קרטונים למעבר דירה לפי עיר

קרטונים למעבר דירה בלוד

קרטונים למעבר דירה בלוד

מחפשים קרטונים למעבר דירה בלוד? לנו יש את הפתרון המושלם עבורכם! מגוון ענק של קרטונים לאריזת דירה ועוד מבחר חומרי אריזה שהולכים להפוך את המעבר שלכם להרבה יותר יעיל, מהיר ונוח, וכל זה במחירים משתלמים במיוחד. לא בטוחים כמה קרטונים צריך ואילו חומרי אריזה יסייעו לכם במשימה? אל תרכשו משהו שאין בו צורך. התקשרו אלינו או שלחו הודעה ונציגינו ישמחו לעמוד לצידכם ולהרכיב את חבילת המוצרים המושלמת לאריזת הדירה שלכם.

בנוסף לכך, ב'הכל למוביל' תוכלו למצוא חבילות מעבר דירה מוזלות, מוכנות ומותאמות בדיוק לצורך שלכם. החבילות מכילות את כל מה שצריך לארוז דירות בגדלים שונים, החל מדירת חדר עם מעט חפצים ועד לדירת 5 חדרים עם פריטים רבים.

את כל הקרטונים וחומרי האריזה ניתן לקבל עם שליח עד הבית או באמצעות איסוף עצמי מהסניף הקרוב ללוד שנמצא במרחק של 19 דקות נסיעה (תלוי בעומסי התנועה) כפי שניתן לראות במפה המצורפת.

מסלול נסיעה מלוד אל סניף הכל למוביל
מסלול הנסיעה מלוד אל סניף הכל למוביל הקרוב

אילו חומרי אריזה תוכלו למצוא אצלנו?ֿ

כשחושבים על מעבר דירה והאריזה של החפצים הדבר הראשון שעולה בראש הם הקרטונים המוכרים ואפשר להבין מדוע, אך יחד עם זאת חשוב לזכור שיש עוד מוצרי אריזה חיוניים למעבר שיסייעו לכם לארוז את כל החפצים באופן מסודר, נוח ויעיל. לפניכם מספר דוגמאות לחומרי אריזה שכדאי לשקול לרכוש כשאורזים דירה למעבר.

מסקינטייפ עבה – אי אפשר לדבר על קרטונים וארגזים מבלי להזכיר מסקינטייפ עבה אשר משמש לסגירת הארגזים ולחיזוק שלהם. אנו ממליצים לרכוש חבילת מסקינטייפ במחיר מוזל וכך לחסוך בעלויות. אם אתם אורזים דירות גדולות, כדאי לשקול ולהוסיף גם אקדח מסקינטייפ שהופך את השימוש במסקינטייפ לידידותי ונוח יותר.

פצפצים לאריזה – בין החפצים שאתם אורזים בוודאי יהיו גם פריטים עדינים או שבירים כמו פריטי זכוכית, מסכים וכיוצא בזה. פצפצים הם אחד מהאביזרים החשובים ביותר לאריזה של חפצים עדינים שאתם רוצים לתת להם הגנה מיוחדת. אצלנו ניתן לרכוש פצפצים לאריזה במגוון רחב של מידות להתאמה משולמת לצורך שלכם.

ניילון נצמד – רובנו מכירים את הניילון הנצמד מהמטבח אך האמת היא שהתפקיד המרכזי שלו הוא אריזות מהירות ויעילות. באמצעות גליל ניילון נצמד תוכלו לעטוף את הספות והרהיטים (בשילוב עם חלקי קרטון שמצמידים לפינות הרהיטים). ניתן להתרשם ממגוון ניילונים נצמדים לרבות חבילות ניילון נצמד תעשייתי שנמכרות במחירים מוזלים.

שקיות גדולות – אחד הפריטים שלא מרבים לדבר עליהם אבל יכולים לעשות שינוי משמעותי הן שקיות אריזה עבות וגדולות. באמצעות שקיות אתם יכולים לחסוך בעלויות של רכישת קרטונים ולהכניס לתוכן נעליים, בגדים ואפילו צעצועים. שימוש בשקיות גדולות מאפשר לכם לקצר את משך האריזה באופן משמעותי ואת האפשרות לצפות בתכולת השקיות מבלי לפתוח אותן מכיוון שהשקיות שקופות ולא אטומות כמו קרטונים.

כלי סימון – במדריך לאריזת דירה למעבר שפרסמנו באתר ושאנו ממליצים בחום לקרוא אותו, הסברנו שאחד התנאים לאריזה מסודרת הוא לסמן את הקרטונים באופן ברור. סימון זה צריך לכלול את הפריטים שבתוך הארגזים ואת השייכות של כל ארגז לפי חדרים. אנו משווקים כלי כתיבה וסימון מסוגים שונים, כולל מדבקות צבעוניות לאבחנה בין תכולת החדרים ולסידור נוח יותר בדירה החדשה.

קרטונים למעבר דירה בלוד שאתם צריכים

כשמחפשים קרטונים למעבר דירה בלוד לא לוקחים בחשבון שיש יותר מסוג קרטון אחד שאולי תזדקקו לו וזה אולי אחד החוזקים הגדולים ביותר שעומדים לרשותכם כשאתם רוכשים קרטונים למעבר דירה ב'הכל למוביל'. בעוד שחנויות רבות (כולל גדולות) עוסקות בשיווק של קרטון מובילים בסיסי, יש חפצים ותרחישים שבהם קרטון המובילים הסטנדרטי פשוט לא יספיק.

לדוגמה, אם אתם אורזים חפצים כבדים, כדאי מאוד שתעשו את זה בארגזים קטנים יותר מהסטנדרט אך חזקים מקרטונים המובילים הרגילים ובאותה מידה גם כשאורזים חפצים שבירים. מעבר לכך יתכן שתרצו לאחסן חלק מהחפצים בארגזים במחסן ואז יהיה עליכם לרכוש קרטונים מחוזקים מהסיבה שאם תניחו ארגזים רגילים האחד על גבי השני יווצר משקל על הקרטונים התחתונים שיכול להקריס את כל הארגזים ולגרום לנזקים לתכולה.

ב'הכל למוביל' תוכלו לרכוש קרטונים ממגוון רחב של סוגים ובכלל זה קרטונים קטנים לאריזת חפצים עדינים, קרטוני מובילים סטנדרטיים, קרטונים מחוזקים לאחסנה וגם ארגזים מיוחדים שנועדו לאריזת בגדים תלויים באופן מסודר.

איך אפשר להשיג קרטונים למעבר דירה בלוד?

מעבר לאפשרות לרכוש קרטונים באתר או בחנות 'הכל למוביל', קיימות אפשרויות נוספות להשגת קרטונים למעבר דירה בלוד אם כי העניין יכול להיות פחות נוח ומתאים במיוחד לאריזת חפצים בודדים.

בלוד יש מרכזי מסחר רבים שנעזרים בקרטונים כדי לשנע סחורה ואם תרצו את הקרטונים האלה, כל מה שתצטרכו לעשות הוא לפנות לחנויות ולבקש מהן לשמור לכם את הקרטונים שהם מקבלים עם הסחורה. יש מי שיסכים לסייע ויש מי שלא אך בכל אופן תמיד חשוב לבחור בקרטונים מתאימים לאריזת דירה מפני שמה שטוב כדי להעביר במבה או בצל, לא יתאים לארוז את החפצים שלכם.

אפשרות נוספת היא לבקש מספר קרטונים מהמובילים כשבמקרה שיש לכם דירה גדולה, חלק מחברות ההובלה ישמחו לתת לכם אפילו מספר קרטונים בחינם אם תזמינו מהם שירותי הובלה. זאת אפשרות מומלצת יותר אך צריך לזכור שמבחר הקרטונים, חומרי האריזה והמחירים הם לא מהאופטימליים שאפשר לחשוב עליהם.

האם שווה לרכוש קרטונים וחומרי אריזה?

אין ספק שהזמנת קרטונים וחומרי אריזה בלוד היא הדרך הנוחה והבטוחה ביותר שיכולה גם לעזור לכם לארוז באופן הרבה יותר מהיר ויעיל. יחד עם זאת אנו סבורים שאם ברצונכם לחסוך בעלויות, תוכלו לנסות ולאתר קרטונים בחינם כפי שהסברנו או אפילו לחפש ארגזים למסירה בלוד באחת מקבוצות היד 2 והפריטים למסירה שפועלות בעיר. בסופו של דבר אנשים רבים בלוד עוברים דירות ויכול להיות שתוכלו להשיג קרטונים בחינם. יחד עם זאת אל תתפשרו על האיכות וקחו בחשבון שאם צריך לארוז פריטים רבים, סביר להניח שהשיטות האחרות לא יספקו לכם מענה מלא.

צריכים עזרה בהתאמת כמות הקרטונים ובחירת חומרי האריזה? נציגינו ישמחו לעזור לכם. פנו אלינו באמצעות הטלפון או שלחו הודעה (אפשר גם בוואצסאפ) ונסייע לכם לרכוש רק מה שצריך ובמחירים המשתלמים ביותר כולל משלוח ללוד או באיסוף עצמי מהסניף הקרוב.

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו