מדריכים

טיפים שיחסכו כסף וזמן במעבר דירה

מעבר דירה

מעבר דירה הוא תהליך ממושך שמצריך מכם השקעה של זמן ולעתים קרובות גם מלווה בהוצאות גבוהות, ואם זה לא מספיק אז ישנו גם אתגר נפשי לא מבוטל.

יחד עם זאת, כמו תהליכים רבים אחרים, אם מבצעים אותו באופן הנכון, גם מעבר דירה יכול להיעשות באופן הרבה יותר יעיל, מהיר ואפילו זול.

אנו מאמינים שאם תיישמו את הטיפים למעבר דירה שסקרנו ותאמצו את הכללים הבאים שנסקור כעת, תוכלו לעבור דירה באופן הרבה יותר טוב. לפניכם כללים שכל אחד יכול ליישם במהירות ולחסוך זמן וכסף בכל מעבר דירה.

מעבר דירה

מעבר דירה – מפרקים את המאמץ לשני חלקים

כדי להבין איך להתמודד עם כל המשימות שנלוות למעבר דירה באופן מומלץ, צריך לעשות תחילה את ההפרדה שבין המשימות שאתם צריכים לבצע באופן פיזי, לבין המשימות הניהוליות הנלוות לכך.

בעוד שהזמנת מובילים נחשבת למשימה ניהולית שכולם כל כך שמים עליה את הדגש (מסיבות מובנות), מרבית האנשים שעוברים דירה, אינם שמים את הדגש הרצוי באריזת הדירה שהיא השלב הארוך ביותר בכל מעבר.

מעבר לכך יש פעולות נוספות שצריך לתת עליהן את הדעת ובכלל זה עדכון הכתובת, עזיבה מסודרת של הדירה הנוכחית והכנת הדירה החדשה.

כל אחד מהחלקים האלה מצריכים טיפול מסור והקדשה של הזמן הראוי לשם ביצוע מושלם של כל מרכיב.

מתי מתחילים מעבר דירה?

אחת השאלות הנפוצות בקרב כל מי שעובר דירה, היא מתי צריך להתחיל את התהליך?

התשובה אינה חד משמעית ותלויה בגודל הדירה שצריך להעביר, כמות הציוד שיש לכם ואפילו במועד שבו אתם רוצים לעבור דירה.

יחד עם זאת יש כלל ברזל שילווה אתכם לאורך כל התהליך והוא להתחיל מוקדם, לפחות חודש לפני המעבר תוך התייחסות לנקודות הבאות:

  1. ככל שהדירה גדולה יותר וככל שיש לכם יותר פריטים שצריך לארוז, כך המועד צריך להיות מוקדם יותר. לדוגמה, אריזה והכנה של דירת 5 חדרים עם 5 נפשות שמתגוררות בה, צריכה להתחיל מוקדם יותר ביחס לזוג שמתגורר בדירת שני חדרים.
  2. הזמינו חברת הובלה מוקדם ככל שניתן כשבקיץ כדאי להקדים ולהזמין מובילים אפילו 6 שבועות וחודשיים לפני המעבר. הסיבה היא שבקיץ הביקוש למובילים איכותיים עולה וכדי להזמין אותם בשעה נוחה ובתעריף הגיוני, כדאי לשריין אותם בשלב מוקדם.

מעבר לכך, לא מספיק להתחיל מוקדם וחשוב לנהל את התהליך באופן מסודר והגיוני כך שבחירת חברת הובלה תיעשה מוקדם וכך גם הארגון של ארגזים וקרטונים למעבר דירה וחומרי אריזה אחרים שאתם עשויים להזדקק להם.

באתר 'הכל למוביל' תוכלו להזמין ארגזים וקרטונים למעבר דירה וכן חומרי אריזה למעבר דירה באופן מהיר וליהנות ממשלוח עד לביתכם. כל הפריטים נמכרים במחירים אטרקטיביים במיוחד.

אילו חומרי אריזה להזמין ומתי

כפי שהדגשנו, מומלץ להזמין חומרי אריזה בשלב מוקדם כך שתוכלו להתחיל ולארוז את הדירה ולהכין אותה למעבר.

אנו משווקים מגוון חומרי אריזה למעבר ואביזרים שונים כשהמטרה היא לאפשר לכם לארוז בבטחה ולקצר את התהליכים ככל שניתן.

בסופו של דבר, האריזה היא התהליך הכי ממושך ותובעני, וקרטונים ופריטים אחרים יכולים לסייע לכם לצלוח את התהליך באופן טוב יותר.

בעוד שקרטונים למעבר דירה וסרטי הדבקה (מסקינטייפ), יהיו מוצרי בסיס, ישנם פריטים נוספים שעליכם לרכוש לפי צורך ובכלל זה ניילונים, נייר עטיפה וניילון בועות.

באפשרותכם לרכוש חבילות מוכנות למעבר שהכנו על בסיס ניסיוננו ושמתאימות למרבית העוברים. יחד עם זאת, אנו תמיד מזמינים אתכם להתקשר אלינו כדי שנוכל לשמוע על המעבר שלכם ולעזור לכם להתאים את החבילה המושלמת והמשתלמת.

בחירת חברת הובלה

בחירת חברת הובלה היא ללא ספק עוד חלק מרכזי בכל מעבר דירה. בחירה מושכלת של מובילים יכולה לעזור לכם לעבור באופן רגוע ומסודר, בלי תקלות, היעלמויות ולעתים אפילו במחיר יותר זול.

אנו מציעים שירותי הובלה מקצועיים בכל רחבי הארץ עם ביטוח מלא ומחייבים לשביעות רצון מלאה ומחירים משתלמים במיוחד.

מעבר לכך, תמיד תוכלו להשוות חברות הובלה באמצעות האינטרנט ולבחור בהצעה המשתלמת מכולן. יחד עם זאת חשוב להבין שבחירת חברת הובלות דירה צריכה להיות מאוד יסודית.

מומלץ ליישם את הנקודות הבאות לפני שיוצאים לדרך:

  1. קבלו הצעת מחיר רק בביתכם ולא בטלפון מפני שכך תוכלו למנוע אי הבנות והקפצת מחירים ביום המעבר.
  2. הקפידו להזמין רק חברת הובלה עם ביטוח מתאים.
  3. חתמו על הסכם ברור.
  4. חשוב להקפיד ולבחור רק חברת הובלה עם המלצות.

אנו מציעים לכם את כל היתרונות האלה ויותר מזה. התקשרו או שלחו הודעה לקבלת הצעת מחיר וייעוץ חינמי.

פירוק והרכבת רהיטים

פירוק והרכבה של רהיטים הוא חלק חשוב בכל מעבר וכדאי מאוד להקפיד ולבצע את התהליך בצורה קפדנית ומקצועית, שהרי אף אחד לא רוצה שהארון או השולחן יינזקו במהלך המעבר.

על כן חשוב לקבל החלטה מי מפרק ומרכיב את הרהיטים. אם החלטתם לעשות את זה בעצמכם, תצטרכו להכין את כלי העבודה הדרושים ולפנות לכך מספיק זמן.

כדאי לצלם את הרהיטים שמפרקים ולשמור על הברגים במקום בטוח, כך שההרכבה תהיה פשוטה.

לחילופין, תוכלו להזמין את השירות מחברת ההובלה אך עליכם לוודא שיש להם את הידע לעשות את זה.

שירותי אריזה והובלה משולבים

מי שרוצה להפוך את המעבר להרבה יותר נוח, יכול להזמין שירות הובלה ואריזה משולב שבא לתת מענה הן להובלה והן לאריזה.

השירות אולי עולה יותר כסף אך אם תזמינו אותו, תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה מאוד זמן.

הובלה עצמית

הובלה ואריזה אולי מייקרת את המחיר אך הופכת אותו להרבה יותר נוח. מצד שני, יכול להיות שתהיו דווקא מעוניינים להשקיע יותר זמן ומאמץ ולשלם פחות…

איך עושים את זה? מובילים לבד! ברור שהשיטה לא מתאימה לכל אחד ולכל דירה, אך במקרים שבהם אתם יכולים להיעזר בחברים ולהפעיל כוח פיזי, תוכלו לשכור אצלנו נגרר או עגלת משא שמתחבר למרבית הרכבים.

על גבי הנגרר תוכלו להעמיס את כל תכולת הדירה ולהעביר אותה באופן בטוח אל מקומם החדש.

באופן הזה תוכלו לחסוך את העלויות של המובילים, שעשויות להגיע לעתים לאלפי שקלים.

יש לכם שאלה? רוצים להזמין הובלה, לשכור נגרר או לרכוש קרטונים וחומרי אריזה למעבר דירה? התקשרו אלינו ונשמח לסייע לכם לעבור דירה באופן הטוב והנוח ביותר.

מדריכים נוספים שיסייעו לכם

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו