קרטונים למעבר דירה לפי עיר

קרטונים למעבר דירה ברמת גן

קרטונים למעבר דירה ברמת גן

מחפשים קרטונים למעבר דירה ברמת גן ולא בטוחים איפה אפשר למצוא את חומרי האריזה הדרושים? זה הזמן להכיר את חברת 'הכל למוביל' אשר מתמחה בייצור ושיווק של מוצרי אריזה וקרטונים למעבר דירה ועוד מגוון רחב של פריטים שיהפכו את האריזה של הדירה שלכם להרבה יותר מהירה, יעילה וזולה!

מהיום גם אתם יכולים ליהנות מהשירות, המגוון והמחירים הנוחים שהיו שמורים עד כה רק לחברות הובלה. הזמינו היום את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז את הדירה וקבלו את כל הפריטים עם משלוח עד לבית!

לא יודעים מה צריך כדי לארוז את הדירה? אנו מבינים שלכל דירה יש מאפיינים שונים וכדי להקל עליכם את התהליך של הרכישה, הרכבנו עבורכם חבילות מעבר דירה מוכנות ומוזלות שמותאמות לפי גודל הדירה וכמות החפצים שבה. בנוסף לכך עומד לרשותכם צוות היועצים של החברה שישמח לעמוד לשירותכם ולסייע לכם בכל שאלה או התייעצות.

איפה קונים קרטונים למעבר דירה ברמת גן?

יש מספר מקומות שבהם תוכלו לרכוש קרטונים למעבר דירה ברמת גן וכפי שתוכלו לראות בעצמכם, אחרי שמבינים מה כל אחת מהאפשרויות כוללת, מבינים מהר מאוד שיכולים להיות הבדלים מהותיים שיבואו לידי ביטוי בסוגי הקרטונים וחומרי האריזה ואפילו במחיר שאתם עומדים לשלם.

קרטונים למעבר דירה ברמת גן באתר 'הכל למוביל'

חברת 'הכל למוביל' מביאה לכם את חווית הקניה הטובה ביותר שנשענת על המגוון הגדול ביותר של חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירה לצד מחירים מאוד אטרקטיביים. היתרונות האלה מושגים הודות לעובדה שאנחנו מתמחים בייצור ושיווק של קרטונים וחומרי אריזה בראש ובראשונה למעברי דירות כשבין לקוחותינו המרכזיים ניתן למנות עשרות רבות של חברות הובלה ברמת גן ובכל הארץ.

עצם העובדה שאנו מתמחים בנושא, מאפשרת לנו להנגיש לכם מגוון מאוד גדול של פריטים שלמרבה ההפתעה יכול לעשות את ההבדל בין אריזה מוצלחת לבין כזאת שלעולם לא תהיה מושלמת ותמיד תגרום לכם להרגיש שחסר משהו. יתירה מכך, המגוון הרחב הזה אינו צריך לעלות יותר וההיפך הוא הנכון – אנו משווקים את כל המוצרים במחירים מאוד משתלמים כפי שאתם יכולים לראות בעצמכם.

תושבי רמת גן יכולים לגשת אל אחד הסניפים שלנו או פשוט לבצע הזמנה באתר ולקבל את כל הפריטים עם שליח לביתם.

קרטונים בחנויות חומרי בניין ו'עשה זאת בעצמך'

דרך נוספת שבה אתם יכולים לקנות קרטונים ברמת גן היא בחנויות חומרי הבניין השונות שפזורות ברחבי העיר כמו גם ברשתות מוכרות כמו אייס או הום סנטר.

כאן צריך להבין שני דברים חשובים. החנויות האלה לרבות רשתות השיווק הגדולות, מוכרות קרטונים מסוג אחד שנקרא קרטוני מובילים. אלה ארגזים סטנדרטיים שמתאימים לאריזה של רוב הפריטים אך לא לכל החפצים ולכן אתם עלולים למצוא את עצמכם עם מבחר מצומצם שלא יתאים לאריזת כל הדירה ולא לכל צורך. לדוגמה, אם אתם עומדים לאחסן חלק או את כל הקרטונים, סביר להניח שתצטרכו קרטונים מחוזקים שלרוב לא נמכרים בחנויות האלה. כמו כן במצבים של אריזת פריטים קטנים וכבדים כמו צלחות, עדיף להיעזר בקרטונים דו גליים שמגינים על החפצים באופן טוב יותר וכפי שבטח ניחשתם, לרוב אין אותם בחנויות המוזכרות. אם עדיין לא השתכנעתם, המחירים בחנוית האלה יהיו לרוב יקרים באופן מוגזם.

האם יש עוד דרכים להשיג קרטונים למעבר דירה ברמת גן?

כן ואפילו אפשר להשיג גם קרטונים ברמת גן בחינם, אך מצד שני תצטרכו להשקיע לעתים הרבה אנרגיה.

הדרך הראשונה שבטח מוכרת לרובכם היא לאסוף קרטונים במרכזי הקניות ברמת גן. חנויות רבות מקבלות סחורה בקרטונים שבעליהן לא ממש צריכים אותם ועם תיאום מוקדם, יכול להיות שתוכלו לקבל כמה בחינם. שימו לב שעליכם לפנות אל מי שיש לו קרטונים מתאימים (לא כל ארגז מתאים לאריזת דירה) ולבקש ממנו לשמור לכם אותם ולא לפנות אותם לדחיסה ולמחזור. עליכם לזכור שאף על פי שהשיטה נשמעת מאוד פשוטה, במציאות יכול להיות קושי למצוא קרטונים מתאימים ומישהו שישתף איתכם פעולה ולכן השיטה הזאת מתאימה בעיקר לאריזות של דירות קטנות שבהן לא צריכים יותר מעשרה עד עשרים קרטונים.

אפשרות נוספת שכדאי להכיר היא הקרטונים שיש אצל המובילים שלכם. חברות הובלה משתמשות בקרטונים באופן שוטף ובדרך כלל מוכנות לתת כמה בחינם אם אתם סוגרים איתם על הובלת דירות של 4 חדרים ומעלה. בשתי השיטות החינמיות תצטרכו לבצע השלמות של חומרי אריזה שונים וארגזים במידה כזאת או אחרת.

אילו חומרי אריזה מומלץ להכין לאריזת הדירה?

מלבד קרטונים למעבר דירה שהכרחיים בכל אריזה, חשוב להכין מראש עוד מספר פריטים ובכלל זה ניילון נצמד שמסייע באריזה של חפצים שונים לרבות רהיטים, מגירות עם חפצים ואפילו בגדים. ניילון פצפצים יסייע לארוז חפצים עדינים ושבירים ומסקינטייפ עבה חיוני לסגירת הקרטונים וחיזוק שלהם שלא יפתחו או יקרעו במהלך ההובלה. בנוסף יש פריטים אחרים שיכולים לסייע ובכלל זה שקיות אריזה גדולות וחזקות, אקדח מסקינטייפ ועוד. כמו שציינו, חשוב לבחור את הארגזים המתאימים לצורך שלכם בהתאם לסוג התכולה והיעוד שלה בהמשך (לפריקה או לאחסנה).

יש לכם שאלה? לא בטוחים מה כדאי לקנות? התקשרו אלינו או שלחו הודעה ונשמח לייעץ ולסייע לכם בחינם ובלי התחייבות.

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו