מדריכים

האם כדאי לארוז לבד או להזמין שירותי אריזה?

אריזת דירה למעבר

אריזת הדירה למעבר היא משימה ממושכת שיכולה להתברר גם כמורכבת, ומה שבטוח, תמיד יהיה לכם יותר עבודה ממה שחשבתם תחילה. לאור זאת החשיבות של התארגנות נכונה מתעצמת לנוכח המשימה, מה גם שאם חושבים על הדברים באופן רציונלי, מגלים שהאריזה של החפצים היא המשימה הכי ארוכה ומתישה בכל המעבר.

לאור זאת יש חשיבות גבוהה לייעול התהליך וכאן נשאלת השאלה האם כדאי להזמין שירותי אריזה מקצועיים או לארוז באופן עצמאי. לפניכם הסבר על כל שיטה, היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן ומה ההמלצה שלנו עבורכם.

כדאי לדעת שב'הכל למוביל' מספקים לכם מגוון שירותים שיהפכו את מעבר הדירה להרבה יותר נוח ויעיל ובין היתר אנו מציעים שירותי אריזה מקצועיים עם או בלי הובלה, כולל אפשרות לפריקת הקרטונים וסידור הבית החדש. כמו כן אנו גם מייצרים ומשווקים ארגזים וקרטונים למעבר דירה ומגוון חומרי אריזה שיהפכו את התהליך להרבה יותר נוח ומהיר אם בחרתם לארוז באופן עצמאי.

מהם שירותי אריזה?

שירותי אריזה נעים בטווח רחב של דרגות כשברמה הגבוהה ביותר, הם כוללים אורזים מקצועיים שמגיעים אל הדירה שלכם על מנת לארוז את כל החפצים באופן בטוח בתוך ארגזים, שקיות וחומרי אריזה נוספים שהאורזים מביאים איתם. מעבר לאריזת החפצים, באפשרותכם לשכור את האורזים גם כדי לפרוק את הקרטונים בדירה החדשה ולסדר את החפצים לפי רצונכם. חשוב לציין ששירות אריזת דירה למעבר יכול לפתור אתכם ממרבית המשימות שקשורות בכך לרבות פירוק רהיטים והרכבתם בדירה החדשה.

אריזת דירה על ידי אורזים מקצועיים אורכת בממוצע יומיים כשבדירות גדולות מאוד, התהליך יכול לגלוש ליום נוסף, ואין ספק שמדובר בשירות נוח מאוד אך יחד עם זאת, טוב ככל שיהיה, עליכם להדריך את האורזים ולהסביר להם מה לארוז, איך לפרוק וכדאי גם שתפקחו על התהליך.

יש הרבה חברות אריזה בישראל ולצד חברות ייעודיות שזה כל מה שהן עושות, יש חברות הובלה רבות שהמובילים מתמחים גם באריזה וסידור. מהניסיון שלנו אנו יכולים לומר שבדרך כלל לא צריכה להיות משמעות למי שאורז ויותר צריך לתת את הדעת לאופן האריזה, מה גם שאריזה עם חברת הובלה תהיה בדרך כלל זולה יותר ביחס לאריזה עם חברה שמתמחה רק באריזה. הסיבה היא שחברת ההובלות יכולה להוזיל את המחיר של האריזה במידה שההובלה מתבצעת על ידם מפני שהגמישות של התמחור עולה ככל שיש יותר שירותים וככל שהמחיר הסופי עולה.

מחיר שירותי אריזה

המחיר של שירותי אריזה מקצועיים תלוי בכמות התכולה שצריך לארוז, האם נדרש לפרק רהיטים ומי מבצע את האריזה מפני שכמו שציינו, מובילים שאורזים יהיו זולים יותר בדרך כלל ביחס לחברת אריזה. באופן כללי אפשר לומר שהתמחור מתבצע באופן פרטני ויכול להיות שונה בין חברה אחת לאחרת אך בשורה התחתונה לא מדובר בשירות זול ולא משנה כמה ינסו לפתות אתכם, מדובר בתוספת עלות של כמה אלפי שקלים בממוצע.

יתרונות של שירותי אריזה מקצועיים

היתרון המרכזי של שירות אריזה מקצועי הוא הנוחות והחיסכון בזמן ובמאמץ. חשבו על כך שאתם מקצרים תהליך שיכול לארוך למעלה מחודש (תקופות האריזה והפריקה), לתוך מספר ימים בודדים. זה נשמע כמו חלום אבל עם אורזים מקצועיים שמלווים אתכם, אתם בהחלט מקבלים תמורה לכספכם. בנוסף לנוחות, בשירותי אריזה אתם יכולים ליהנות גם מפירוק והרכבת רהיטים מקצועית של מי שמנוסה בתהליך ואפילו לגור בדירה שסודרה באופן מקצועי לפי עקרונות מקצועיים לסידור הבית.

חסרונות של שירותי אריזה מקצועיים

אף על פי ששירותי אריזה וסידור מאוד נוחים ויכולים לחסוך הרבה זמן וכאבי ראש, יש גם חסרונות כשהמרכזי שבהם הוא המחיר שיכול להגיע בקלות לאלפי שקלים. מעבר לכך גם מי שאין לו בעיה תקציבית עשוי להירתע מהזמנת השירות מאחר שמדובר באנשים שאתם לא מכירים שעומדים לסדר עבורכם את הפריטים הכי אישיים ולא לכל אחד העניין הזה יכול להתאים.

אריזה עצמאית

אריזת דירה באופן עצמאי יכולה להרתיע אנשים רבים לאור העובדה שמדובר בתהליך הכי ארוך, מייגע ולא נוח בכל מעבר דירה, ויש מי שישמח לשלם הרבה כסף לאורזים מקצועיים רק כדי להסיר את האיום הזה מסדר היום. יש לנו חדשות טובות עבורכם. אם אורזים את הדירה באופן נכון, יכולים לקצר את התהליך באופן ניכר ולהוריד את מפלס הלחץ ואי הנוחות למינימום, ואנחנו יכולי להעיד על סמך הניסיון שלנו שאם נערכים באופן הנכון לאריזה, העניין לא כזה מורכב וקשה כפי שנוטים לחשוב. כדי לארוז את הדירה באופן עצמאי, אנו ממליצים לקרוא את הטיפים שפרסמנו במגוון המדריכים באתר. כמו כן כדאי להשתמש בחומרי אריזה למעבר דירה וקרטונים שאנו מוכרים ושמתאימים לצורך שלכם. ניתן לעשות את זה באמצעות רכישת חבילה מוכנה ומוזלת שמותאמת מראש לפי כמות החדרים והחפצים בדירה, או להתקשר אלינו ואנו נשמח לסייע ולומר לכם מה כדאי לרכוש כדי לארוז את הדירה שלכם בהצלחה.

יתרון אריזת דירה עצמאית

החסרונות של שירותי האריזה הם בדיוק היתרונות של אריזה עצמית. ראשית מדובר בחיסכון מאוד גדול שיכול בקלות לעבור את ה-2,000 ש״ח. רכישת חומרי אריזה איכותיים הרבה יותר זולה ביחס לשירות אריזה קומפלט ובאופן משמעותי. שנית, יש רבים שיעדיפו לארוז את החפצים האישיים שלהם באופן עצמאי ובלי אנשים זרים ומהבחינה הזאת אריזה עצמאית טובה יותר.

חיסרון אריזה עצמאית

החיסרון היחידי של אריזה עצמאית הוא הזמן והמאמץ שצריכים להשקיע בתהליך ושיכול להגיע לשבועות ולאי נוחות משמעותית בזמן התקופה שסמוכה למעבר.

מה עדיף?

התשובה לשאלה תלויה בכם. האם יש לכם את הזמן לארוז את הדירה לבדכם? האם יש לכם תקציב להזמנת אורזים מקצועיים? ומה בכלל גודל הדירה והאם כמות החפצים באמת מצדיקה הזמנת שירות אריזה. כל אלה שאלות שאתם צריכים לענות עליהן כדי להגיע למסקנה ואפשר לומר ששתי השיטות טובות ויכולות להיות שימושיות ויעילות אם מבצעים אותן כמו שצריך.

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו