מדריכים

פירוק והרכבת רהיטים בהובלה

פירוק והרכבת רהיטים

עוברים דירה וצריכים לפרק ולהרכיב רהיטים? ב״הכל למוביל״ מציעים לכם שירותי הובלה כולל פירוק והרכבת רהיטים באופן מקצועי. כל השירותים ניתנים על ידי עובדי החברה שמתמחים בכך. השירות מלווה בביטוח הובלות מלא ונעשה באהבה ומתוך רצון לתת לכם את התמורה הטובה ביותר.

ב״הכל למוביל״ תמצאו את כל מה שצריך כדי לארוז ולעבור דירה בהצלחה. אנו מייצרים ומשווקים קרטונים וחומרי אריזה, ולצד זה מציעים מגוון שירותי הובלה כמו פירוק והרכבת רהיטים, שירותי אריזה, הובלות לכל הארץ ואחסנה.

חברתנו היא מהוותיקות בישראל ואנו מבצעים את כל סוגי ההובלות לרבות הובלת דירות, הובלת משרדים, הובלות קטנות ועוד. פנו אלינו עוד היום לייעוץ חינמי ולהצעת מחיר משתלמת במיוחד.

לפניכם כל הדגשים לפירוק והרכבת רהיטים באופן מקצועי, מתי כדאי לעשות את זה לבד ומתי מומלץ להיעזר בשירות מקצועי, כולל מדריך שמסביר איך תוכלו לעשות את זה בעצמכם.

האם ניתן לפרק ולהרכיב רהיטים לבד?

במידה שיש לכם את הכלים המתאימים וחוש מקצועי, בהחלט תוכלו לפרק את הרהיטים ולהרכיב אותם במקומם החדש באופן עצמאי ולחסוך בעלויות. יחד עם זאת מדובר בתהליך שעשוי להיות ארוך ומתיש כשפירוק והרכבה של ארון ממוצע יכול לארוך מספר שעות.

הזמנים האלה הופכים למשמעותיים יותר בהנחה שאתם צריכים לפרק ולהרכיב רהיטים נוספים כמו מיטות, מדפים וכיוצא בזה. בהתחשב שמעבר דירה כולל אינספור משימות אחרות כמו אריזה, הכנות של הדירות, עדכוני כתובות וכו׳, קשה להאמין שלאדם הממוצע יהיה את הזמן הדרוש כדי להתמודד עם פירוק והרכבת הרהיטים ועוד לעשות את זה באופן מקצועי.

פירוק והרכבת רהיטים בחברת ״הכל למוביל״ מאפשר לכם להתמקד במשימות החשובות בעלויות סמליות ולהשאיר את כאב הראש לעובדים מיומנים שיעשו את זה עבורכם.

מתי כדאי לפרק ולהרכיב רהיטים לבד ומתי לא

כדי לענות על השאלה נצטרך להתייחס לשני פרמטרים. הראשון הוא היכולות האישיות שלכם והכלים שעומדים לרשותכם והשני הוא הזמן והעזרה שיש לכם. בסופו של דבר פירוק והרכבת רהיטים מחייבים לעתים שני אנשים לפחות ולא מעט זמן כדי להשלים את זה.

באופן כללי ניתן לומר שככל שאתם מקצועיים יותר וככל שיש לכם יותר זמן ועזרה, כך כדאי לפרק ולהרכיב לבד. כמו כן צריך לקחת בחשבון את כמות הרהיטים שיש לפרק וכמה התהליך מורכב. לדוגמה, פירוק והרכבת ארונות הזזה יהיה מורכב ביחס לפירוק והרכבת ארונות רגילים.

לבסוף מומלץ לקבל הצעת מחיר מאיתנו כדי להבין מה פוטנציאל החיסכון שלכם ואם באמת זה משתלם מבחינה כספית.

החלטתם לפרק ולהרכיב את הרהיטים לבד? לפניכם הסבר שיסייע לכם לעשות את זה על הצד הטוב ביותר.

פנו מספיק זמן לפירוק מסודר

פירוק או הרכבה של רהיטים יכולים לקחת זמן והדבר האחרון שאתם צריכים הוא לפעול מתוך לחץ שיוביל לטעויות ולנזקים. לכן חשוב לתכנן את המעבר ולהקציב מספיק זמן כדי לפרק את הרהיטים לפני המעבר וכדי להרכיב אותם בדירה החדשה באופן מסודר ובלי טעויות.

רוקנו את תכולת הרהיטים

מומלץ לרוקן את תכולת הרהיטים ולהכניס את הפריטים אל תוך קרטונים מתאימים למעבר דירה. ריקון הרהיטים הוא חלק חשוב ולא ניתן להמשיך ולפרק אותם על תכולתם. חשוב לארוז את התכולה באופן מסודר ולהפריד את התכולה של כל רהיט בקרטונים נפרדים על מנת שהסידור לאחר ההרכבה יהיה נוח יותר.

צילום הרהיטים לפני פירוק

תהליך הפירוק וההרכבה מתחיל בצילום ותיעוד של הרהיטים לפני הפירוק שלהם. לעתים קרובות העניין יכול להראות לכם מיותר ואתם עשויים לתהות מה כבר יכול להתשבש בהרכבת ארון? האמת היא שלאחר שתפרקו מספר רהיטים או אפילו רהיט אחד, יש סיכוי סביר שכבר לא תזכרו לאן כל חלק צריך להתחבר, עניין שיהפוך למאתגר עוד יותר לאחר מספר ימים שבהם תרכיבו את הרהיטים בחזרה בדירה החדשה. מומלץ לצלם את הרהיטים שמפרקים במספר תמונות ומכל הזוויות הן לפני הפירוק ואם יש צורך אז גם תוך כדי. זכרו שתמונה אחת יכולה להציל לכם שעות של ניסוי וטעייה וחשוב ליישם את הטיפ הזה לכל אורך התהליך.

שימוש בכלי עבודה מתאימים

פירוק רהיט עם כלי עבודה

הכינו מראש כלי עבודה מתאימים לפירוק רהיטים. אנו ממליצים לבדוק את הרשימה הבאה ולקחת בחשבון כל כלי נוסף בהתאם לסוג הרהיטים שמפרקים והחיבורים שלהם.

  1. סט מפתחות אלן במספר מידות שתואמות את הברגים ברהיטים שלכם.
  2. סט מברגים ומברגה.
  3. פטיש קטן.
  4. פלייר ופלייר פטנט.
  5. סט מפתחות ברגים.

כמובן שלא בכל פירוק והרכבה של רהיטים יהיה צורך בכל הכלים האלה כמו שיכול להיות מצב שתזדקקו לכלים נוספים ולכן חשוב לבדוק את אופן החיבורים ברהיטים הרבה לפני שמתחילים בפירוק שלהם.

התחילו בפירוק חלקים חופשיים

מרבית הרהיטים מורכבים מחלקים מקובעים וחלקים חופשיים. לדוגמה, בארון בגדים יהיו מדפים שניתן להסיר בקלות ובלי צורך בכלי עבודה, ולצידם יהיו חלקים שמקובעים אחד לשני עם ברגים מסוגים שונים. כדי לפרק את הרהיטים בהצלחה, חשוב להתחיל בחלקים שניתן להסיר באופן חופשי ובלי מאמץ גדול כשבין הדוגמאות הנפוצות ניתן למנות מגירות שאפשר להוציא בקלות, מדפים וכיוצא בזה.

שמירה על ברגים וחלקים קטנים

חלקים לחיבור רהיטים

אחת הבעיות שיש למנוע היא היעלמות של ברגים וחלקים קטנים שחיוניים לחיבור הרהיטים בחזרה. לכן חשוב לשמור על החלקים האלה במקום בטוח ובאופן מסודר. אל תערבבו בין ברגים וחלקים של רהיטים שונים והקפידו להצמיד את החלקים אל הרהיטים עצמם באמצעות ניילון נצמד או שקיות שתחברו אל הרהיטים באמצעות מסקינטייפ. באופן הזה תוכלו לדעת לאן שייך כל חלק ולחבר את הרהיטים בחזרה באופן מסודר ויעיל.

עטיפה של החלקים בחומרי אריזה מתאימים

החלקים שמרכיבים את הרהיטים עלולים להינזק במהלך ההובלה. שפשופים, שריטות ושברים הם רק חלק מהנזקים שיכולים להיגרם ולכן חשוב לארוז את הרהיטים באופן שיגן עליהם במהלך השינוע. ב״הכל למוביל״ תמצאו מגוון חומרי אריזה שיסייעו לארוז את החלקים באופן מהיר ובטוח כשבין היתר אנו ממליצים לעשות שימוש בחומרי האריזה הבאים:

  • קרטון גלי יהיה מעולה להגנה על פינות של רהיטים בזמן ההובלה. יש להשתמש בחתיכת קרטון במידה הרצויה ולקבע אותה באמצעות מסקינטייפ. מומלץ לקרוא את הטיפים לאריזה בקרטון גלי.
  • ניילון נצמד יסייע לכם לארוז את הרהיטים באופן מהיר ובטוח באמצעות ליפוף של מספר שכבות ניילון נצמד על הרהיטים שמעבירים. כמו כן הניילון הנצמד יהיה שימושי באריזת מגירות על תכולתן ובאריזת בגדים תלויים כפי שהסברנו בהרחבה במדריך לאריזה בניילון נצמד.

טיפול נכון בזכוכית וחלקים עדינים

רהיטים רבים כוללים חלקים שבירים כמו מראות וזכוכיות וחשוב לטפל בהם באופן זהיר ולארוז אותם באופן הנכון על מנת שלא ישברו במהלך ההובלה. האריזה של זכוכיות ומראות תיעשה באמצעות ליפוף של שכבה אחת או יותר של קרטון גלי שעליו נלפף מספר שכבות נוספות של ניילון נצמד. ניתן להשתמש גם בפצפצים שמספקים הגנה נפלאה כפי שהסברנו בטיפים לאריזה עם פצפצים.

סימון החלקים

בפירוק והרכבת רהיטים לסימון החלקים יש משמעות גבוהה מפני שהיא יכולה לסייע לנו להבין במהרה לאן כל חלק שייך ואיך להרכיב אותו. אנו ממליצים להשתמש במדבקות שעליהן יכתב לאן כל חלק שייך. כמו כן כדאי להרחיב ולציין כל הערה כדי לייעל את ההרכבה. בנוסף, חשוב לתייג גם את הקרטונים והשקיות שבהן ארזנו את תכולת הרהיטים כך שניתן יהיה לסדר את הפריטים עם הרכבת הרהיטים באופן מהיר.

אל תפעילו כוח מופרז

אחת הבעיות שצריך להכיר בזמן הפירוק וההרכבה של הרהיטים היא נזקים שנגרמים כתוצאה מהפעלת כוח מופז. זכרו שבהרכבה או פירוק רהיטים, החלקים צריכים להתחבר באופן חלק ואם אתם נאלצים להפעיל כוח מוגזם, יכול להיות שאתם לא מפרקים או מרכיבים באופן הנכון.

בסיכומו של דבר, פירוק והרכבת רהיטים יכול להיות פשוט ומהיר אך הוא עלול להסתבך ולכן חשוב ליישם את הכללים שסקרנו. עבודה מסודרת ושימוש בכלים וחומרי האריזה המתאימים יסייעו לכם להשלים את פירוק והרכבת הרהיטים באופן יעיל ומהיר תוך הבטחה שכל הרהיטים יגיעו לדירה החדשה במצב האופטימלי.

פירוק והרכבת מיטות

פירוק והרכבת מיטות יכול להיות עניין מאוד פשוט אך באותה מידה גם מורכב במיוחד. מידת המורכבות תלויה בין היתר בסוג המיטה וחשוב לבצע הערכת אובייקטיבית כדי להבין אם אתם יכולים לפרק ולהרכיב את המיטה לבד או לא. אם מדובר במיטה פשוטה, ההרכבה לא תהיה מורכבת אך יכולה לצרוך זמן לא מבוטל מפני שמיטה כזאת מחוברת לרוב בברגים רבים.

פירוק והרכבת מיטה מתכווננת כבר יכולה להיות קשה יותר לאדם הממוצע ולעתים כדאי כבר להעביר אותה עם מנוף הרמה כדי לא לפגוע בה ולהבטיח את שלמותה ותקינותה.

פירוק והרכבת ארונות

גם בפירוק והרכבת ארונות המצב דומה ובעוד שפירוק ארון דלתות פשוט נחשב לקל יותר, פירוק והרכבת ארונות הזזה כבר מצריך ידע וניסיון. בכל אופן חשוב להדגיש שפירוק והרכבת ארונות חייב להיעשות באופן מקצועי מפני שפירוק לא נכון יפגע באיכות הארונות.

מה עושים כשאין מקום לרהיטים?

כשעוברים דירה או משרד יכול להיות מצב שלא יהיה לכם מספיק מקום כדי להרכיב את הרהיטים. במצב כזה אנו מציעים שירות אחסון רהיטים ביחידות פרטיות ומוגנות לכל פרק זמן. השירות ניתן על ידי חברת הבת שלנו ״תיבת נח״ ונעשה על ידינו באופן מלא

ב״הכל למוביל״ צוות עובדים ייעודי לפירוק והרכבת רהיטים בהובלה. השירות מתבצע באופן יסודי ומקצועי מתוך מטרה לשמור על הרהיטים ולהעביר אותם בבטחה. המחירים שלנו הוגנים ולעתים קרובות תגלו שהרבה יותר כדאי לשכור את השירותים שלנו מאשר להתחיל ולפרק רהיטים לבד. התקשרו אלינו או שלחו הודעה לייעוץ ולהצעת מחיר בלי התחייבות.

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו