מדריכים

איך לעבור דירה בקלות

אריזת דירה למעבר עם קרטונים וארגזים

כולם רוצים לעבור דירה בקלות והאמת היא שלמרות שמדובר בתהליך מורכב ותובעני במיוחדת ניתן להקל עליו באמצעות מספר שירותים וכללים שכל אחד יכול לאמץ בקלות.

אפשר לנהל את המעבר באופן הרבה יותר טוב ממה שנעשה על ידי מרבית האנשים, ולעתים קרובות ניהול נכון אף יכול לצמצם את האנרגיה, הזמן ואפילו העלויות.

תוסיפו לכל זה את הקדמה הטכנולוגית והשירותים למעבר דירה שמוצעים כיום לכל דורש, ותקבלו תמהיל שאם תעזרו בו, תוכלו לעבור דירה באופן הרבה יותר קל, רגוע ואפילו זול.

ריכזנו עבורכם שירותים שיסייעו לכם לעבור דירה בקלות.

הזמינו קרטונים למעבר דירה עד הבית

נתחיל בשאלה הרווחת "איפה משיגים קרטונים למעבר דירה?" אין ספק שמדובר בשאלה מרכזית מפני שתהליך האריזה של הדירה למעבר היא הפעולה המרכזית והממושכת שיש לה השפעה על המהירות שבה תסיימו לארוז, הנוחות שבה תסדרו את הדירה החדשה וכמובן, רמת הבטיחות שבה תשונע תכולת הדירה.

בעוד שבעבר נהוג היה לאסוף כמה קרטונים בחנויות שונות, כיום העניין הפך למורכב יותר מפני שקרטונים נשלחים למיחזור באופן מהיר למדי ומפני שמרבית האנשים הבינו שארגז של בצל מהירקן פחות מתאים לאחסון של בגדים.

חוץ מזה בואו ונזכור שאנו כאן כדי להסביר איך לעבור דירה בקלות לא?

מה הפתרון אם כן? קרטונים וארגזים למעבר דירה עד הבית. אנו משווקים קרטונים למעבר דירה ממגוון סוגים שמתאימים לאריזת חפצים שונים והמחירים שלנו הם מהמשתלמים ביותר לאור העובדה שאנו מייצרים את הקרטונים.

אצלנו אתם לא צריכים להסתפק בקרטון סטנדרטי וצוות היועצים יסייע להתאים עבורכם את הארגזים באופן מושלם לתכולה כך שתוכלו לארוז באופן נוח ובטוח בלי לבזבז כסף על קרטונים לא שימושיים.

בין הקרטונים ניתן למנות קרטונים חד גליים או דו גליים, מחוזקים במידות שונות ועוד. אנו מבינים היטב שמה שמתאים לאריזת כלי מטבח, אינו מתאים בהכרח לאריזת בגדים. כל הארגזים מותאמים לאריזת דירה למעבר ואצלנו תמצאו את כל מה שאתם צריכים והרבה מעבר לכך.

שימו בקרטונים מותאמים מעבר שמגיעים אליכם עד לבית בתוך זמן קצר, חוסך זמן בחיפוש קרטונים, באריזה ומקל עת המעבר באופן משמעותי.

חומרי אריזה למעבר

אריזת דירה למעבר אינה מסתכמת רק בקרטונים וארגזים ולרוב, מתעורר הצורך בחומרי אריזה נוספים. לנו כמובן יש את כל מה שאתם יכולים להעלות על דעתכם.

בין המוצרים שאנו משווקים אפשר למנות ניילון סטרץ' נצמד, ניירות משי, ניילונים מסוגים שונים, אקדח סלוטייפ, ניירות לאריזה, פצפצים, מדבקות לסימון, מסקינטייפים מסוגים שונים ועוד.

כל המוצרים נמכרים במחירים זולים שכן אנו מייצרים ומשווקים קרטונים, חומרי אריזה וציוד לחברות הובלה ומובילים באופן סיטונאי, כך שאתם נהנים מתנאים מיוחדים ויכולים להגיע אל אחד מסניפינו או לקבל את המשלוח ישירות לביתכם.

השימוש בחומרי אריזה ייעודיים מייעל את האריזה והופך אותה להרבה יותר קלה.

קרטונים למעבר דירה

שירותי אריזה והובלה

שני החלקים הכי מרכזיים במעבר דירה ובפער ניכר, הם האריזה מצד אחד וההובלה של הדירה מצד שני.

הידעתם שבאפשרותכם לשלב ולהזמין את שני השירותים בו זמנית מאותה חברה?

כיום יש חברות רבות שמציעות שירות משולב של אריזה והובלה באופן ישיר ומקצועי כך שכל מה שאתם צריכים לעשות הוא להסביר לאנשי הצוות מה הולך לאן, והם כבר ישלימו עבורכם את האריזה ויובילו את התכולה אל הדירה החדשה.

האם יכול להיות נוח יותר מזה? האמת שכן מפני שאפשר להוסיף לשירות אריזה והובלה גם פירוק והרכבה של רהיטים ואפילו סידור של הדירה החדשה לפי רצונכם, כך שכל מה שאתם צריכים לעשות הוא להסביר לאנשי הצוות מה אתם רוצים ובתוך שעות, יום או יומיים, כל התהליך יהיה מאחוריכם, ואתם כבר תגורו בדירה החדשה באופן נוח ומסודר.

ברור שהשירות עולה מעט יותר משירות הובלה רגיל, אך ביחס לנוחות שנלווית אליו והזמן שהוא מפנה לכם, מדובר בעניין שלעתים כדאי בהחלט לשקול.

תוכלו להזמין אריזה והובלה באתר 'תיבת נח' מקבוצת 'הכל למוביל'. יש לציין שהשירות ניתן לכם על ידי עובדי החברה ומלווה בביטוח מלא, כך שאתם לא משלמים למתווכים, יש לכם למי לפנות ומעל הכל, יש לכם על מי לסמוך.

שירות אריזה והובלה הופך את המעבר לקל ביותר שניתן להעלות על הדעת.

שירותי הובלה ואחסנה

עוברים לדירה חדשה שבה אין מספיק מקום לכל התכולה והציוד שלכם? אתם לא לבד, שירותי אחסון תכולה הפכו בשנים האחרונות ללהיט של ממש.

משפחות שעוברות לדירה קטנה יותר, זוגות שעוברים לגור יחד ואפילו אנשים שטסים לרילוקיישן, מחפשים מקום בטוח לאחסון החפצים עד שיעשה בהם שימוש.

כמו בשירותים אחרים, גם כאן לאור הביקוש, יש חברות רבות שמציעות לכם שירותי אחסנה כאלה ואחרים, חלקן טובות, חלקן בינוניות ומחלקן כדאי להישמר.

מה שמעניין בשירות הזה הוא שכמעט תמיד הוא מצריך גם הובלה, וכך נאלצים צרכנים רבים לשלם פעמיים. פעם אחת לחברת ההובלה ופעם אחת לחברת האחסון.

אנו מתמחים בין היתר גם בהובלה ואחסנה, שירות שניתן על ידינו באמצעות האתר 'תיבת נח', באופן ישיר וכולל את כל השלבים, לרבות איסוף התכולה, הובלה שלה, אחסנה ביחידות פרטיות ובטוחות שעומדות בתקן מחמיר, ואם תצטרכו, נשמח לבצע עבורכם הובלה נוספת בסיום תקופת האחסנה.

באמצעות שירותי האחסנה ניתן לעבור דירה בקלות אפילו אם אין לכם מקום לכל התכולה.

השוואת מחירי הובלת דירה

מציאת מובילים מומלצים היתה מאז ומעולם אחת המשימות החשובות והמורכבות שכן כולם רוצים חברת הובלה מומלצת אך לא רוצים לשלם מחירים גבוהים.

בדיוק לשם כך הוקמו אתרי אינטרנט שמטרתם לסייע לכם להשוות הצעות מחיר של חברות הובלה ומובילים באזור המגורים שלכם.

כדי להתחיל ולהשוות, עליכם למלא טופס עם פרטי המעבר שלכם ולקבל הצעות של חברות הובלה פנויות. חשוב לציין שבחברת ״הכל למוביל״ מבצעים הובלות בסטנדרט מאוד גבוה אך במחירים שווים לכל נפש. כל שירותי ההובלה נעשים על ידי עובדי החברה ומלווים בביטוח מלא.

עדכון פרטים באינטרנט

אחת הפעולות שנוטים להשאיר לסוף היא עדכון כתובת מגורים. בסופו של דבר אתם צריכים לעדכן את הכתובת שלכם בעירייה, משרד הפנים ואצל נותני שירות אחרים כמו בנקים, כביש 6, חברות ביטוח וכיוצא בזה.

לשם כך הוקמו אתרי אינטרנט שמסייעים לכם לשלוח את פרטי הכתובת החדשה אל כל מי שנותן לכם שירות ואתם מעוניינים לעדכן אותו במעבר הדירה שלכם.

השירות עולה בדרך כלל כמה עשרות שקלים וכשצריך לעדכן גופים רבים, הוא יכול להיות שימושי למדי. גם כאן אין לנו ספק ששירות מעין זה יכול לחסוך זמן רב ולסייע לעבור דירה בקלות וביעילות.

אנו סבורים ששימוש מושכל וניהול נכון של השירותים שהזכרנו, יכולים לסייע לכם במעבר, להתאים אותו לכיס והזמן שלכם ומעל הכל, לעבור דירה באופן מוצלח ונוח ככל שניתן.

מדריכים נוספים שיסייעו לכם

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו