מדריכים

כמה עולים קרטונים למעבר דירה

כמה עולים קרטונים למעבר דירה

קרטונים הם מרכיב מרכזי באריזת דירה למעבר ובחירה בקרטונים איכותיים ומתאימים עשויה להיות ההבדל בין אריזה יעילה, מהירה ובטוחה לבין סכנה לחפצים, חוסר נוחות ואפילו מחירים יקרים.

חשוב להבין שלא כל מי שמוכר קרטונים מציע את אותו מגוון ובטח שלא את אותו מחיר! לפעמים תשימו לב שדווקא הרשתות השיווק הגדולות מספקות סוג אחד של קרטונים במחיר מאוד יקר ביחס לחברות שמתמחות בייצור ושיווק קרטונים כמו ״הכל למוביל״. הפרש של שני שקלים לקרטון אולי לא נשמע לכם משהו משמעותי אך אם אתם רוכשים 80-50 קרטונים, כבר מדובר בהפרשים מהותיים, וזה עוד לפני שנגענו במחירים של חומרי האריזה האחרים.

ריכזנו עבורכם מידע חיוני שיסייע להבין כמה עולים קרטונים למעבר דירה, איך לבחור את המתאימים ביותר לצורך שלכם, איך לחסוך בעלויות והאם צריך חומרי אריזה נוספים ומה העלות שלהם.

ב'הכל למוביל' תוכלו למצוא מגוון ענק של סוגי קרטונים לאריזת דירה למעבר, לצד חומרי אריזה נוספים שיסייעו לכם לעבור את אריזת הדירה ופריקתה על הצד הטוב ביותר. כל המוצרים מתומחרים במחירים תחרותיים ובאפשרותכם לקבל את כל המוצרים עם משלוח עד הבית או להגיע אל אחד הסניפים שלנו בראשון לציון או חולון לאיסוף עצמי. צריכים עזרה ולא בטוחים מה אתם צריכים? נציגינו ישמחו לעמוד לשירותכם בחינם ובלי התחייבות.

סוגי קרטונים למעבר דירה

יש מספר קרטונים למעבר דירה שנבדלים בחוזק, מידות, ייעוד ומחיר.

קרטון מובילים

מידות משוערות: רוחב: 60 ס״מ | גובה: 40 ס״מ | עומק: 40 ס״מ

המידות של קרטון מובילים משלבות באופן מיטבי בין נוחות נשיאה לבין כמות תכולה ואפשר להבין מדוע הוא הקרטון הנפוץ ביותר באריזת דירה והובלה. קרטון מובילים מעולה לאריזת חפצים לא שבירים ולא כבדים כשבין הדוגמאות הנפוצות ניתן למנות אריזת בגדים, ניירת וחפצים נוספים בגודל קטן עד בינוני.

קרטון מובילים מהווה את הבסיס בכל אריזת דירה וזאת הסיבה שיש חנויות שמוכרות רק את הסוג הזה. אין ספק שזהו סוג חשוב והנפוץ ביותר אך בוודאי שהוא אינו מתאים לכל סוגי האריזות.

לדוגמה, קרטון מובילים סטנדרטי יהיה נהדר כדי לארוז בגדים, מצעים וחפצים נוספים אך הוא לא תמיד יהיה יעיל באריזת חפצים גדולים, שבירים או כבדים.

לאור הביקוש הגבוהה למוצר, החלטנו לייצר גם קרטון מובילים דו גלי מחוזק שמאפשר לארוז גם חפצים כבדים או שבירים. מחירו של הקרטון הדו גלי יקר יותר אך הוא יכול להיות מאוד שימושי ולחסוך בהוצאות של קרטונים מסוגים אחרים.

קרטונים לאריזת פריטים שבירים או פריטים כבדים

מידות משוערות: מגיע במספר גדלים קטנים ביחס לקרטון מובילים.

אריזת פריטים שבירים כמו כוסות, צלחות וחפצים אחרים מהווה אתגר וחשוב להשתמש בחומרי אריזה מתאימים כדי להימנע מנזקים בזמן ההובלה.

קרטון מובילים בדרך כלל לא מומלץ במצבים כאלה מפאת גודלו והסכנה שהפריטים יזוזו במהלך ההובלה ויחשפו לסכנות, אם כי בשימוש נכון, גם קרטון מובילים דו גלי יכול להתאים.

קרטונים לאריזת פריטיים כבדים או שבירים יספקו הגנה מיטבית ויעמדו בעומס המשקל מבלי להיקרע או להתעוות.

קרטונים ממוחזרים

קרטונים ממוחזרים הם למעשה קרטונים שכבר נעשה בהם שימוש בעבר. בדרך כלל מדובר בקרטונים ששימשו להוביל סחורות ומומלץ להבין איזו סחורה הועברה בקרטונים האלה מפני שיש קרטונים ממוחזרים ששימשו להובלת פריטים כמו ביצים שלא תמיד הייתם רוצים להשתמש בהם כדי לארוז את הבגדים שלכם.

ב״הכל למוביל״ משווקים קרטונים ממוחזרים במחירים מוזלים כשבדרך כלל הקרטונים האלה לקוחים מתעשיית הטקסטיל.

שימו לב!

  • מחיר קרטונים משומשים זול יותר ב40% ביחס לקרטון מקביל.
  • האספקה של קרטונים משומשים בישראל אינה סדירה ותלויה בהיצע בענפי התעשייה השונים. בסופו של דבר לא כל קרטון משומש יכול להתאים לאריזת דירה ולכן נהוג לבחור אותם בקפידה.

קרטונים מיוחדים

קרטונים מיוחדים נועדו לתת פתרונות לאריזת חפצים שונים באופן יעיל במיוחד. אחת הדוגמאות לקרטונים מיוחדים היא קרטון עם קולב שיכול לחסוך לכם הרבה זמן ומאמץ. מטרתו של הקרטון עם הקולב היא לתלות עליו בגדים ישירות מהארון בלי הצורך לקפל, לפרוק או לארוז אותם באיזושהי דרך. כל מה שצריך כדי לארוז בגדים תלויים הוא להעביר אותם מהארון ישירות לקרטון.

גם בזמן הפריקה מדובר בתהליך פשוט וכל מה שנדרש הוא להעביר את הבגדים מהמתלה בקרטון אל תוך המתלה בארון.

תחשבו כמה זמן אתם יכולים לחסוך בקיפול וגיהוץ כשאתם משתמשים בקרטון מיוחד כזה.

העלות של קרטונים מיוחדים יקרה יותר אך כדי לחשב את העלות האמיתית עליכם להבין כמה קרטונים אחרים אתם חוסכים. לדוגמה, קרטון מיוחד לתליית בגדים יכול לחסוך שני קרטוני מובילים כך שהעלות שלו מצטמצמת.

קרטונים לאחסנה

במקרים רבים מעבר דירה מלווה גם באחסנת חלק מהקרטונים. אריזת חפצים שמיועדים לאחסנה תתבצע בקרטונים מחוזקים – בדרך כלל כאלה שעשויים מקרטון דו גלי ויש לכך שתי סיבות מרכזיות:

  1. פריטים באחסנה חייבים לקבל את ההגנה המירבית וקרטון דו גלי או קרטון מחוזק יכולים לספק את המענה המתאים.
  2. בדרך כלל נהוג לאחסן קרטונים בערימה כדי לחסוך מקום ובעוד שקרטונים רגילים לא יעמדו בעומס ויקרסו במשך הזמן, קרטונים דו גליים מחוזקים יכולים לעמוד בעומס ולמנוע נפילות במשך הזמן.

קרטון דו גלי יקר יותר מקרטון רגיל מאחר שהוא מורכב ממספר שכבות של קרטון.

חומרי אריזה נוספים שצריך בכל מעבר

אין ספק שקרטונים חשובים מאוד באריזת דירה למעבר אך צריך לזכור שכדי לארוז דירה בהצלחה וביעילות, חשוב להשתמש בחומרי אריזה נוספים.

בין חומרי האריזה שצריך בכל הובלה ניתן למנות את המסקינטייפ, ניירות האריזה, ניילון נצמד, ופצפצים.

ניתן להוזיל את העלויות של חומרי האריזה היקרים יותר כמו פצפצים וניילון נצמד באמצעות רכישה של אריזות קטנות יותר או ברכישה לפי מטר. את מחירו של סרט ההדבקה ניתן להוזיל באמצעות רכישה של חבילה הכוללת מספר פריטים.

לא בטוחים כמה קרטונים אתם צריכים ואילו חומרי אריזה כדאי לכם לרכוש? התקשרו או שלחו הודעה ונשמח לסייע ולהרכיב לכם את החבילה הזולה והמתאימה בלי סיכון ובלי התחייבות.

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו