קרטונים למעבר דירה לפי עיר

קרטונים למעבר דירה ביבנה

קרטונים למעבר דירה ביבנה

מחפשים קרטונים וחומרי אריזה למעבר דירה ביבנה? הגעתם למקום הכי נכון! חברת 'הכל למוביל' מספקת לכם את כל השירותים למעבר דירה מוצלח ובראש ובראשונה, אנו יצרנים ומשווקים של קרטונים למעבר דירה וחומרי אריזה שונים שיהפכו לכם את המעבר להרבה יותר נוח ובטוח. מעצם היותנו היצרנים של הקרטונים, באפשרותנו לספק לכם את המגוון הרחב ביותר במחירים זולים ומשתלמים במיוחד. לא בטוחים אילו קרטונים וארגזים אתם צריכים וכמה? תוכלו למצוא בחנות שלנו חבילות מוכנות ומוזלות שמכילות את כל מה שצריך כדי לארוז דירה בכל גודל. צריכים עזרה? צוות החברה ישמח לעמוד לשירותכם ולהרכיב לכם יחד את החבילה המושלמת.

ניתן להזמין את כל מה שאתם צריכים ולקבל את הקרטונים וחומרי האריזה עם שליח עד לביתכם ביבנה או לחילופין, ניתן להגיע ולאסוף את הפריטים מהסניף הקרוב ליבנה שנמצא במרחק של 13 דקות נסיעה.

חומרי אריזה שתצטרכו כדי לארוז דירה

לא בכל יום אורזים דירה למעבר וטוב שכך, אך כשכבר אורזים, חשוב להבין שלבחירת חומרי האריזה המתאימים יש משמעות מאוד גבוהה על הסדר, הנוחות והיעילות של אריזת הדירה. לכן חשוב להתחיל ולהדגיש שקרטונים הם דבר מאוד חיוני אך יש עוד פריטים שכדאי להכיר ושיכולים להפוך את החיים שלכם להרבה יותר קלים ואת האריזה ליעילה ומהירה יותר.

פצפצים לאריזה – כשזה מגיע לאריזה של חפצים שבירים ועדינים כמו מסכים, לפצפצים פשוט אין תחליף. אצלנו תוכלו למצוא מגוון סוגים של פצפצים לאריזה במידות שונות שיתאימו לכם בול.

ניילון נצמד – אנשים אינם יודעים כמה ניילון נצמד יכול לסייע להם באריזה ולחסוך זמן יקר. גליל ניילון נצמד יאפשר לכם לארוז חפצים רבים, החל מבגדים תלויים שניתן ללפף עליהם ניילון נצמד ולהוביל אותם מבלי לפרק אותם מהמתלים, ועד לאריזה של רהיטים כמו שולחנות ואפילו ספות.

אקדח למסקינטייפ – במידה שאתם אורזים למעלה מ-30 קרטונים (בדרך כלל דירות 4 חדרים ויותר), אנו ממליצים בחום לרכוש גם אקדח סלוטייפ. נכון שאפשר להסתדר גם בלעדיו אך התועלת שתפיקו ממנו גבוהה מהעלות שלו. אקדח סלוטייפ יסייע לכם לסגור את הקרטונים באופן מהיר ונוח יותר, מבלי לבזבז זמן בחיפוש הקצה של המסקינטייפ ומבלי להסתבך בשימוש איתו.

גליל קרטון – אחד מהפריטים הטובים ביותר לאריזת רהיטים ובעיקר רהיטים יקרים. באמצעות עטיפה של הרהיטים עם קרטון גלילי ושימוש בסלוטייפ וניילון נצמד, תשיגו את ההגנה הטובה ביותר על הרהיטים שלכם ותוכלו להבטיח הובלה בטוחה ב-100%.

ניירות אריזה – פריט פשוט וזול שישמור לכם על כל הכלים השבירים שאתם אורזים בקרטונים. באמצעות נייר אריזה תוכלו לרפד קרטונים ולארוז באופן בטוח צלחות וכוסות.

מסקינטייפ – לא ניתן לארוז קרטונים וארגזים מבלי להשתמש במסקינטייפ חזק. ניתן לרכוש אצלנו מסקינטייפים מסוגים וגדלים שונים וגם בחבילות מוזלות.

כלי סימון – כפי שהסברנו במדריך לאריזת דירה למעבר, אחת הפעולות החיוניות ביותר היא לארוז את החפצים באופן מסודר ולסמן את הקרטונים בצורה ברורה. כלי סימון יאפשרו לכם להתמצא בתכולת הארגזים גם כשהם סגורים ויאפשרו למובילים להניח אותם בחדרים המתאימים בדירה החדשה.

אילו קרטונים צריך על מנת לארוז דירה?

אחד העקרונות לאריזה מוצלחת הוא להתשמש בקרטונים מתאימים ובניגוד למה שמקובל לחשוב, בדרך כלל נדרש יותר מסוג אחד ובסיסי של קרטונים. לדוגמה, כדי לארוז חפצים שבירים או חפצים כבדים, אנו ממליצים להשתמש בקרטונים קטנים יותר עם דפנות כפולות שימנעו פגיעה בפריטים או קריעה של הקרטון כתוצאה ממשקל גבוה. אם אתם מתכוננים לאחסן תכולה מסויימת, כאי לעשות את זה עם קרטונים דו גליים שיאפשרו לכם להניח את הארגזים בערימה שחוסכת מקום וימנעו את נפילת הקרטונים כתוצאה ממשקל גבוה שמונח על הארגזים בתחתית הערימה. בנוסף לכך יש קרטונים שמתאימים לאריזת בגדים, קרטונים קטנים לחפצים יקרים ועוד.

איפה משיגים קרטונים למעבר דירה ביבנה?

יש כמה דרכים להשיג קרטונים למעבר דירה ביבנה והרי הן לפניכם.

רכישת קרטונים ביבנה עם 'הכל למוביל'

אצלנו תמצאו את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה בהצלחה ובמחירים זולים. אנו מספקים קרטונים למעבר דירה ומגוון חומרי אריזה שיהפכו את המעבר לקל יותר. כמו כן ניתן לקבל את כל הפריטים עם משלוח ליבנה או להגיע לסניף הקרוב ליבנה לרכישה ולאיסוף עצמי. הסניף ממוקם בצמוד לכביש 4 כך שזמן הנסיעה מיבנה אל סניף הכל למוביל לא יעלה על 15 דקות.

קרטונים ביבנה בחינם

אפשר להשיג קרטונים בחינם ביבנה באחד ממרכזי הקניות כמו קרסו או בשופרסל יבנה. ניתן לעשות את זה באמצעות תיאום איסוף והגעה למקום לאחר שהסחורה נפרקה. חשוב לעשות את התיאום הזה מהסיבה הפשוטה שכמעט מייד עם פריקת הסחורות, עובדי החנויות מפנים את הקרטונים לדחיסה ולמחזור. שימו לב שאתם אוספים קרטונים שמתאימים לאריזת דירה ולא קופסאות חלשות או קטנות מדי. מאחר שהשיטה הזאת מאוד סלקטיבית וקשה למצוא בה קרטונים מתאימים למעבר, אנו ממליצים להשתמש בה רק באריזת חפצים בודדים ובתנאי שיש לכם את הזמן להתעסק בכך.

קרטונים ממובילים ביבנה

יש מובילים ביבנה שמוכרים קרטונים ואפילו חומרי אריזה. שימו לב שיש להם את מה שאתם צריכים ושהמחירים סבירים.

צריכים חומרי אריזה וקרטונים למעבר? בהכל למוביל תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים במהירות ובמחירים זולים במיוחד. צריכים עזרה? התקשרו אלינו או שלחו הודעה ונשמח לסייע בחינם ובלי התחייבות.

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו