מדריכים

כמה עולה לעבור דירה, למה לשים לב ואיך אפשר לחסוך?

מעבר דירה

מעבר דירה הוא תהליך שעשוי להיות יקר וחשוב להיערך אליו בהתאם ולנקוט במספר צעדים על מנת להבטיח עלויות הוגנות ומניעת בזבוזי כספים או תשלומים מופקעים לנותני שירות כאלה ואחרים. יתירה מכך, אם תאמצו מספר כללים תוכלו לעתים אפילו לחסוך עלויות ניכרות ולהבטיח מעבר דירה חלק ומוצלח. נמצאים לפני מעבר דירה? הכירו את העלויות שנמצאות מעבר לפינה ואת הדרכים לצמצם אותן ולעבור דירה בהצלחה.

ממה מורכבת עלות מעבר דירה

כששואלים את מרבית האנשים ממה מורכבת העלות של מעבר דירה, הדבר הראשון שעולה הוא המחיר של ההובלה. אין ספק שהובלה היא אחת ההוצאות העיקריות במעבר אך חשוב להבין שיש הוצאות נוספות שחייבים להיערך אליהן באופן הנכון שאם לא כן המחיר הסופי עלול להיות יקר ואתם יכולים להיחשף לעלויות לא צפויות ולהפתעות מיותרות.

שירותי הובלה

כפי שציינו, שירותי הובלה מהווים את אחד מסעיפי ההוצאה העיקריים בכל מעבר דירה ולאור השונות במחירים בין מובילים שונים, חשוב להבין גם למה לשים לב ואיך אפשר לבחור את חברת ההובלה המושלמת במחיר הוגן ומשתלם. יישום הכללים יכול לחסוך לכם עשרות אחוזים במחיר ולא פחות חשוב, גם לשפר את הסיכוי שלכם להזמין מובילים מומלצים ולא חאפרים.

לפני שנדון במחיר, חשוב לציין שקודם כל אנו מעוניינים בשירות הובלה איכותי ומקצועי מחברת הובלה אמינה ולכן יש כמה עקרונות שצריך לבחון טרם בוחרים במוביל כזה או אחר. במילים אחרות, קודם צריך להבטיח את האיכות ורק לאחר מכן להוזיל את המחיר. בין הנקודות המרכזיות שצריך לבדוק בכל חברת הובלה אפשר למנות את הבאים:

  1. חברה עם המלצות.
  2. מובילים עם ביטוח בהובלה ולא רק ביטוח רכב.
  3. חברת הובלה מומלצת תגיש לכם הצעת מחיר חתומה בביתכם ולא בטלפון או בוואצסאפ.
  4. חברה מומלצת תחתום על חוזה ברור שמסביר לכם מה מהות ההובלה, מה היא כוללת בדיוק ומה העלויות הסופיות.

מובילים מומלצים הם תנאי הכרחי למעבר דירה מוצלח וחשוב לשמור על העקרונות הבסיסיים האלה. יחד עם זאת הובלת דירה אינה צריכה להיות יקרה ועלינו לוודא שהיא נעשית במחיר הוגן. לכן חשוב לבחון מספר הצעות מחיר תוך השוואה של 3 חברות הובלה דומות שעומדות בתנאים שציינו.

ב'הכל למוביל' מציעים לכם שירותי הובלה מקצועיים שניתנים לכם על ידי מובילי החברה שמצויידים בכלי רכב מתאימים וחדישים ובכל האמצעים הדרושים כדי לבצע הובלה איכותית, יעילה ובטוחה.

כמה תעלה לכם הובלת דירה?

שירותמחיר
הובלת דירת 2 חדרים1,400 – 2,300 ש״ח
הובלת דירת 3 חדרים1,800 – 2,500 ש״ח
הובלת דירת 4 חדרים2,800 – 3,800 ש״ח
הובלת דירת 5 חדרים3,400 – 4,400 ש״ח
הובלת דירת 6 חדרים3,800 – 4,900 ש״ח

קרטונים וחומרי אריזה

אריזת הדירה והכנתה למעבר היא עוד חלק מאוד חשוב שצריך לתת עליו את הדעת שכן מדובר על סעיף עם עלות לא מבוטלת ומשמעות מאוד גבוהה על איכות המעבר מפני שאם תארזו באופן הנכון, תוכלו לעבור בהצלחה ובביטחון בעוד שאריזה לא נכונה עלולה להוביל לאי סדרים ולנזקים.

אנו מייצרים ומשווקים של מגוון חומרי אריזה למעבר דירה ובכלל זה ארגזים וקרטונים למעבר דירה, ועוד עשרות פריטים שיכולים לסייע ולייעל עבורכם את האריזה של הדירה. אנו ממליצים לשים לב לחבילות מעבר דירה מוכנות שאנו משווקים אשר מכילות את כל מה שנדרש כדי לארוז דירה בכל גודל בהצלחה. כמו כן אנו נשמח לייעץ ולעזור לכם להתאים את חבילת מעבר הדירה המושלמת עבורכם, לפי מספר הנפשות וגודל הדירה.

כמה יעלו לכם קרטונים וחומרי אריזה למעבר?

מחירי קרטונים וחומרי אריזה למעבר נקבעים לפי כמות החפצים שצריך לארוז כשבדרך כלל האומדן יכול להיקבע לפי כמות החדרים בדירה ולפי כמות הנפשות.

כמה חדרים אורזים?מחיר
חומרי אריזה לדירת 2 חדריםהחל מ-200 ש״ח
חומרי אריזה לדירת 3 חדריםהחל מ-270 ש״ח
חומרי אריזה לדירת 4 חדריםהחל מ-350 ש״ח
חומרי אריזה לדירת 5 חדריםהחל מ-480 ש״ח
המחירים מתייחסים לחבילות מוכנות ועשויים להתעדכן מעת לעת ולכן חשוב לעיין במחירים העדכניים בחנות

צביעת דירה

צביעת דירה היא עוד פעולה שחשוב לבצע לפני כניסה לדירה החדשה ולפני העזיבה של הדירה הישנה. גם כאן מדובר על פעולה עם עלויות לא מבוטלות שצריך להתכונן אליהן. מומלץ לצבוע את הדירה לפני הכניסה אליה מפני שכך הצביעה הרבה יותר מהירה ויעילה ולכן גם העלות שלה יכולה להיות זולה ב-25% ויותר ביחס לצביעת דירה מרוהטת.

מחיר צביעת דירה

אם אתם עומדים להזמין צבעי יש לבדוק את אופי העבודה שלו ומה הצעת המחיר שלו כוללת. מומלץ לצפות במחירון צביעת דירה עדכני שמפרט באופן מקצועי את העלויות ואת הדגשים להזמנת צבעי מקצועי ואמין. חשוב לבדוק איך הצבעי עומד לצבוע את הדירה ולהשוות את הצעת המחיר שלו לשני צבעים נוספים ובתנאי שכולם מומלצים וצובעים את הדירה באותו אופן.

מחיר צביעת דירה נקבע לפי גודל הדירה ולפי מצבה ובין הסעיפים שלפיהם מתמחרים את הצביעה של הדירה ניתן למנות את הבאים:

  1. גודל הדירה.
  2. מצב הקירות.
  3. האם צובעים את התקרה.
  4. מה הצבע הנוכחי של הקירות.
  5. האם הדירה מרוהטת או ריקה.
צביעת דירה

הדברה

בניגוד לצביעת דירה, הדברת מזיקים היא פעולה שכדאי לבצע רק בחלק מן המקרים וכשהפעולה נדרשת. כמו כן מדובר בעניין עם מחירים פחות משמעותיים מפני שבדרך כלל עלות הדברה מסתכמת בכמה מאות שקלים.

אף על פי כן חשוב להזמין מדביר מומסמך ומומלץ עם חוות דעת חיוביות שכן בענף ההדברות כמו בענפי מקצוע אחרים, אדם לא אמין יכול להכניס אתכם להוצאות מיותרות ולא מתוכננות בשלל תירוצים וטיעונים שאתם לא ממש מבינים בהם.

ניקיון הדירה

ניקיון של הדירה הוא חלק הכרחי שיעזור לכם לעבור באופן נעים ולהיכנס לבית מזמין. את הניקיון של הדירה ניתן לבצע באופן עצמאי אם כי יש מי שיעדיפו להזמין חברת ניקיון או להיעזר במנקה שתסייע.

כדי לייעל את הניקיון, כדאי לעשות את זה בזמן שהדירה ריקה ולפני שהתחלתם להעביר אליה חפצים ואם אתם צובעים את הדירה או מדבירים אותה, כדאי לנקות לאחר הצביעה ולפני ההדברה.

שירותי פרימיום

מעבר דירה הוא תהליך ארוך ומייגע שכולל הרבה מאוד פעולות שצריך לבצע. אם אתם מעוניינים להוריד מכם חלק או את כל המעמסה, כדאי שתדעו שיש מספר שירותים מעניינים שיכולים להקל עליכם את המעבר באופן משמעותי. בין השירותים האלה ניתן למנות שירותי אריזה, פירוק והרכבת רהיטים ואפילו שירות שכולל את סידור הבית החדש לרבות סידור הארונות. אין ספק שאלה פעולות שיכולות לפנות לכם הרבה זמן ולהוריד מכם את העומס אך יחד עם זאת המחיר של שירותי אריזה, פריקה או סידור יכול להגיע לאלפי שקלים בהתאם לכמות הפריטים והרהיטים בדירה שלכם.

בסיכומו של דבר, מעבר דירה הוא תהליך עם עלויות גבוהות שיכולות בקלות להגיע לאלפי שקלים. יחד עם זאת אם תבחרו את אנשי המקצוע המומלצים ותבצעו סקר מחירים, תוכלו להבטיח את השירות הטוב ביותר במסגרת מחירים הוגנים ולעתים אפילו זולים מהממוצע.

בחברת 'הכל למוביל' מציעים לכם מגוון רחב של שירותי מעבר דירה תחת קורת גג אחת ובכלל זה שירותי הובלה מקצועיים עם ביטוח, מכירת חומרי אריזה למעבר דירה, שירותי אחסנה, אריזה, הובלות מנוף ועוד. התקשרו אלינו או שלחו הודעה לייעוץ חינמי ולהצעת מחיר משתלמת במיוחד.

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו