מדריכים

איך משתמשים בניילון נצמד לאריזה

אריזה עם ניילון נצמד

מה זה ניילון נצמד?ֿ

מחפשים דרך יעילה לארוז חפצים ורהיטים באופן מהיר ובטוח? ניילון נצמד הוא הפתרון עבורכם. אותו ניילון שמשמש אתכם בשגרה כדי לארוז מזון, הוא אחד מחומרי האריזה החשובים ביותר במעבר דירה! ומי שיודע איך לארוז איתו, לא יכול בלעדיו.

ניילון נצמד הוא גליל של ניילון דק וגמיש במיוחד שנצמד אל משטחים שונים הודות לאלסטיות הגבוהה שלו. השימוש בו פשוט מאוד הודות לעובדה שהוא נדבק כמעט לכל משטח, כך שניתן לעטוף בעזרתו פריטים רבים במהירות מפתיעה, וכל זה בלי דבק או חומרי אריזה אחרים כך שמדובר בחיסכון לא מבוטל גם ברכישת חומרי אריזה למעבר דירה. בידיים הנכונות, ניילון נצמד יכול להיות כל כך יעיל עד כדי כך שהוא פריט האריזה החשוב ביותר בכל מעבר דירה אחרי הקרטונים למעבר.

ניילון נצמד לאריזה מגיע במספר מידות כשהשוני בא לידי ביטוי ברוחב ובאורך הגליל ובעוד שניילון נצמד ברוחב צר משמש לאריזת פריטים קטנים, ניילון נצמד רחב משמש לאריזת חפצים גדולים.

בין היתרונות של ניילון נצמד באריזה ניתן למנות את הבאים:

🔹 פשוט וקל להדבקה – ללא צורך בסרטי הדבקה או דבק.

🔹 זמין במגוון רחב של דוגמאות וצבעים – חיוני בעיקר לניילון נצמד לתעשייה ופחות למעברי דירות.

🔹 עמיד למים, לכתמים וללכלוך ויכול לשמור על החפצים שלכם באופן מושלם.

🔹 נחתך בקלות ובלי צורך בסכין או מספריים.

🔹 מגן מפני שריטות ובלאי.

🔹 מתאים למגוון אריזות רחב.

איך אורזים עם ניילון נצמד?

ריכזנו מספר טיפים לשימוש בניילון נצמד לאריזה של דירה למעבר. מדובר בשיטות מאוד פשוטות ליישום שכל מוביל או אורז נעזרים בהם על בסיס שוטף וכמו שתראו, באמצעות הניילון הנצמד תוכלו לארוז הרבה יותר מהר והרבה יותר טוב.

באריזת דירה ממוצעת כדאי להכין מבעוד מועד גליל ניילון נצמד רחב (רגיל) לצד גליל ניילון נצמד צר עבור חפצים קטנים.

עטיפת פריטים שבירים כמו כלי זכוכית בניילון נצמד לפני הכנסה לקופסאות

באמצעות ליפוף מספר שכבות של נילון נצמד מהסוג הצר, ניתן לעטוף במהירות כלי זכוכית יקרים ושבירים.

עטיפת מסגרות תמונות ומראות למניעת שריטות

יש לכם מראה או תמונות שצריך לארוז? תשכחו משקיות וחסכו בקרטונים. פשוט השתמשו בליפוף של ניילון נצמד. התחילו ללפף אותו על מסגרת התמונה ועברו לעטיפה של כל התמונה או המראה להגנה מושלמת.

קיבוע ואחיזה של כבלים

אחת הבעיות עם מכשירי חשמל בהובלה הם הכבלים שמשתרכים מאחור ושעשויים לגרום לבעיות שונות החל מאובדן ועד לדריכה עליהם ונפילה. התשמשו בניילון נצמד צר כדי לקבץ את הכבלים ולהצמידו אותם אל המוצר החשמלי.

אריזת מגירות שלמות

זה אחד הטריקים האהובים עלינו ומטרתו לארוז מגירות שלמות בלי לרוקן אותן. קחו לדוגמה מגירת שידה עם נעליים או בגדים. במקום לרוקן את התכולה של המגירה לתוך קרטון, ניתן פשוט להוציא אותה החוצה ולעטוף אותה על תכולתה עם ניילון נצמד רחב. באופן הזה הופכים את המגירה לארגז שניתן להחזירו למקומו עם התכולה כשמגיעים לדירה החדשה.

אריזת רהיטים

איך אורזים מזנון, כסאות או שולחן? פשוט מלפפים עליהם מספר שכבות טובות של ניילון נצמד. הפעולה הזאת אורכת מספר שניות והאריזה מושלמת, מה גם שהיא מאוד זולה.

אריזת סלון

אריזת סלון עם ניילון נצמד דומה מאוד לאריזת רהיטים אלא שכאן אנו מעוניינים להגן על הפינות של הסלון ועל חלקים אחרים בזמן ההובלה. לכן אנו נעזרים בגליל קרטון כדי להגן על החלקים החשופים ולאחר מכן עוטפים הכל בניילון נצמד להגנה מושלמת. ניתן ליישם שכבת גליל קרטון גם בפריטים אחרים שעוטפים עם ניילון נצמד ובאופן כללי שילוב של גליל קרטון עם ניילון נצמד הולך נהדר יחד.

מובילים מקצועיים נוהגים להיעזר בשמיכת מובילים כדי לארוז ספות באמצעות עטיפה ראשונית של הספות בשמיכות ואז ליפוף של ניילון נצמד כפי שניתן לראות בסרטון.

אריזת בגדים

יש לכם בגדים תלויים על קולבים? במקום לקפל ולארוז אותם בתוך קרטונים, תוכלו ללפף עליהם ניילון נצמד בעודם תלויים על הקולבים. בדרך הזאת תוכלו לקבץ אותם יחד ולארוז אותם כמקשה אחת. כשתגיעו לדירה החדשה, תצטרכו פשוט לתלות את הקולבים יחד בארון ולהסיר את הניילון הנצמד.

עטיפת קרטונים להגנה מפני גשם או לשמירה על חפצים חשובים

עוברים דירה בחורף וחוששים שהקרטונים ירטבו? יש לכם קרטון עם חפצים יקרי ערך שאתם רוצים לשמור כך שאף אחד לא יוכל לפתוח? בסיום האריזה בתוך הקרטון, תוכלו ללפף מספר שכבות של ניילון נצמד לאטימה וסגירה מוחלטים של הקרטון.

מה זה ניילון סטרץ׳ ומה זה ניילון נצמד תעשייתי?

ניילון סטרץ לאריזה או ניילון נצמד תעשייתי הם למעשה אותו ניילון נצמד והשוני בשמות נובע מכך שחברות ועסקים שאורזים עם ניילון נצמד פשוט קוראים לו ניילון סטרץ׳ או תעשייתי. בשורה התחתונה זה אותו מוצר אריזה שימושי.

כמה ניילון נצמד צריך כדי לארוז דירה

ניילון נצמד הוא פריט אריזה זול שיכול לחסוך לכם שימוש בניילנים וקרטונים יקרים יותר. בדירה ממוצעת נדרש גליל ניילון נצמד אחד ובמקרים מסויימים ניתן להיעזר בשניים, אחד רחב ואחד צר.

אביזרי עזר לשימוש בניילון נצמד

ידית ניילון סטרץ הכל למוביל

קיימים אביזרים שיכולים להקל ולייעל את השימוש בניילון נצמד סטרץ׳. הראשון הוא ידית שמאפשרת אחיזה ואריזה נוחים מאוד והשני הוא דיספנסר שתפקידו זהה אם כי הוא מיועד לגלילי ניילון נצמד גדולים יותר.

מחפשים ניילון נצמד לתעשייה או לאריזת דירה? ב״הכל למוביל״ תמצאו מגוון ניילונים נצמדים שיסייעו לכם באריזה נכונה ובטוחה. אנו משווקים מגוון סוגים של ניילון נצמד לשימושים שונים ובמחירים מאוד משתלמים. צריכים עזרה? התקשרו אלינו ונשמח לסייע לכם.

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו