרש גם פצפץ או ניילונים? בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם חבילות מעבר דירה מוכנות לפי מספר החדרים שיש לכם בדירה.
  5. מחירים זולים – אנו מייצרים ומשווקים קרטונים לחברות הובלה ואריזה ולכן באפשרותנו לתמכר את המוצרים בעלויות מאוד משתלמות לצרכן.

גלשו עכשיו ורכשו את הפריטים הנחוצים לכם למעבר או התקשרו אלינו ואנו נשמח לייעץ ולסייע לכם למצוא בדיוק את מה שאתם צריכים.

מדריכים נוספים שיסייעו לכם

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו