קרטונים למעבר דירה לפי עיר

קרטונים למעבר דירה בגבעתיים

קרטונים למעבר דירה בגבעתיים

״הכל למוביל״ היא החברה הוותיקה בישראל לשיווק חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירה בגבעתיים והסביבה. אנו מייצרים ומשווקים את מוצרינו למובילים וללקוחות פרטיים במחירים מאוד נוחים עם אפשרות לאיסוף עצמי או במשלוח עד הבית עם שליח. אצלנו תמצאו את כל מה שאתם צריכים, החל מקרטונים למעבר דירה במידות וסוגים שונים שמתאימים לאריזות חפצים גדולים, קטנים, כבדים או שבירים וכן מוצרי אריזה נוספים כמו שקיות אריזה גדולות, ניילון פצפצים, ניילון נצמד ועוד.

לא בטוחים מה אתם צריכים כדי לארוז את הדירה שלכם? לנוחיותכם ניתן להזמין חבילות מעבר דירה מוכנות או פשוט להרים את הטלפון (אפשר גם לשלוח הודעה) ואחד מנציגינו המוכשרים ישמח לסייע ולהרכיב את חבילת חומרי האריזה המושלמת לצרכים שלכם – בלי לבזבז כסף ובלי להיתקע בלי המוצרים החשובים. הייעוץ חינם ובלי התחייבות.

קרטונים למעבר דירה בגבעתיים שאנו משווקים

כשמחפשים קרטונים למעבר דירה חשוב להבין שבניגוד למיטוס המקובל שנדרש סוג קרטון אחד, בפועל כדי לארוז את החפצים באופן מהיר ויעיל, יהיה צורך ביותר מסוג קרטון אחד. המיטוס הזה אולי משרת היטב חנויות כלבו שמוכרות קרטון מובילים מסוג סטנדרטי אך מי שכבר ארז דירה למעבר לפחות פעם אחת, יכול להעיד שכדי לארוז כוסות או צלחות, צריכים קרטונים שונים מאלה שמשמים לאריזת בגדים או מצעים.

אנו ב״הכל למוביל״ מייצרים ומשווקים קרטונים למשלוחים, לאריזות, ובעיקר למעברי דירות. אנו עושים את זה בהצלחה כבר למעלה משני עשורים ובין הלקוחות שלנו נמנים חברות הובלה ותושבים רבים בגבעתיים שהיו זקוקים לשירותינו כדי לארוז את הדירה למעבר.

אנו דוגלים במחירים מאוד משתלמים לצד מבחר קרטונים וחומרי אריזה שלא תמצאו באף מקום אחר ושיבטיחו לכם מענה מושלם לכל צורכי האריזה שלכם.

  • קרטוני מובילים פשוטים – מתאימים לאריזת חפצים כלליים כמו צעצועים, נעליים וחפצים אחרים שאינם כבדים ואינם שבירים.
  • קרטונים לחפצים שבירים – יש מספר סוגים של קרטונים ייעודיים לאריזת חפצים שבירים כמו כוסות, צלחות או חפצי נוי.
  • קרטונים לאריזת בגדים – קרטונים גדולים שמתאימים לאריזת תכולה נפחית ולא כבדה במיוחד.
  • קרטונים לאחסנה – מתאים לכל החפצים שאתם צריכים לאחסן לאחר המעבר במחסן או במקום אחר. קרטונים אלה חזקים ועמידים יותר ומבטיחים שמירה טובה גם לתקופות ארוכות מבלי שהקרטון יתקמט עם הזמן.

חומרי אריזה למעבר בגבעתיים

קרטונים וארגזים למעבר דירה הם פריטים חשובים אך כדי להשלים את התמונה, חשוב לרכוש חומרי אריזה נוספים שיסייעו באריזת התכולה. ב״הכל למוביל״ עומד לרשותכם מבחר מאוד רחב של אביזרים וחומרי אריזה שיכולים לייעל את התהליך ולהבטיח שכל החפצים יארזו ויובלו לדירה החדשה בגבעתיים באופן בטוח.

  • פצפצים לאריזה – ניילון עם בועות שמסייע באריזת פריטים שבירים ועדינים. זה יכול להיות אריזה של מסך לד או פריטים אחרים מזכוכית. מדובר בפריט שמסייע לארוז מהר ובטוח במחיר זול למדי. אנו ממליצים לקרוא את המדריך לשימוש בפצפצים כדי להבין איך להיעזר בו באופן חכם.
  • ניילון נצמד – פריט חובה כמעט בכל אריזה של דירה למעבר ואם יודעים איך להשתמש בו, הוא יכול לחסוך המון זמן וכסף. מומלץ לקרוא את הטיפים לשימוש בניילון נצמד באריזת דירה.
  • ניירות אריזה – פריט זול שיכול לסייע רבות באריזת פריטים שונים. נייר אריזה מעולה לריפוד של קרטונים לפני הכנסת בגדים והוא יהיה מעולה כדי לעטוף כלים שבירים לפני הכנסתם לארגזים.
  • מסקינטייפים – מעולים לסגירת קרטונים ושקיות גדולות. ניתן לרכוש מסקינטייפים צבעוניים לסימון קרטונים לפי שייכות לחדרים.
  • שקיות ניילון גדולות וחזקות – מאפשרות אריזה של מרבית החפצים במחירים זולים ובמהירות מירבית.
  • אביזרי אריזה שונים – שמטרתם להקל את השימוש במסקינטייפים או בניילונים נצמדים ובכלל זה ניתן למנות אקדח סלוטייפ, ידית אחיזה לניילון נצמד ועוד.

מדוע לרכוש חומרי אריזה וקרטונים בגבעתיים ב״הכל למוביל״

אצלנו ב״הכל למוביל״ תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה למעבר. לא משנה אם אתם אורזים דירת חדר או 6 חדרים, לנו יש בדיוק את מה שאתם צריכים והכל במחירים מאוד אטרקטיביים ועם שירות בלי תחרות.

בסופו של דבר אף אחד לא עובר דירה בכל יום ואם כבר אתם צריכים חומרי אריזה כדאי שיהיה מישהו שיסייע לכם לרכוש את מה שאתם באמת צריכים, וזה בדיוק מה שאנחנו עושים כאן בהצלחה כבר 25 שנים.

  1. מבחר חסר תקדים של קרטונים למעבר דירה בגבעתיים.
  2. עשרות סוגים של חומרי אריזה.
  3. משלוחים עם שליח עד הבית או המשרד.
  4. אפשרות לאיסוף עצמי מאחד הסניפים הסמוכים לגבעתיים.
  5. ליווי לאורך כל הדרך כולל ייעוץ חינמי.
  6. שירותים נוספים שניתנים על ידינו ובכלל זה הובלה ואחסנה כולל ביטוח. השירותים ניתנים על ידי עובדי החברה ולא על ידי צד ג׳.

מחפשים קרטונים למעבר דירה בגבעתיים? אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר להתייעצות ולהתאמה מושלמת של חומרי האריזה והקרטונים.

*ניתן להזמין את הפריטים עם משלוח עד הבית עם שליח או להגיע לאחד מהסניפים הקרובים לגבעתיים

הכל למוביל גבעתיים
author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו