מדריכים

איך להזמין מובילים צדיקים? המדריך שחובה לקרוא לפני מעבר דירה

מובילים מומלצים

יש הרבה פעולות שצריך לבצע במעבר דירה אך אין ספק שאריזת הדירה והזמנת המובילים הן שתי הפעולות המרכזיות שיקבעו את אופי המעבר שלכם. החלטנו לחרוג ממנהגנו ולהתקד באופן המומלץ להזמנת מובילים. אנו בטוחים שאם תעקבו ותיישמו את הכללים שלפניכם, תוכלו למצוא חברת הובלה מומלצת במחיר הוגן ולעבור דירה בראש שקט.

לפני שנתחיל ברצוננו לציין שאנו בחברת 'הכל למוביל' מתמחים בייצור של קרטונים למעבר דירה ובשיווק של מגוון מוצרי אריזה למעבר וכן ציוד למובילים וחברות הובלה. לצד השירותים האלה אנו גם מבצעים הובלות בכל הארץ. חברתנו היא מהגדולות בישראל ומציעה לכם הרבה יתרונות שמבטיחים לכם את התמורה הטובה ביותר לכספכם.

  1. מבצעים הובלות בכל הארץ (כולל הובלות לאילת באופן קבוע).
  2. שירותי ההובלה מבוצעים על ידי מובילים שהם עובדי החברה.
  3. ברשותנו צי משאיות ורכבים מסחריים להתאמה מושלמת לצרכים שלכם.
  4. אפשרות להובלת משרדים, הובלת דירות או הובלות קטנות.
  5. אנו מבצעים גם הובלות מנוף.
  6. ניתן להזמין שירותי אריזה, אחסנה,ֿ פירוק והרכבת רהיטים ועוד.
  7. כל השירותים מלווים בביטוח הובלות מלא.
  8. אנו מחוייבים לשירות מעולה במחיר הוגן.

למה הכוונה במובילים צדיקים?

אתם בסך הכל מחפשים מובילים מקצועיים שיוכלו להעביר את החפצים שלכם באופן בטוח ושיעשו את זה כמו שסוכם ובמחיר הוגן. נשמע טריוויאלי אך לצערנו הרב במדינת ישראל ענף ההובלות רכש לעצמו מוניטין גרוע ויש לכך הרבה סיבות. זה לא שאין מובילים מומלצים, ההיפך הוא הנכון. יש מובילים מומלצים וחברות הובלה מעולות שיספקו לכם שירות משביע רצון, אך לצד אלה יש גם מי שלא כדאי להכניס הביתה.

לאור הנתונים האלה ברור מדוע חשוב להשקיע מעט מאמץ במציאת מובילים טובים שיעמדו במילה שלהם ויכבדו את העבודה ואתכם. לפניכם כללי ברזל שחשוב להקפיד עליהם ולא משנה אם אתם עומדים להזמין הובלת דירה או רק הובלה קטנה, בסופו של דבר אנחנו רוצים להימנע מהעלאות מחירים, מנזקים לתכולה, מאיחורים וחולאים רעים אחרים.

7 כללים להזמנת חברת הובלה מומלצת

לפניכם מספר כללים שיסייעו לכם להבטיח שאתם מזמינים מובילים מומלצים מבלי לשלם מחירים מופקעים. כל הטיפים נכתבו על סמך הניסיון שלנו בענף ההובלה הן כחברה המשווקת ציוד למובילים והן כאחת מחברות ההובלה הגדולות בישראל.

אל תחכו לרגע האחרון כדי להזמין הובלה

הובלת דירה היא לא פעולה שנקבעת מהיום למחר ולהוציא מקרים חריגים מאוד, מועד המעבר ידוע כבר שנה מראש או לפחות מספר חודשים לפני כן, כך שאין סיבה ממשית להתחיל ולחפש מובילים ברגע האחרון.

אנו ממליצים להזמין מובילים להובלת דירה כחודש לפני המעבר עצמו ואם המעבר בקיץ, אפילו חודש וחצי וחודשיים לפני כן. הסיבה היא שמובילים מומלצים גם מבוקשים על ידי אנשים רבים ואם תמתינו לרגע האחרון אתם עלולים למצוא את עצמכם עם מובילים שלא הייתם בוחרים לו היתה לכם ברירה. בנוסף לכך תיאום מוקדם עם המובילים ישריין לכם את השעה הנוחה ביותר עבורכם.

כדאי להזמין מובילים באזור שלכם

יש יתרון בהזמנת מובילים בעיר שלכם מפני שקיצור המרחקים יכול לסייע להם להגיע אליכם במהירות לצורך הצעת מחיר או כדי להביא לכם קרטונים ואפשר לומר שצמצום הנסיעות יכול להוזיל במקרים מסויימים את המחיר הסופי של ההובלה.

בדקו אם יש למובילים ממליצים

המלצות עדכניות ואמיתיות הן דרך מעולה כדי למצוא מובילים מומלצים. אין כמו חוות דעת של לקוחות דומים לכם שכבר התנסו בשירותי החברה וכדאי לבצע מחקר קצר על מנת לבדוק אם יש לחברה ממליצים וכמה ההמלצות נראות אמינות.

איך תדעו אם ההמלצות אמינות? יש בישראל אתר אחד או שניים שבאמת פונים ללקוח על מנת לברר איך היה השירות שניתן לו אך מעבר לכך אפשר גם להסתמך על הביקורות שנאספות בגוגל ובפייסבוק. ניתן להבדיל בין המלצות אמיתיות למזויפות בין היתר באמצעות בדיקת התאריכים שבהן הביקורת התווספה כשהמטרה היא לראות פרסום שוטף ואחיד ואם אתם רואים 10 חוות דעת בלבד שניתנו באותו היום, יכול להיות שיש כאן משהו לא כשר. כמו כן ניתן לראות בגוגל את הפרופילים של הממליצים כשבדרך כלל עדיף להסתמך על משתמשים שמדרגים עסקים באופן קבוע.

כמובן שיכול להיות יוצא מן הכלל ותמיד צריך לפקוח עיניים ולבדוק איזה מובילים אתם מזמינים.

הובלת דירה

קבלו הצעת מחיר רק בדירה

הובלת דירה יכולה להיות מלווה בהרבה אי הבנות שקשורות לכמות התכולה, הסוג, הנגישות לדירות וכיוצא בזה. כדי להימנע מאי הבנות חשוב לקיים פגישה לצורך הצעת המחיר בדירה שמיועדת להובלה. בפגישה כזאת שצריכה להינתן לכם בחינם, המובילים יבדקו מה צריך להוביל ובאילו תנאים, האם נדרשות פעולות נוספות כמו פירוק והרכבה או האם צריך להזמין מנוף הרמה מבעוד מועד וכיוצא בזה.

רק הצעת המחיר בביתכם יכולה להיות אמינה ומדוייקת ואין לסמוך על הצעות טלפוניות למעט במצבים שבהם נדרש להוביל פריט בודד ואז אפשר להסתמך על הצעה טלפונית שמלווה בתמונה שתישלח למובילים.

ביטוח הובלות ולא ביטוח רכב

ביטוח הובלות הוא דבר חיוני מאוד שיכול להעיד על המקצועיות של חברת ההובלה ועל הכיסוי שמלווה אתכם בזמן ההעמסה, ההובלה והפריקה. חשוב לציין שבשנים האחרונות מובילים מסויימים טוענים שיש להם ביטוח הובלה בזמן שאין להם. לכן מומלץ מאוד לבקש ולראות את הפוליסה ואת התאריך והשמות שמופיעים בה. שימו לב שביטוח רכב אינו דומה לביטוח הובלה ומדובר בשני ביטוחים שונים.

חתמו על הסכם ברור

הבטיחו לכם משהו אחד ובפועל קבלתם משהו אחר? חוזה הובלה שיחתם בינכם לבין המובילים יכול למנוע אי הבנות ולהבטיח לכם שתקבלו שירות מעולה בדיוק כמו שהובטח במעמד הצעת המחיר. חוזה הובלה אינו צריך להיות מורכב מדי וכל חברת הובלה מומלצת תעבוד עם אחד כזה. בין הסעיפים שצריך להתמקד בהם ניתן למנות את מספר המובילים שמגיעים, התאריך והשעה של ההובלה, הכתובות, האם יש מעליות, האם נדרש להזמין מנוף ואם המחיר כבר כולל מנוף הרמה מתאים, יש לציין אם המחיר כולל אריזה או שירות אחר כמו פירוק רהיטים וכמובן שיש לציין כמה קרטונים (ובאיזה גודל) מובילים ואילו רהיטים.

להימנע מתשלומים מיותרים

ניתן וכדאי להוזיל את מחיר ההובלה כל עוד זה לא פוגע באיכות השירות והמובילים. לפניכם שתי דרכים שיסייעו לכם לעשות את זה בקלות.

  1. מזמינים הובלה קטנה? בדקו שהיא נעשית עם מוביל אחד או שניים לכל היותר שיגיעו עם רכב מסחרי קל מפני שכך תוכלו לקבל הצעת מחיר זולה יותר ביחס לצוות סבלים שיגיע עם משאית.
  2. בדקו כמה מובילים מגיעים והאם המספר תואם את מהות ההובלה. אם מדובר בהובלת פריט כדאי להמעיט במובילים ואם מדובר בהובלת דירה, צריך שיהיו מספיק סבלים. התאמת הכמות של המובילים תסייע לכם להימנע מתשלום טיפים יקרים למובילים שאין בהם צורך אמיתי.

מחפשים שירותי הובלה בראש שקט? אנו מבצעים הובלות בכל הארץ בסטנדרט שירות ומקצועיות הכי גבוה שכולל את כל הנקודות שהתייחסנו אליהן במדריך. התקשרו אלינו או שלחו הודעה לייעוץ חינמי ולהצעת מחיר סופר משתלמת.

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו