מדריכים

אריזת משרד למעבר

מעבר משרד

מעבר משרד הוא משימה מורכבת שדורשת תכנון וביצוע קפדניים לאור האתגרים השונים שמלווים את התהליך. המדריך שלפניכם ידריך ויסייע לכם להיערך ביעילות למעבר ויסביר בין היתר מה צריך לעשות. האם כדאי להזמין אריזת משרד באמצעות חברה מקצועית, כיצד לארוז את המשרד למעבר באופן עצמאי ואילו חומרי אריזה חשוב שיהיו לכם.

חברתנו מתמחה באריזה והובלת משרדים גדולים או קטנים. אנו עוסקים בהובלת משרדים כבר למעלה מ-20 שנים ומתחייבים לספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר שכולל בין היתר ביטוח מלא לאורך כל התהליך, אריזה מסודרת, פירוק והרכבת ריהוט משרדי, שימוש במנופים, אחסנה ועוד.

חברתנו מספקת שירות לעשרות חברות גדולות וקטנות באופן רציף ואנו מנוסים בתהליך ההובלה של משרדים שונים כולל אריזה לפי הצורך.

רוצים לארוז את המשרד לבד? ב״הכל למוביל״ תמצאו את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז משרד בהצלחה. חברתנו מתמחה בייצור של קרטונים למעברי משרדים ובשיווק של כל חומרי האריזה שתזדקקו להם. באפשרותכם לבצע הזמנות באתר ולקבל את כל הפריטים עם שליח עד למשרד או לאסוף את הפריטים מאחד הסניפים שלנו.

לא בטוחים אילו חומרי אריזה וקרטונים אתם צריכים כדי לארוז את המשרד שלכם? אין בעיה! צוות היועצים שלנו ישמח לסייע לכם בחינם ובלי התחייבות. פשוט ספרו לנו מה אתם צריכים לארוז ואנו נסייע לכם להרכיב חבילת מוצרי אריזה מושלמת.

הכל למוביל

מה צריך כדי לארוז משרד

קיימים מספר פריטים חיוניים לאריזת משרד למעבר ובכלל זה קרטונים מתאימים וחומרי אריזה נוספים. בהכל למוביל תמצאו את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז את המשרד באופן המסודר, הנוח והטוב ביותר.

קרטונים למעבר משרד

בחירת הקרטונים המתאימים למעבר המשרד חיונית כדי להבטיח שכל הפריטים נארזים בצורה בטוחה ויעילה. אנו ממליצים על קרטונים ממספר סוגים בהתאם לפריטים שרוצים לארוז והמטרה שלשמה אנו אורזים אותם.

הכינו קרטוני מובילים שמשמשים לאריזת ציוד כללי. אלה קרטונים חד גליים סטנדרטיים שמשמשים לאריזת חפצים שונים לרבות מחברות, כלי כתיבה וציוד משרדי כללי. שימו לב שאם אתם מתכוננים לאחסן את הקרטונים האלה לתקופה שעולה על מספר ימים בודדים, מומלץ להחליף אותם בקרטונים דו גליים בנפח דומה. הסיבה היא שניתן לערום קרטונים דו גליים למשך תקופה ארוכה בלי חשש שהם יתקמטו או יפלו אחד על השני. כמו כן קרטונים דו גליים מחוזקים יהיו יעילים באריזת חפצים כבדים כמו מוצרי אלקטרוניקה או פריטים שבירים. מעבר לכך אנו ממליצים להצטייד בקרטון ארכיון שמשמש לאריזת מסמכים ובקרטונים לאריזת קלסרים.

אנו משווקים קרטונים ממגוון סוגים ומידות ונשמח להתאים לכם את החבילה המושלמת לפי צורך.

חומרי אריזה לאריזת משרד

בנוסף לקרטונים, חשוב מאוד שיהיו לכם חומרי אריזה מתאימים כדי לארוז ולשמור על הפריטים השונים במהלך המעבר. בין חומרי האריזה המומלצים לאריזת משרד למעבר ניתן למנות את הבאים:

ניילון בועות (פצפצים): מספק הגנה לפריטים שבירים כגון כלי זכוכית, אלקטרוניקה ואפילו רהיטים. השתמשו בניילון בועות כדי לעטוף פריטים עדינים או באמצעות הנחה שלו בין פריטים בקרטונים כדי למנוע תזוזה ונזק בהובלה.

גליל קרטון: אידיאלי להגנה על רהיטים וציוד משרדי גדול יותר במהלך המעבר. כל מה שנדרש הוא לעטוף את הרהיטים באמצעות הקרטון הגלילי ולאחר מכן להוסיף שכבה נוספת של ניילון נצמד שתספק שכבת הגנה נוספת ותבטיח שהקרטון לא יזוז ממקומו בזמן ההובלה.

נייר אריזה: משמש למילוי חללים ריקים בקרטונים למניעת תזוזה ומספק ריפוד נוסף לפריטים במהלך ההובלה. ניתן לקמט ולהניח נייר אריזה סביב פריטים בקרטון או להשתמש בו כדי לארוז פריטים שבירים באופן פרטני.

מסקינטייפ: אמצעי זול ויעיל שמשמש בעיקר לחיזוק וסגירת קרטונים. מומלץ לרכוש סרטי הדבקה צבעוניים כדי להפריד בין חדרי המשרד או לפי שייכותם לעובד או לתחום פעילות ספציפי.

שרינק: זה למעשה ניילון נצמד גדול שמשמש לאריזה של חפצים רבים ובכלל זה רהיטים משרדיים, ציוד מחשוב ואלקטרוניקה, מדפסות ועוד. ניתן להשתמש בשרינק בשילוב עם קרטון גלילי.

שקיות אריזה: שקיות גדולות וחזקות שמסייעות לאריזת שלל פריטים שאינם שבירים.

ב״בכל למוביל״ תמצאו את כל הפריטים האלה והרבה מעבר לכך. באפשרותכם לבצע הזמנה באתר או באחד מסניפי הרשת. כמו כן לרשותכם עומדים צוות יועצים שישמחו לסייע בכל שאלה ובהתאמת חומרי האריזה הנחוצים לכם.

טיפים לאריזת משרד למעבר

לאופן שבו אורזים את המשרד יש משקל עצום על הצלחת התהליך. תארזו באופן הנכון ותוכלו לקצר את שלב האריזות באופן משמעותי בעוד אם לא תשכילו לעשות את זה, אתם מסתכנים בעיכובים ותקלות מיותרות.

1. תייגו את הארגזים באמצעות צבעים: הגדירו צבע לכל מחלקה או אזור במשרד החדש והשתמשו במסקינטייפ צבעוני כדי לארוז את הקרטונים של כל מחלקה. פעולה זו תהפוך את הפריקה והארגון של המשרד החדש להרבה יותר קלה ומסודרת.

2. השתמשו בחומרי אריזה איכותיים: השקיעו בחומרי אריזה איכותיים כדי להבטיח שתכולת המשרד מוגנת במהלך המעבר. מדובר בסופו של דבר בתוספת כספית זניחה לעומת הנוחות והביטחון שהיא תעניק לכם.

3. פירוק רהיטים וציוד: במידה שאתם מעבירים ריהוט משרדי יש לעדכן את חברת ההובלה מראש ולדרוש ליווי בעל מקצוע שמתמחה בכך. פירוק לא נכון יכול לגרום לנזקים עד לכדי הוצאת הריהוט המשרדי מכלל שימוש.

4. הגנו על מידע רגיש: ארזו מסמכים רגישים בנפרד וגרסו מסמכים מיותרים עוד לפני המעבר. כמו כן כדאי למנות נציג אחד או יותר שיהיו אמונים על העברת הציוד הרגיש.

5. הגדירו לוח זמנים ברור לניהול האריזה ובצעו ביקורת יומית/שבועית על מנת לוודא שאין עיכובים.

6. התחילו באריזת המשרד בשלב מוקדם שיאפשר לכם לסיים את המשימות בזמן אך אל תתחילו מוקדם מדי מפני שהדבר עלול לפגוע בשגרת העבודה במשרד שלא לצורך.

כיצד להתכונן למעבר משרד

הכנה למעבר משרד כוללת מספר שלבים מרכזיים. ראשית, חיוני ליצור תוכנית בהתאם ללוחות הזמנים ולהתוות את המשימות ותאריכי היעד עבור כל משימה. תוכנית זו צריכה לכלול פרטים כגון תאריך המעבר, רשימת משימות ותפקידים ותחומי אחריות של כל חבר צוות המעורב במעבר.

מומלץ למנות ״צוות מעבר״ שמורכב מנציג או ממספר חברים שיהיו ממונים על העבודה מול חברת ההובלות ונותני השירותים השונים. צוות זה צריך לכלול נציגים ממחלקות שונות כדי להבטיח שכל היבטי המעבר נשקלים ומטופלים. צוות המעבר יהיה אחראי על תיאום ותקשורת מול חברת ההובלות והעובדים ויטפל בכל בעיה או חשש שמתעוררים במהלך המעבר.

תקשורת בריאה היא אחד הדברים החשובים ביותר בזמן מעבר משרד מכיוון שהיא מפיגה חששות ומסייעת לעמוד ביעדים באופן מהיר ויעיל. שתפו את העובדים באמצעות עדכונים תקופתיים, פגישות והודעות. פעולה זו תעזור להבטיח שכולם מודעים לתוכנית המעבר ויכולים להתכונן בהתאם.

האתגרים במעבר משרד

האתגרים שאיתם תיאלצו להתמודד במהלך העברת המשרד מגוונים ונעים בין עניינים לוגיסטיים לבין שמירה על שגרת עבודה.

שתפו את העובדים

אחד הקשיים העיקריים במהלך מעבר למשרד הוא הפגת החששות של העובדים מפני הלא נודע. חשוב לעדכן את העובדים על המעבר ולשקול את הצרכים וההעדפות שלהם לאורך כל התהליך. שתפו אותם בתכנון המשרדים העתידי, איך זה ישפיע עליהם ומדוע. כמו כן היו קשובים ונסו לסייע להם ככל שניתן. פעולה כזאת יכולה לחזק את הביטחון של העובדים ולמזער את ההפרעות לשגרת העבודה.

שמירה על שגרת העבודה

אתגר נוסף במעברי משרדים הוא ניהול שגרת העבודה שכן במהלך המעבר חשוב לשמור על המשך הפעילות העסקית ולהבטיח זמן השבתה מינימלי. ניתן להשיג זאת על ידי יצירת תוכנית מעבר מפורטת המתארת את השלבים ולוחות הזמנים עבור כל היבט של המעבר.

שמירה על הסדר

שמירה על הסדר לאורך כל המעבר חשובה במיוחד לאור העובדה שחוסר ארגון יכול להוביל לאיבוד פריטים ומסמכים חשובים ולגרום לעיכובים וללחץ מיותרים. באמצעות תוכנית ברורה ושימוש בקרטונים ובחומרי האריזה המתאימים, תוכלו להבטיח תהליך אריזה והובלה מאורגן ובטוח יותר.

רוצים לארוז ולעבור משרד כמו גדולים? אנו מתמחים באריזת והובלת משרדים ונשמח לעמוד לשירותכם. פנו אלינו עוד היום לייעוץ חינמי ולהצעת מחיר משתלמת במיוחד. כל השירותים מתבצעים על ידי עובדי חברת ״הכל למוביל״ ומלווים בביטוח מלא.

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו