ייצור קרטונים מכל הסוגים לכל צורך ובכל כמות במחירים מפתיעים במיוחד.
מהיצרן לצרכן ללא פערי תיווך!

ייצור קרטונים לפי מידה
ייצור קרטונים מכל הסוגים מהיצרן לצרכן

חברת 'הכל למוביל' היא הוותיקה בישראל לייצור ושיווק קרטונים לכל צורך. ברשות החברה עומדים הכלים המתקדמים בישראל לייצור קרטונים ביעילות ובמחיר הכי אטרקטיבי.

חברתנו מייצרת קרטונים למגוון חברות מובילות בישראל כבר למעלה משני עשורים ונשמח מאוד לשרת גם אתכם. לא משנה אם אתם צריכים שנייצר עבורכם מעט קרטונים באופן חד פעמי או קרטונים רבים באופן שוטף, אצלנו אתם מקבלים הרבה יותר.

ייצור אריזות קרטון ב'הכל למוביל'

מפעל לייצור קרטונים
ייצור ושיווק מוצרי אריזה

אנו מציעים לכם את חבילת השירותים משתלמת במיוחד ובכלל זה:

מפעל לייצור קרטונים לכל צורך

אנו מייצרים קרטונים לכל סוגי התעשיות, החל מתעשיות טקסטיל ומזון ועד לייצור קרטונים מיוחדים לתעשיות ההייטק. לרשותנו עומדים הכלים וחומרי גלם איכותיים שיבטיחו את המוצר הטוב ביותר.

ייצור קרטונים לפי מידה

עם הדפסה או בלי, קרטונים מרופדים או רגילים, חד גלי, דו גלי ואפילו תלת גלי עם תבניות מוכנות. כל קרטון שתרצו ובכל כמות – אנו נייצר תוך שמירה קפדנית על איכות ואספקה במועד שנקבע – כולל אחריות.

ייעוץ חינם

לעתים קרובות אנו נתקלים בלקוחות שלא ממש יודעים אילו קרטונים הם צריכים. תשאירו לנו את ההתלבטויות. אנו נספק לכם את הפתרונות הטובים ביותר – כאלה שישלבו שימושיות לצד יעילות כך שלא תשלמו יותר ממה שאתם באמת צריכים.

ייצור בתוך זמן קצר ובאספקה מיידית

במחסני החברה מגוון קרטונים מכל סוג – החל מקרטונים לתעשייה ועד קרטונים למעבר דירה שתוכלו לרכוש באופן מיידי. יחד עם זאת, במידה שמדובר במפרט מיוחד, נוכל להתחיל ולייצר באופן מיידי כל כמות וכל סוג של קרטון.

משלוחים לכל הארץ

צריכים את הקרטונים לאזור המרכז, השרון, ירושלים, הדרום או הצפון? אין בעיה. ברשותנו ציי רכב שיביאו את הקרטונים עד אליכם בכל יישוב בישראל.

מלאו את הפרטים המבוקשים ותקבלו הצעת מחיר מפורטת ואטרקטיבית עבור קרטונים ואריזות מכל סוג ובמחירים האטרקטיביים בישראל.

באפשרותכם ליצור עמנו קשר טלפוני בכל ימות השבוע כולל שישי

[contact-form-7 id="6000" title="main"]