קרטונים למעבר דירה לפי עיר

קרטונים למעבר דירה במודיעין

הכל למוביל

עוברים דירה ומחפשים קרטונים לאריזה במודיעין? ב'הכל למוביל' תמצאו את כל מה שאתם צריכים. מגוון עשיר של ציוד אריזה וקרטונים למעבר דירה בכל גודל ולכל צורך, והכל במחירים זולים ועם ייעוץ חינמי של צוות העובדים שלנו שישמחו להתאים לכם את החבילה המושלמת לצרכים שלכם.

חברת 'הכל למוביל' הינה יצרנית ומשווקת של קרטונים וחומרי אריזה למעברי דירות ובין לקוחותינו נמנים מובילים, חברות הובלה ולקוחות פרטיים. אצלנו תוכלו לשלב בין נוחות מקסימלית לבין מחיר מינימלי.

באפשרותכם לרכוש חבילת מעבר דירה מוכנה לפי כמות החדרים והתכולה בדירה, לבחור פריטי אריזה באופן פרטני או פשוט ליצור עמנו קשר על מנת שנוכל לשמוע על הדירה שאתם צריכים לארוז ולעזור לכם להתאים את חבילת חומרי האריזה המתאימה.

היכן ניתן למצוא קרטונים למעבר דירה במודיעין?

רוב האנשים עוברים דירות בתדירות נמוכה וסביר להניח שרבים אינם מכירים את כל השיטות להשיג קרטונים למעבר דירה. למרבה ההפתעה יש כמה שיטות פשוטות וחלקן אפילו בחינם! לפניכם כל מה שצריך כדי להשיג מספיק חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירה במודיעין והסביבה.

רכישת קרטונים ומוצרי אריזה למעבר באתר 'הכל למוביל'

רכישת קרטונים באחת מהחנויות שמתמחות בכך היא האופציה הנוחה, היעילה והמהירה ביותר מפני שבאפשרותכם למצוא את כל מה שאתם צריכים ולהתמקד במשימה המורכבת של האריזה מבלי לבזבז זמן ואנרגיה בחיפוש אחר קרטונים וחומרי אריזה שחלקם בכלל עלולים שלא להתאים.

יש כמה חנויות שמוכרות חומרי אריזה למעברי דירות ובכללן רשתות העשה זאת בעצמך כמו אייס והום סנטר אך לחנות 'הכל למוביל' יש כמה יתרונות משמעותיים על פניהם כשבין היתר באפשרותכם לבצע הזמנה באתר ולקבל את כל הפריטים בתוך זמן קצר לביתכם. כמו כן באפשרותכם להיוועץ בנציג שירות שמבין בנושא ושישמח לסייע לכם למצוא בדיוק את מה שאתם צריכים, בחינם ובלי התחייבות מבחינתכם. לבסוף, מאחר שאנו מייצרים ומשווקים קרטונים וחומרי אריזה למעבר דירה בעצמנו, אתם נחשפים למבחר הרבה יותר מגוון ורחב ויכולים לרכוש את כל מה שאתם צריכים במחירים זולים יותר בעשרות אחוזים ביחס לחנויות אחרות.

איסוף קרטונים בחינם

מרבית השימוש בקרטונים הוא לשינוע סחורה ובאפשרותכם לנסות ולגשת לחנויות שונות שמקבלות סחורה מתוך מטרה לבקש מהן קרטונים שישמשו להעברת סחורה שכבר נפרקה בחנות ושאין צורך בקרטונים ששימשו לשינוע שלה.

אף על פי שזאת שיטה חינמית, יש לה מספר חסרונות כשבראש ובראשונה, מרבית הקרטונים שמשמשים להעברת סחורות פשוט אינם מתאימים לאריזת דירה. שנית, צריך לתאם את האיסוף של הקרטונים וחייבים שיתוף פעולה מצד עובדי החנויות שישמרו לכם את הקרטונים ולא יזרקו אותם. בשורה התחתונה ניתן להשיג באופן הזה מספר קרטונים בודדים ולכן השיטה הזאת מתאימה לאריזת דירות קטנות ובתנאי שיש לכם את הזמן והאנרגיה להתעסק בזה כדי לחסוך סכום נמוך יחסי שמשקף רכישת קרטונים וחומרי אריזה לדירה קטנה עם מעט חפצים.

קרטונים מהמובילים

מובילים רבים מוכרים קרטונים למעבר דירה בעצמם כך שתוכלו לרכוש מהם את מה שאתם צריכים כשחלקם ימכרו לכם אפילו חומרי אריזה. חשוב לציין שאם אתם צריכים להוביל דירה גדולה, כדאי לנסות ולבקש מהמובילים מספר ארגזים בחינם. זה דבר מקובל וחברות הובלה רבות ישמחו לתת לכם כמה ארגזים בחינם במידה שתזמינו אותם להוביל לכם את הדירה. חשוב לציין שהדרך הטובה ביותר לקבל את הקרטונים היא לבקש אותם לפני שאתם סוגרים וחותמים על חוזה הובלה מפני שזה הזמן שבו חברות הובלה ומובילים ישמחו לעשות את המאמץ כדי לשכנע אתכם לסגור איתם. חשוב לציין שבמקרים רבים עדיין תצטרכו לבצע השלמות ולרכוש קרטונים וחומרי אריזה כאלה ואחרים.

אילו חומרי אריזה צריך למעבר

יש מגוון של מוצרי אריזה למעבר דירה שיכולים לסייע לכם להתמודד עם המשימה המורכבת והממושכת ביותר מכלל המשימות בזמן שעוברים דירה. חשוב לציין שסוג המוצרים והכמות הם נגזרת של סוג וכמות הפריטים שאתם צריכים לארוז. אנו ממליצים בדרך כלל להיעזר במסקינטייפים עבים וחזקים שמשמשים לסגירה וחיזוק של הקרטונים והשקיות, שקיות גדולות וחזקות לאריזה, ניילון נצמד שמשמש להגנה על רהיטים ולאריזה של מגוון פריטים אחרים, פצפצים לאריזה של פריטים שבירים ועדינים, ניירות אריזה וכלי סימון שמסייעים להפוך את התהליך להרבה יותר מסודר.

התאמת חומרי האריזה מאוד תלויה בכמות החפצים שאתם צריכים לארוז ובכמות התכולה שלכם, ולעתים קרובות אנשים רוכשים יותר מדי קרטונים או מוצרי אריזה מצד אחד או כאלה שלא ממש מתאימים לצורך שלהם מצד שני. זה המקום שכדאי לכם להכיר את חבילות מעבר הדירה המוכנות והמוזלות שלנו שמחולקות לפי ההתאמה שלהן לגודל הדירה ולכמות התכולה שבה. כמו כן צוות היועצים של 'הכל למוביל' ישמח לענות לכם על כל שאלה ולבחור יחד את חומרי האריזה והקרטונים שמתאימים לכם.

סוגי קרטונים למעבר דירה שצריך להכיר

אתם עשויים לשאול את עצמכם מדוע חשוב שיהיה לכם מבחר קרטונים שהרי יש מקומות שבהם מוכרים קרטון סטנדרטי מסוג אחד. האמת היא שכדי לארוז דירה בהצלחה, חשוב להשתמש לפחות בשני סוגים של קרטונים. קטנים וחזקים לאריזת חפצים כבדים ושבירים, לצד קרטונים גדולים (סטנדרטיים) לאריזת חפצים בעלי נפח גבוה ומשקל נמוך. כמו כן יש קרטונים מחוזקים שמתאימים לאחסון למשך זמן וכאלה שמותאמים לאריזת בגדים ישירות מהארון עם הקולב. מגוון הקרטונים יסייע לכם לארוז באופן נוח, לחסוך זמן ולשמור על התכולה שלכם שלמה ובטוחה במהלך המעבר.

אנו מזמינים אתכם לגלוש אל החנות שלנו ולבחור את הפריטים שאתם צריכים. באפשרותכם ליצור עמנו קשר ואנו נשמח לסייע לכם לבחור בפריטים המתאימים.

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו