קרטונים למעבר דירה לפי עיר

קרטונים למעבר דירה בפתח תקווה

קרטונים למעבר דירה בפתח תקווה

קרטונים, ארגזים וחומרי אריזה שונים הם חלק בלתי נפרד מכל מעבר דירה בפתח תקווה אך לעתים קרובות אתם עלולים להיתקל בקושי מסויים למצוא את חומרי האריזה המתאימים במחירים נוחים ובמהירות המירבית. בדיוק לשם כך הקמנו את חנות 'הכל למוביל' שמתמחה בייצור ושיווק של חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירה בפתח תקווה. באפשרותכם למצוא אצלנו באתר את כל מה שנדרש כדי לארוז דירה בהצלחה, לרכוש במחירים זולים ישירות מהיצרן ובלי פערי תיווך ולקבל הכל עד לביתכם בפתח תקווה עם שליח בתוך זמן קצר.

לא בטוחים כמה קרטונים אתם צריכים ואילו חומרי אריזה כדאי לכם לרכוש? בדיוק בשביל מקרים כאלה יצרנו עבורכם קטגוריה של חבילות מארזים מוכנים ומוזלים למעבר דירה לפי מספר החדרים וכמות התכולה שלכם. כמו כן באפשרותכם ליצור עמנו קשר לייעוץ חינמי שיסייע לכם להרכיב את החבילה המתאימה במחיר הזול.

אילו חומרי אריזה צריך למעבר דירה בפתח תקווה?

כשעוברים נהוג בדרך כלל להתמקד בקרטונים וארגזים למעבר דירה בעוד שחשוב להבין שיש חומרי אריזה נוספים שיכולים להפוך את התהליך להרבה יותר יעיל ונוח. כמובן שיש לבחור את חומרי האריזה לפי הצרכים שלכם ואין רשימה סגורה שכוללת את כל מה שצריך אם כי יש כמה פריטים בסיסיים שחשוב להכין מבעוד מועד ובכלל זה מסקינטייפים לחיזוק וסגירת הקרטונים, ניילונים גדולים וחזקים שיכולים להיות מאוד נוחים באריזת חפצים לא שבירים, שרינקים (ניילון נצמד) לעטיפת רהיטים וחפצים גדולים, ניירות אריזה שמשמשים לריפוד הארגזים וגם פצפצים לעטיפה של חפצים שבירים או עדינים. בנוסף לאלה יש גם פריטים נוספים שמתאימים לאריזת דירות גדולות (החל מ-4 חדרים) ובכלל זה ניתן למנות אקדח סלוטייפ שיעזור לכם להשתמש במסקינטייפ באופן יעיל ובלי לחפש כל פעם את הקצה שלו, ערכות סימון ועוד.

כל הפריטים האלה ועוד הרבה יותר מכך מצויים בחנות הכל למוביל ואנו משווקים אותם במחירים מאוד נוחים ובדרך כלל הרבה יותר זולים מרשתות שיווק אחרות.

איפה משיגים קרטונים למעבר דירה בפתח תקווה?

חומרי אריזה הם דבר חיוני במיוחד אך בואו לא נשכח שהאביזר העיקרי שמשמש לאריזת דירות הם קרטונים שמתאימים לאריזת דירה וכאן יש לכם אפשרות להשיג קרטונים למעבר דירה בפתח תקווה במספר דרכים. לפניכם כל השיטות, החל מהשיטה הנוחה ביותר ועד לשיטה הזולה ביותר.

הזמנת קרטונים למעבר דירה בחנות 'הכל למוביל' – השיטה הנוחה

האפשרות היעילה והנוחה ביותר שעומדת בפניכם היא הזמנת קרטונים למעבר דירה באתר הכל למוביל ולקבל את כל הפריטים שהזמנתם לפתח תקווה עם שליח עד הבית. להזמנת קרטונים למעבר דירה בחנות הכל למוביל יש יתרונות רבים ובכלל זה האפשרות למצוא בדיוק את הקרטונים שאתם צריכים הן מבחינת הגודל, הסוג והכמות, ואת חמרי האריזה שאתם זקוקים להם.

מאחר שב'הכל למוביל' מייצרים קרטונים, אתם יכולים לבצע את הרכישה במחירים זולים יותר ביחס לרשתות שיווק גדולות שפועלות בפתח תקווה, כך שלא רק שאתם נחשפים למבחר ענק, אלא באפשרותכם גם לשלם על כך פחות.

יש לציין שבאריזת דירה למעבר כדאי לעשות שימוש בקרטונים מסוגים שונים ורכישת הפריטים ב'הכל למוביל' נותנת לכם מענה מושלם לצורך הזה. לדוגמה, קרטונים גדולים ישמשו אותנו לאריזת חפצים נפחיים וקלים בעוד שקרטונים קטנים ומחוזקים יהיו מעולים לאריזת חפצים שבירים או חפצים כבדים.

רכישת קרטונים מחברת ההובלה שלכם

דרך נוספת להשיג קרטונים למעבר דירה היא לרכוש אותם מחברת ההובלה שאתם מזמינים. מובילים רבים בפתח תקווה מוכרים גם קרטונים כשחלקם אפילו יספקו לכם מספר מצומצם של קרטונים בחינם. הבעיה עם הקרטונים של חברת ההובלה היא שמדובר בגודל וסוג אחידים שיכולים להיות מעולים לאריזת פריטים מסויימים אך פחות טובים לאריזת פריטים אחרים. כמו כן בדרך כלל נהוג לקבל מספר מצומצם של קרטונים בחינם ובתנאי שאתם אורזים דירה גדולה כך שבכל אופן תצטרכו לרכוש את מרבית הקרטונים ולעתים במחירים לא כל כך משתלמים. לבסוף, חברות ההובלה בדרך כלל אינן מוכרות חומרי אריזה אחרים ובכל אופן תצטרכו לבצע השלמות במקומות כאלה ואחרים.

בסיכומו של דבר קרטונים למעבר דירה מחברת ההובלה יכול להיות פתרון נוח למדי אך מי שמחפש פתרון מושלם עשוי להתקשות למצוא אותו אצל המובילים.

איסוף קרטונים בחינם – השיטה הזולה

קרטונים למעבר דירה בחינם אולי נשמע קצת מנותק מהמציאות אך האמת היא שאפשר להשיג קרטונים בחינם ולעתים זה יכול להיות די פשוט. כל מה שנדרש מכם לעשות הוא לגשת למרכזי קניות בפתח תקווה ולברר עם חנויות שונות אם יש להם קרטונים ריקים שהם לא צריכים. בדרך כלל התשובה שתקבלו תהיה שאין קרטונים ושכל הסחורה כבר נפרקה והקרטונים נשלחו לדחיסה. זה המקום שבו תוכלו לשאול אם ניתן לשמור עבורכם קרטונים שתאספו לאחר מספר ימים. יש מי שישמח לסייע ויש כאלה שלא, כך שתצטרכו לגלות סבלנות ונחישות. לכן אנו סבורים שהשיטה החינמית מתאימה בעיקר לאריזת דירות קטנות שבה צריכים מעט קרטונים. שימו שלב שגם כאן תצטרכו לרכוש חומרי אריזה אחרים ככל שנדרש.

אנו מזמינים אתכם להתחיל וליהנות מחווית רכישה נוחה וזולה. הזמינו קרטונים למעבר דירה בפתח תקווה באתר הכל למוביל ותיהנו ממחירים נוחים ושירות מעולה. לא בטוחים מה אתם צריכים? התקשרו אלינו לייעוץ חינמי.

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו