קרטונים למעבר דירה לפי עיר

קרטונים למעבר דירה בתל אביב

קרטונים למעבר דירה בתל אביב

מחפשים קרטונים למעבר דירה בתל אביב? ב'הכל למוביל' תוכלו למצוא את כל מה שצריך על מנת לארוז דירה למעבר באופן מסודר, מהיר ויעיל, והכל במחירים מאוד משתלמים ועם שירות מעולה שיסייע לכם להתאים את מוצרי האריזה והקרטונים לדירה ולצרכים שלכם. חברתנו מייצרת ומשווקת קרטונים למעבר דירה כך שאתם יכולים לרכוש בדיוק את מה שצריך וליהנות ממחירים ישירים וזולים. התקשרו אלינו או שלחו הודעה לייעוץ חינמי.

אילו חומרי אריזה תוכלו למצוא אצלנו?

חברת 'הכל למוביל' מתמחה בייצור ושיווק של חומרי אריזה למעבר דירה לחברות הובלה וללקוחות פרטיים כבר למעלה מ-20 שנים כך שאין משהו שיכול לסייע לכם לארוז את הדירה באופן טוב יותר ושלא תוכלו למצוא אצלנו.

אנו יכולים להעיד על סמך הניסיון שלנו שבחירת מוצרי האריזה הנכונים יכולה לעשות את ההבדל בין אריזת דירה מהירה ויעילה לבין אריזה ממושכת שעלולה אפילו לסכן את הפריטים שאתם מובילים לדירה החדשה. מעבר לכך חשוב להבין שלמרות שמרבית עוברי הדירות בתל אביב חוששים ומתמקדים בבחירת חברת הובלות, המשימה המורכבת והממושכת ביותר בכל מעבר היא דווקא האריזה של החפצים וחשוב מאוד להתכונן אליה באופן הראוי.

אנו לא טוענים שלא צריך לבחור מובילים באופן קפדני, אלא שחשוב להבין שמעבר דירה הוא לא תהליך של פעולה בודדת וכדי לעבור אותו בהצלחה חשוב לארוז את החפצים באופן מסודר ויעיל ובזה בדיוק אנחנו יכולים לסייע לכם עם מגוון אינסופי של חומרי אריזה למעבר דירה וקרטונים שאתם יכולים להזמין ולקבל אותם עם שליח בביתכם שבתל אביב בתוך פרק זמן קצר מאוד.

בין הפריטים שנמכרים על ידינו ניתן למנות מגוון סוגי קרטונים שמותאמים לאופי הפריטים שאתם אורזים, ניילונים, פצפצים לאריזה, ניירות אריזה, סרטי הדבקה במגוון עוביים וצבעים (לשיוך הקרטונים לחדרי הדירה), ניילון סטרץ׳ נצמד ועוד. כל האביזרים וחומרי האריזה באים להקל עליכם את התהליך הממושך ביותר בכל מעבר דירה ובעלות זניחה הם יכולים לחסוך לכם הרבה מאוד זמן ולעתים גם לחסוך פגיעה בפריטים יקרים בזמן ההובלה.

איזה קרטונים צריך כדי לארוז דירה בתל אביב?

מעברי הדירות בתל אביב מחולקים לשני סוגים. הסוג הנפוץ ביותר הוא מעברי דירה של חברה צעירים שלפי סקר שהתפרסם לאחרונה, מחליפים את מקום המגורים בתל אביב בכל שנתיים בממוצע! אריזת דירות של סטודנטים, רווקים וזוגות צעירים בתל אביב אינה מצריכה רשימה ארוכה של חומרי אריזה וקרטונים ואפשר בהחלט למצוא את כל מה שצריך ולקבל הכל עד לבית גם מבלי להיכנס להוצאות גבוהות (ראו חבילות מעבר דירה מוכנות).

הסוג השני של מעברי דירות בתל אביב כולל משפחות וכאן המצב מעט שונה מפני שמדובר בתכולה רבה יותר ולכן יש צורך במגוון סוגים של קרטונים למעבר דירה ולעתים גם בחומרי אריזה שלא היינו רוכשים באריזת דירה קטנה. לדוגמה, אקדח מסקינטייפ יכול לייעל באופן ניכר אריזה של עשרות קרטונים בעוד שבדירה קטנה לא יהיה בו צורך. כמו כן חשוב להיעזר במספר סוגי קרטונים כשהכלל המנחה הוא לרכוש קרטוני הובלה פשוטים עבור חפצים גדולים במשקל סביר בעוד שכדי לארוז כלים שבירים או חפצים כבדים כמו ספרים, יהיה צורך בקרטונים קטנים יותר אבל מחוזקים (קרטונים דו גליים). כמו כן ניתן למצוא קרטונים מיוחדים לאריזת בגדים שיכולים לקצר את הזמן שנדרש לאריזת ארון הבגדים ופריקתו.

חשוב לציין שבחנות 'הכל למוביל' תוכלו למצוא גם קרטונים דו גליים ותלת גליים מחוזקים שמיועדים לאריזת דירה בזמן אחסון תכולה תקופה קצרה או ארוכה. זה יכול להיות בזמן השכרת יחידת אחסנה אבל זה יכול להיות גם במחסן הביתי שלכם (או חדר שהוסב למחסן). יש לכם פריטים שאתם מתכוננים להשאיר בקרטונים למשך זמן מה? דברו איתנו כדי שנוכל להתאים לכם את הקרטונים הטובים ביותר שיבטיחו שהתכולה תישאר בטוחה ושהקרטונים לא יתקמטו ויקרסו במשך הזמן.

האם ניתן להשיג קרטונים למעבר דירה בתל אביב בחינם?

רבים תוהים אם ניתן להשיג קרטונים למעבר דירה בתל אביב בחינם והתשובה לכך חיובית אך למרות שהיא חינמית, יש לה מחיר שבא לידי ביטוי בזמן והמאמץ שידרש מכם. הדרך המקובלת לאסוף קרטונים בחינם בתל אביב היא לעשות את זה במרכזי קניות וחנויות שמקבלות סחורה כשבעליהן לא ממש צריכים את הקרטונים לאחר פריקת הסחורה. הבעיה היא שבדרך כלל הקרטונים נזרקים מייד לאחר השימוש בהם וכדי ליהנות מהם יהיה צורך לתאם את האיסוף שלהם מול עובדי החנויות. כמו כן חשוב להבין שלא כל קרטון שמצאתם בסופר יתאים לאריזת דירה למעבר והתהליך יכול להיות ארוך ומייגע ולכן הוא עשוי להתאים לאריזת דירות קטנות כמו דירת חדר או דירת סטודיו.

שיטה נוספת להשיג קרטונים למעבר דירה בתל אביב היא לבקש מהמובילים. מרבית חברות ההובלה מוכרות קרטונים אבל אם תתמקחו בזמן הצעת המחיר ותבקשו כמה, יכול מאוד להיות שתצליחו לקבל קרטונים לאריזת דירה בחינם, גם אם המספר שלהם יהיה מצומצם.

כך או כך, כדאי לבדוק אם נדרשים קרטונים נוספים וחומרי אריזה ולרכוש אותם בהזמנה ישירה באתר מפני שכך תוכלו לחסוך בעלויות ולמצוא את הפריטים הכי מתאימים במחירים זולים יותר ביחס לרשתות שיווק גדולות.

מחפשים קרטונים למעבר דירה בתל אביב? צריכים חומרי אריזה או מעונייינים להתייעץ עם אחד היועצים שלנו? התקשרו אלינו או שלחו הודעה ונשמח לסייע ולתת לכם את השירות הטוב ביותר.

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו