מדריכים

לא רק קרטונים – חומרי אריזה למעבר דירה שחשוב להכיר

אריזת דירה בקרטונים

מעבר דירה הוא תהליך מרגש אך גם כזה שטומן בחובו אתגרים רבים ואפילו סיכונים. בעוד שכמעט כולם מודעים לחשיבות של בחירת מובילים מומלצים, רבים אינם מייחסים לאריזת הדירה את החשיבות הנדרשת, ולאור העובדה שזאת משימה מרכזית שצורכת את מירב הזמן והאנרגיה, חשוב לתת לכך את הדעת ולהתכונן אליה בהתאם. כדי לעשות את זה באופן המיטבי, חשוב להכין קרטונים מתאימים לאריזת הדירה אך לצד זה חשוב לא פחות להיעזר בחומרי אריזה שונים שיכולים לעשות את ההבדל בין אריזה מוצלחת ומהירה לבין אריזה לא בטוחה שלוקחת הרבה יותר זמן ממה שיש לכם. לפניכם רשימה של חומרי אריזה למעבר דירה שכדאי להכיר מפני שהם יכולים לקצר את האריזה ולהפוך אותה להרבה יותר יעילה ובטוחה.

קרטונים למעבר דירה

קרטונים למעבר דירה

אין ספק שאחד מאבני היסוד של כל אריזת דירה מוצלחת הם קרטונים מתאימים אך כאן חשוב לסייג ולומר שלא כל קרטון מתאים לאריזת החפצים שלכם ושהבחירה שלהם חייבת להיות מושכלת ומותאמת.

איכות הקרטונים

לאיכות של הקרטונים שבהם אתם עושים שימוש יש משמעות מאוד גבוהה על אופן האריזה. בסופו של דבר אנו צריכים קרטונים איכותיים שיכולים לשאת את המשקל של החפצים ולהגן עליהם, ובנוסף חשוב שהקרטונים יהיו נקיים ומתאימים לנשיאת חפצים אישיים כמו בגדים. לדוגמה, קרטונים דקים מדי או קרטונים משומשים שהכילו בעבר סחורה מלכלכת או עם ריח לא נעים, לא יוכלו לשמש לאריזת הדירה. כמוכן אם אתם מתכוננים לאחסן את הקרטונים במחסן, יהיה עליכם לעשות שימוש בקרטונים מחוזקים שמתאימים לכך.

בקרטונים למעבר דירה הגודל כן קובע

רבים נוהגים לעשות שימוש בקרטונים עם מידות סטנדרטיות אחידות אך זאת טעות. אריזה נכונה של תכולת הדירה צריכה להתבצע במספר גדלים של קרטונים לפי הכללים הבאים:

  1. פריטים שבירים יארזו בקרטונים קטנים עד בינוניים עם דפנות חזקות.
  2. פריטים כבדים יארזו בקרטונים קטנים ומחוזקים.
  3. פריטים נפחיים כמו בגדים, יכולים להיארז בקרטונים גדולים עם דפנות דקות יותר.

באפשרותכם לבצע הזמנת קרטונים למעבר דירה ממגוון סוגים באופן מהיר ובמחירים זולים באתר ״הכל למוביל״.

פצפצים לאריזת חפצים עדינים

פצפצים לאריזה

פצפצים הם ניילנים עם בועות אוויר קטנות שכלואות בתוך הניילון ומשמשות כשכבת הגנה רכה באריזת חפצים שבירים או עדינים. הבועות הקטנות בתוך ניילון הפצפצים פועלות ככריות ספיגה, כך שהפריטים הארוזים לא ייפגעו מפני זעזועים או מכות.

ב״הכל למוביל״ ניתן לרכוש פצפצים במגוון סוגים ומידות ואפילו פצפצים לפי מטר כך שלא משנה כמה פריטים עדינים אתם צריכים לארוז, לנו יש עבורכם את המענה הטוב ביותר ובמחירים מאוד משתלמים.

ניירות אריזה

נייר אריזה

פריט פשוט וזול שתורם רבות באריזה של חפצים שבירים. מדובר למעשה בחבילה של ניירות אריזה גדולים ונקיים שמתאימות לעטיפה של כלים שבירים וכדי למנוע תזוזות בקרטונים. באמצעות נייר אריזה אפשר לעטוף את צלחות וכוסות לפני הכנסתם לקרטונים. כמו כן ניירות אריזה משמשים למילוי חללים ריקים בארגזים כך שאם יש חשש שמא החפצים שבתוך הקרטון יזוזו ויפגעו במהלך ההובלה, ניתן פשוט להכניס מספר ניירות אריזה מקומטים לחללים האלה וכך למנוע תזוזות לא רצויות במהלך ההובלה.

ניילון נצמד (סטרץ׳)

ניילון נצמד

ניילון נצמד סטרץ׳ מוכר יותר בתחום אריזת המזון בבית אך האמת היא שבבסיסו הוא משמש לאריזות ואם משתמשים בו באופן הנכון, ניתן לייעל את האריזה של הדירה באופן משמעותי. ניילון נצמד משמש בין היתר לעטיפה של רהיטים ומכשירי חשמל ומי שמעט יצירתי, יכול להיעזר בו אפילו כדי לארוז תכולת מגירות ובגדים שתלויים על קולב. לדוגמה, כדי לארוז תכולת מגירה עם ניילון נצמד, כל מה שתצטרכו לעשות הוא להוציא את המגירה ולעטוף אותה בניילון נצמד על תכולתה. באופן הזה תחסכו זמן וקרטונים מכיוון שלאחר העטיפה של המגירה בניילון נצמד, היא הופכת למעיין ארגז שניתן להוביל בקלות. אריזת בגדים תלויים עם ניילון נצמד פשוטה אף היא וכל מה שנדרש לעשות הוא ללפף מספר סיבובים של ניילון על הבגדים התלויים ולהכניס אותם לתוך שקית אריזה או קרטון בגודל המתאים.

גליל קרטון

גליל קרטון

גליל קרטון משמש למגוון פעולות כשאחת מהן היא אריזת רהיטים וחפצים גדולים כמו מכשירי חשמל. האריזה עם גליל הקרטון מתבצעת על ידי חיתוך קרטון במידה הרצויה והדבקה של הקרטון על הפינות של הרהיטים ומכשירי החשמל באמצעות סרט דביק (מסקינטייפ). לאחר מכן נעטוף את הפריט עם סטרץ׳ וכך נשיג הגנה מירבית על כל הפריט בדגש על הפינות והקצוות שמוגנות בקרטון הגלילי ומהוות את החלק הרגיש ביותר למכות ושריטות בזמן ההובלה.

מכיוון שגליל קרטון מגיע בחבילות גדולות יחסית, אנו ממליצים לעשות בו שימוש רק באריזת דירות גדולות עם הרבה רהיטים. בדירות קטנות ניתן להחליף את הגליל בקרטונים רגילים שמהם חותכים את החלקים הרצויים כדי לעטוף את קצוות הרהיטים ומכשירי החשמל.

מסקינטייפ ואקדח מסקינטייפ

סגירת קרטון עם מסקינטייפ

לא משנה אם אתם צריכים לארוז דירה גדולה או קטנה, מסקינטייפ הוא חלק בלתי נפרד מהתהליך. באמצעות מסקינטיים עבה ניתן לסגור את הקרטונים ולחזק אותם ואפילו להיעזר בו כדי לסגור שקיות גדולות וכדי לעטוף פריטים בפצפצים. מסקינטייפ מאוד שימושי והוא מהווה את ה״אולר השוויצרי״ באריזת דירה. אם אתם צריכים לארוז למעלה מ-20 קרטונים, אנו ממליצים לשקול רכישה של אקדח מסקינטייפ שיהפוך את השימוש במסקינטייפ למהיר ונוח יותר.

שקיות אריזה

שקיות אריזה

שקיות אריזה מתאימות הן הפריט הכי מפתיע ברשימה. מחיר זול ושימושיות גבוהה הופכים את השקיות לפריט חובה הן באריזת דירות גדולות והן באריזת דירות קטנות. באמצעות השקיות תוכלו לארוז פריטים לא שבירים כמו בגדים, מצעים, צעצועים, נעליים ועוד. ב״הכל למוביל״ תמצאו מגוון רחב של שקיות אריזה במידות שונות שמתאימות לשימושים רבים.

כלי סימון

אחד התנאים המרכזיים בכל מעבר דירה הוא אריזה מסודרת של כל חדר בנפרד וסימון הקרטונים. מדוע זה חשוב? מפני שבאופן הזה תוכלו לדעת מה יש בכל קרטון ולאיזה חלק בדירה הוא שייך כך שניתן יהיה למצוא את כל מה שאתם צריכים באופן מהיר ובלי לפתוח את כל הארגזים בתהליך של ניסוי ותהיה. בנוסף, סימון הארגזים יסייע לכם לפרוק ולסדר את החפצים בדירה החדשה ביתר קלות. מומלץ לעדכן את המובילים במיקום החדרים בדירה החדשה מפני שבאופן הזה הם יוכלו להניח כל קרטון וארגז במקום שלו והפריקה והסידור שתבצעו יהיו מהירים וקלים יותר.

ב״הכל למוביל״ תוכלו לרכוש את כל הפריטים שסקרנו ועוד רבים אחרים. צוות החנות עומד לשירותכם וישמח לייעץ ולהסביר לכם אילו חומרי אריזה כדאי לכם להזמין וכיצד להשתמש בהם. מי שמעוניין, יוכל למצוא חבילות מעבר דירה מוכנות שמכילות את כל מה שצריך לפי כמות החפצים שצריך לארוז.

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו