מדריכים

טיפים לאריזת תכולת דירה

גליל פצפצים

אוקי צריכים לעבור דירה.
מאיפה מתחילים? כשזה מגיע ל'הכל למוביל' – אתם יכולים למצוא כאן הכל – החל מקרטונים למעבר דירה ועד לשירותי אחסנה, אריזה והובלה במחירים המשתלמים ביותר בישראל וזה לא הכל – אצלנו אתם מקבלים אחריות מלאה וביטוח מלא.
תחילה, כמובן נדאג לחומרי אריזה.

החומרים שאנו צריכים לאריזת תכולת בית של שני חדרי שינה + סלון:

  • 20 קרטונים ורצוי דו גלי (קשיח) 60X40X40 לאריזת כלי זכוכית וכל מני דברים עדינים
  • 30 קרטון חד גלי מידות 60X40X40 לאריזת בגדים וציוד לא שביר
  • 10שקיות בגודל של 100X120 מאוד נח לאריזת שמיכות ופופים
  • 6 סרטי הדבקה
  • חבילת ניר לבן ממוחזר 50X70 אפשר לארוז בעיתונים,
    החיסרון הוא שהעיתון מלכלך את הצלחות בדיו, אבל אם התכוונתם מראש לשטוף את הכלים, ניר עיתון זה מצוין. אריזת תכולת דירה
  • 2 קרטוני תלייה לבגדים – למי שממש חשוב לו מבגדי התלייה או שלא בא לו לגהץ,
    אפשר להכניס לרשימה שני קרטונים לבגדי תלייה.
  • 2 לפלפ קטן עם ידית אחיזה מאוד נח, להבדיל מסרט הדבקה אינו משאיר סימנים.
קודם שנתחיל לארוז בואו ונפנה איזו פינה בבית שם נוכל להניח את הקרטונים.
רצוי להתחיל שבוע קודם, זה מספיק זמן כדי לארוז וגם להספיק להיפטר מכול הדברים המיותרים.
נתחיל במטבח, נפנה את השולחן ונניח את נייר האריזה לכלי הזכוכית קחו קרטון קשיח והניחו קרוב אליכם.
ארזו צלחות בנייר הרבה נייר דאגו להכניס בקרטון גם כלי פלסטיק לשלב את הצלחות עם כלים נוספים.
דאגו לא לעבור את גובה המכסה רשמו 'שביר' וסמנו בצורה בולטת.
מקרר – לא להוציא מדפים מהמקרר לבקש מהמוביל 15 דקות לפני שמפנים אותו אתם מעבירים את תכולת המקפיא והמקרר לתוך צידנית שתכינו מראש.
תנור או כיריים לארוז את ראשי האמייל בנייר אריזה מיקרוגל את הצלחת הזכוכית לארוז בנייר אריזה.
חומרי ניקוי, שמניםכוול מיני יש לדאוג לסגור את הפקק בנייר דבק להניח בעמידה בקרטון לסמן על הקרטון חיצים כלפי מעלה.
ארזו את כל תכולת הארונות השאירו כלים רק למה שצריך.
לא לשכוח להשאיר את הקומקום החשמלי והקפה השחור עבור המובילים .
את הבגדים והמצעים המקופלים נניח בקרטון לדאוג להניח כמו במדף יקל עלינו בפריקה בבית החדש לסמן על הקרטון לאיזה חדר שייך הקרטון.
את השמיכות והפופים לארוז בשקיות הגדולות לסמן על השקית לאן שייך.
את כול המכשירים עם השלטים לארוז את השלט בנפרד לנתק את המכשיר לגלגל את הכבל ולסגור עם ניר דבק.
צוות מובילים הכי סבלני מאבד את הסבלנות כאשר הבית לא ארוז ומאורגן להובלה.
כאשר הבית לא מאורגן המובילים מאבדים זמן עבודה הדבר גורם אי נוחות לשני הצדדים.
דאגו שכל הקרטונים מסומנים חפצים שאתם זקוקים ביום ההובלה הניחו בצד הודיעו לראש הצוות על מיקומם וחסכו עוגמת נפש .
הכינו תיק כאילו אתם יוצאים לסוף שבוע וחסכו את החיפוש בקרטונים.

עם השנים עולה השימוש באריזות קרטון קנויות בעת הובלת דירות ומשרדים. יותר ויותר גורמים מעדיפים שלא לחפש ארגזים ואריזות קרטון בעצמם, אלא לרכוש אריזות מחברות שמשווקות ומוכרות ציוד וחומרי אריזה או להיעזר בחברות הובלה שידאגו לאריזות קרטון בעצמן.

יש לכך כמה הסברים, ראשית, לפני שאנחנו עוברים דירה או משרד, יש לנו דברים רבים להתעסק בהם, הן בתהליך האריזה והן בתהליך המעבר בכלל, אז אנחנו מעדיפים לחסוך כמה שיותר זמן, גם אם מבחינת העלויות אנחנו משלמים יותר. לעתים ההוצאה הזאת יכולה לחסוך מאיתנו הוצאות עתידיות, במיוחד אם מדובר ברכישת אריזות קרטון ייחודיות וברמה גבוהה.

שנית, חברות הובלה ובפרט חברות שמתמחות במכירת מוצרי אריזה, יודעות טובות מאיתנו, אילו ארגזים יכולים לשרת אותנו. הן מכירות את התחום, יודעות מה מחזיק מעמד ומה לא, מה חזק בשוק ומה לא. לכן עדיף לנו להשתמש בידע שלהן ולא לנסות לחפש בעצמנו אריזות, שאינן בהכרח מקצועיות, לא בהכרח טובות, וייתכן מאוד שלא יחזיקו מעמד בזמן ההובלה.

חשוב לזכור כל אריזה שנפתחת או נקרעת בזמן ההובלה, יכולה לשבש את כל התהליך. החל מכך שנצטרך לארוז מחדש וכלה בכך שנצטרך לחפש ארגזים וקרטונים חלופיים, שלא נדבר על כך שעלול להיגרם נזק לחפצים שבפנים.

על מנת להימנע מכך, עלינו להיעזר באריזות קרטון ייחודיות, מקצועיות, ואותן נוכל להשיג, ברוב המקרים, באמצעות חברות הובלה או חברות שמתמחות בחומרי אריזה וציוד הובלה. כל מה שעלינו לדעת זה מה בדיוק אנחנו מחפשים.

אילו אריזות קרטון יועילו לכם למעבר קל

מלבד אריזות קרטון שמתחלקות על פי גדלים וסוגי סגירה (חד-דו-תלת גלי), אנחנו יכולים להיעזר בעוד מגוון דברים שיכולים לעזור בעת תהליך האריזה, בלי שנצטרך לחפש אותנו בעצמנו ואלתר, אלא מספיק אם נרכוש אותם בחנות מקצועית אצל צוות מנוסה.

מדובר על דברים כמו, דבקים שיאפשרו לנו לאטום את האריזות, אקדח דבק שיאפשר לנו לבצע זאת בקלות, אקדח סימון שיאפשר לנו לסמן על ארגז ולדעת בדיוק למי ולאן הוא שייך. כמו כן נוכל לרכוש ניילונים מסוגים שונים לצורכי עטיפה, כולל ניילון נצמד (סטרץ) חפצים ספציפיים וכן ניילונים שישמשו אותנו לצורך ריפוד הארגזים והאריזות מבפנים.

נקודה נוספת היא שאנחנו יכולים לרכוש אריזות קרטון על פי הצרכים שלנו, כלומר, ניתן למצוא אריזות קרטון למכירה שמתאימות לספרים, קלסרים בגדים, כלי מטבח, חפצים אישיים וחפצים אחרים. את כל אלה נוכל לרכוש במקום מקצועי שמוכר חומרי אריזה ולא בהכרח נוכל למצוא אותם בעצמנו.

אחד המקומות שיספקו לכם אריזות קרטון ברמה גבוהה ובכמות מספקת הוא הכל למוביל, חברה מובילה בישראל למכירת חומרי אריזה מסוגים שונים. בהכל למוביל תמצאו צוות איכותי שישמח לעמוד לרשותכם ולהציע לכם היצע נרחב של חומרי אריזה וכן ציוד מגוון להובלה.

מדריכים נוספים שיסייעו לכם

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו