מדריכים

כמה זמן לוקח לארוז דירה?

כמה זמן לוקח לארוז דירה

אריזת דירה היא המשימה הכי ארוכה במעבר אך כמה זמן היא אורכת? ריכזנו עבור גולשי האתר את הזמן שנדרש כדי לארוז דירות בגדלים שונים. כמו כן ביקשנו מצוות העובדים שלנו לתרום מניסיונם ולתת את הטיפים שלהם לאריזה מוצלחת במינימום זמן.

למה האריזה היא עניין כל כך מסובך?

אם ננסה להבין כמה זמן לוקח לעבור דירה, מייד נשים לב שהמשימה הכי ארוכה ותובענית היא האריזה של החפצים, כך שבאמת מדובר בעניין של מה בכך. יתירה מזאת, אם ניקח בחשבון את העובדה שמרבית האנשים לחוצים כל כך מההובלה, נבין מדוע עוברי דירות רבים שוכחים לרכז את המאמץ דווקא במשימת האריזה הארוכה ונתקעים לקראת המעבר עם קרטונים לא מאורגנים ועם לחץ גדול ומיותר.

אחד הכללים הידועים למובילים הוא שככל שהאריזה מתבצעת בזמן ובאופן הנכונים, כך גם ההובלה תהיה מוצלחת ובטוחה יותר. מצד שני, אם לא מתחילים לארוז בזמן ואם לא עושים את זה באופן המומלץ, עלולים שלא להספיק לבצע את כל המשימות. זה אולי מסביר מדוע לקראת יום ההובלה עוברי דירות רבים מוצאים את עצמם בכאוס מוחלט.

המסקנה המתבקשת היא שאם נדע כמה זמן לוקח לארוז את הדירה למעבר, נוכל להתארגן באופן המתאים ולפנות לנו את הזמן שדרוש לכך מבעוד מועד. בדרך הזאת נוכל להשלים את האריזה בזמן, בלי להיכנס ללחץ מיותר ואפילו באופן הרבה יותר מאורגן.

כמה זמן לוקח לארוז דירה?

הזמן הדרוש כדי לארוז דירה תלוי בגודל שלה. בתים גדולים יותר דורשים יותר עבודה ולכן בדרך כלל יהיה צורך בכמה ימים עד שבוע. בתים קטנים יותר ניתן בדרך כלל לארוז ביום אחד או פחות. יכול להיות שתתקלו בהערכות אונליין קצרות יותר שמצביעות על כך שלאורזי דירות מקצועיים לוקח רק שעתיים לארוז חדר אך חשוב להבין שאנשים ללא ניסיון לא יהיו יעילים כל כך ולכן 5 עד 8 שעות לחדר הן הערכה טובה יותר. כמו כן אם אתם מזמינים הובלה ואריזה אז אתם נהנים משירות של מספר אורזים מקצועיים ולא אחד.

חשוב לציין שההערכות מתבססות על מצב שבו כבר עשיתם את הסדר הראשוני בדירתכם, משמע שהתפטרתם מכל מה שאין בו צורך ואתם יודעים מה צריך לארוז כך שלא צפויות הפתעות. את תהליך ההכנה שכולל מיון וסידור ראשוניים ניתן ומומלץ לבצע בשלבים מוקדמים יותר בהתאם לגודל הדירה. בדירה ממוצעת נדרשים מספר שבועות להתארגנות ולרכישת קרטונים למעבר דירה וכן לחומרי אריזה נוספים שחיוניים לתהליך.

לפניכם הזמנים הממוצעים לאריזת דירה.

גודל הדירהאריזה לבד
דירת חדר1 עד 2 ימים
אריזת דירת 2 חדרים2 עד 3 ימים
אריזה של דירה 3 חדרים4 עד 5 ימים
אריזת דירת 4 חדרים5 עד 6 ימים
דירת 5 חדרים7 ימים
דירת 6 חדרים7 עד 8 ימים

*הזמנים הם לאריזת דירות ממוצעות וניתנות בימים כך שאם אתם מתכוננים לארוז רק שעתיים במהלך היום, כדאי מאוד שתפנו עוד מספר ימים.

מתי צריך להתחיל ולארוז את הדירה

כפי שניתן לראות בטבלה, לכל דירה יש זמן אריזה ממוצע שונה אך בואו ונזכור שני דברים. ראשית מדובר בזמן ממוצע לאריזת דירה ממוצעת כך שאם יש לכם חפצים רבים, כדאי שתקחו מקדם הגנה מספק. שנית, ככל שנתחיל מוקדם יותר עם הארגון והאריזה, כך יהיה לנו יותר זמן להשלים אותה בלי לחץ. יחד עם זאת חייבים להדגיש שאריזה נכונה היא לא להתחיל מוקדם מדי ולהפוך את הבית למחסן. העיקרון צריך להתבסס על התחלה מעט מוקדמת מהזמן שציינו כדי להיערך למצבים לא מתוכננים כמו סידורים וכיוצא בזה.

טיפים שיסייעו לכם לקצר את זמן האריזה של הדירה

לפניכם מספר טיפים שריכזנו מצוות העובדים שלנו שכבר ארזו כמה דירות בחייהם…

  1. התחילו בסריקה של התכולה בשלב מוקדם. הקדישו את המאמץ כדי להבין מה יש במחסן ובארונות וממה ניתן להיפתר על ידי מכירה או תרומה. מעבר דירה הוא זמן טוב לעשות סדר וכדאי לנצל את זה ולהפחית בכמות החפצים שמעבירים כך שתפחיתו אפ כמות הפריטים שצריך לארוז ואולי גם תוזילו את ההובלה.
  2. ארגנו חומרי אריזה וקרטונים מתאימים למעבר דירה. ניתן לרכוש את כל המוצרים כאן באתר במחירים זולים. באפשרותכם לרכוש גם חבילות מעבר דירה מוכנות ומוזלות או פשוט להרים טלפון ואנחנו כבר נעזור לכם להתאים את כמות הקרטונים והפריטים האחרים שתצטרכו.
  3. ארזו כל פעם חדר אחר. פעולה זו תסייע לכם להתמקד ולמנוע ערבוב של חפצים של חדרים שונים באותם קרטונים כך שגם הפריקה תהיה נוחה יותר.
  4. השתמשו בקרטונים גדולים לאריזת חפצים גדולים ולא שבירים ובקרטונים מחוזקים לחפצים כבדים או שבירים.
  5. השתמשו בנייר אריזה כדי לארוז חפצים שבירים.
  6. ניילון נצמד יכול קצר את משך האריזה אם יודעים כיצד להסתייע בו.
  7. אל תשכחו לסמן את הקרטונים. כתבו באופן ברור מה יש בתוכם ולאיזה חדר הם שייכים. כשהמובילים יפרקו אותם, הם ידעו בדיוק איפה להניח כל קרטון.

אנו ממליצים לקרוא את המדריך לאריזת דירה כדי לקבל טיפים נוספים. כמו כן תוכלו לצפות בכמות הקרטונים שתצטרכו כדי לארוז דירה ממוצעת.

האם כדאי להזמין שירותי אריזה מקצועיים?

אין ספק שהזמנת שירותי הובלה ואריזה יכולה למנוע הרבה אי נוחות ולפנות לכם הרבה זמן. יחד עם זאת מדובר בשירות שעולה כסף כך שהתשובה לשאלה תלויה בעיקר בזמן והתקציב שעומדים לרשותכם. כתבנו על כך מדריך שיכול לסייע לכם לקבל את ההחלטה הנכונה אך אם החלטתם להזמין אורזים, כדאי שתדעו שאנו מציעים את השירות ועושים את זה בסטנדרט מאוד גבוה כך שכדאי לקבל הצעת מחיר לפני שממשיכים.

בחברת ״הכל למוביל״ כל ההובלות והאריזות נעשות על ידי עובדי החברה ולא באמצעות עובדים מחברה אחרת כך שאנו אחראים על השירות מההתחלה ועד הסוף (גם הובלה וגם אריזה). אנו עובדים תוך מחוייבות לשביעות רצון מלאה וביטוח לאורך כל התהליך.

מעבר לכך אנו מציעים לכם מגוון רחב של קרטונים למעבר דירה שלא תמצאו במקומות אחרים ושיסייעו לכם לארוז את החפצים השונים.

צריכים עזרה? לא יודעים אילו חומרי אריזה וכמה קרטונים תצטרכו? התקשרו אלינו או שלחו הודעה ונשמח לסייע.

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו