מדריכים

רשימת ציוד מומלץ למובילים וחברות הובלה

מובילים עם ציוד אריזה ועבודה

חברות הובלה ומובילים רבים פונים אלינו בשאלה איזה ציוד הם צריכים כדי לבצע הובלות מסוגים שונים באופן מהיר, בטיחותי ונוח. החלטנו להרים את הכפפה ולכתוב מדריך מקיף שיעזור למובילים ולכל מי שצריך לשנע סחורה או חפצים, להכיר את הציוד המומלץ.

כחברה שמתמחה בשיווק של ציוד למובילים וחברות הובלה, אנו מחזיקים במלאי עשרות כלים וחפצים מסוגים שונים. האם אתם צריכים לרכוש את כולם? בוודאי שלא. רשימת הציוד צריכה להיקבע על בסיס סוג ההובלות שאתם מבצעים.

בעוד שמובילי דירות יזדקקו לקרטונים למעבר דירה או לניירות אריזה, מובילים של סחורה יצטרכו בכלל עגלות משא.

כדי לעשות סדר, סקרנו בפניכם את המוצרים הנמכרים ביותר בחלוקה לשלוש קבוצות תוך התייחסות למידת ההתאמה שלהם אל ההובלות שאתם מבצעים.

מובילים עם ציוד אריזה ועבודה

קבוצה ראשונה: חומרי אריזה

חומרי אריזה הם מהמשותפים לכל המובילים. לא משנה מה אתם צריכים להעביר, סביר להניח שתזדקקו לחומרי אריזה מסוג כזה או אחר. קבוצה זאת כוללת עשרות מוצרים. להלן הנמכרים ביותר:

  1. ניילון סטרץ' נצמד – הוא מהמוצרים הנמכרים שכל מוביל צריך. ניילון נצמד נחשב לשימושי במיוחד לאריזת משטחים, אריזת דירה למעבר ומהווה את אחד הפתרונות המיידים למקרים מגוונים. מדובר במוצר זול שניתן לרכוש באופן מרוכז וליהנות מהנחות משמעותיות. אמצעי נוסף שמומלץ לרכוש הוא ידית אחיזה לניילון נצמד שמקלה ומזרזת את העבודה.
  2. ניילון בועות פצפץ – ניילון בועות מוכר לכולנו מאריזה של מוצרי אלקטרוניקה. הוא נחשב ליקר באופן יחסי אבל כזה שיכול לספק הגנה משמעותית לפריטים שמובילים. המשתמשים העיקריים הם בדרך כלל מובילי דירות שצריכים חומר איכותי לאריזה של פריטים שבירים.
ניילון בועות
ניילון בועות מכל הסוגים ולכל צורך – לחצו על התמונה.
  • קרטונים – משמשים בעיקר מובילים שמעבירים דירות אך לא רק. קרטונים מהווים את הבסיס לאריזה של מוצרים רבים ותמיד טוב שיש כמה במשאית – מה גם שהם אינם תופסים מקום והמחיר שלהם הוא הכי זול מכלל מוצרי האריזה. לקטגוריה זאת נכנס גם הקרטון הגלי שמשמש לאריזות מיוחדות או לחיפוי של משטחים.
  • ארגזים וקרטונים בחברת 'הכל למוביל'
    ארגזים וקרטונים בחברת 'הכל למוביל'
  • נייר אריזה – מוצר זול שעושה את העבודה באופן מהיר. משמש בעיקר לאריזת קרטונים בשעת מעבר דירה אך לא רק. במקרים רבים ניתן להיעזר בנייר אריזה במקום בניילון בועות וכך לחסוך הרבה מאוד כסף.
  • דבקים וסרטי הדבקה – מוצר אינסטנט חשוב מאוד בכל ארסנל של מוביל שמכבד את עצמו. מעבר להיותם האמצעי היחיד לאריזת קרטונים ולחיזוק שלהם, סרטי הדבקה נותנים מענה מהיר במגוון מקרים כמו הדבקה של ניילון נצמד שנקרע, סגירת שקיות וכדומה. מומלץ בחום לרכוש גם אקדח לסרט הדבקה שמקל ומזרז את השימוש במסקינטייפ באופן משמעותי.
  • שקיות בגדלים שונים – נסגור את הרשימה של חומרי האריזה המבוקשים עם שקיות ניילון גדולות שמהוות עוד פתרון מהיר לאריזה מהירה של מגוון פריטים. ניילונים יכולים להיות רלוונטיים למובילים רבים אך מי שעושה בהם את מרב השימוש הם דווקא מובילי דירות.
  • קבוצה שנייה: אמצעי שינוע

    יש אינספור עגלות משא ואמצעי שינוע. לפניכם העיקריים שבהם:

    1. עגלות דולי למובילים – מדובר בפריט זול, שאינו תופס מקום, קל מבחנת משקל ומאוד זול ביחד לחלופות אחרות. עגלות דולי משמשות בעיקר להעברת קרטונים וארגזים ולכן הן משמשות בעיקר מובילי דירות ופחות מובילים של סחורות. עגלת דולי
    2. עגלות אלומיניום – מאוד שימושיות – החל מהעברת דירות, דרך העברת סחורות ואתם יכולים למצוא אותן אפילו במשרדים וחנויות. בחברתנו משווקים עגלות אלומיניום במגוון של גדלים וסוגים שמתאימים לכל המובילים.
    עגלת משא איכותית דו מצבית
    עגלת משא איכותית דו מצבית
  • עגלות משטחים – משמשות להעברת משטחים ומן הסתם שימושיות בעיקר לנהגי תובלה וכאלה שמפיצים סחורה.
  • סבליקה – פתרון מעולה להעברת פריטים כבדים ו/או גדולים באופן נוח תוך ניצול מקסימלי של היכולת הפיזית של המוביל. הסבליקה משמשת בעיקר להובלת רהיטים ודירות.
  • רצועות הרמה וקשירה – עוד פתרון זול, יעיל ונפוץ שכל מוביל צריך שיהיה במשאית. רצועות יכולות לשמש להובלת פריטים כבדים ועד לקשירה שלהם במשאית כך שניתן יהיה להעביר אותם באופן בטוח.
  • קבוצה שלישית: אביזרים משלימים

    כל מוביל מבין שעיכובים בעבודה הם דבר שיכול לשבש את כל סדר היום. לכן חשוב להכיר כמה אמצעים שיכולים למנוע מכם את בזבוז הזמן. שימו לב שההמלצה שלנו היא להחזיק במלאי רק מוצרים זולים או כאלה שעשויים להתקלקל באופן תדיר. מעבר לכך אינכם צריכים להחזיק מלאי ותמיד תוכלו לגשת אלינו ולמצוא את כל מה שאתם צריכים.

    1. גלגלים לעגלות – בעיקר גלגלי סיליקון לעגלות דולי שאתם יכולים להחליף באופן פשוט במקרה הצורך.
    2. ברגים – תמיד טוב שיש ברגים לגלגלים וברגים קודחים.
    3. ידית רמפה למשאית – עוד פריט שכדאי שיהיה בהישג יד במקרה של תקלה.
    4. כלי עבודה – סט כלי עבודה בסיסי יכול להציל אתכם במצבים רבים. אנו ממליצים להחזיק סט כלים שכולל גם מפתחות ברגים ומברגים במידות שונות. מעבר לכך, מובילי דירות חייבים בכלים מגוונים יותר שמשמשים לפירוק רהיטים, דלתות של מקררים וכו'.

    זקוקים לעזרה בהרכבת רשימת הציוד שאתם צריכים? אנו נשמח לסייע לכם. הגיעו אל אחד מסניפי החברה או שפשוט הרימו טלפון ואנו נשמח לשמוע על הצרכים שלכם ולהתאים לכם את המוצרים הכי טובים והכל במחיר הכי זול שניתן.

    מדריכים נוספים שיסייעו לכם

    author-avatar

    אודות און בראל

    און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו