מדריכים

כך תדעו כמה קרטונים תצטרכו למעבר דירה

ארגזים למעבר דירה

עומדים לקראת מעבר דירה ועומדים בפני דילמה: "כמה קרטונים אנחנו צריכים?"
עבורכם, ננסה למפות את כמויות הקרטונים הנדרשים למעבר דירה ואת המפתח לכמויות.
כדי לחשב את כמות הקרטונים הדרושה למעבר הדירה צריך להביא בחשבון מספר דברים:

1. כמה חדרים הדירה?

2. כמה נפשות חיים בדירה?

3. מה מידת העומס בדירה?

4. האם יש לארוז תכולה חריגה שאינה אופיינית לדירה סטנדרטית, כגון: אוסף ספרים, מצלמות, פסלים, מינאטורות וכדו.

בטבלה המצורפת ניתן לקבל את הערכת הכמות עבור קרטונים למעבר דירה וחומרי האריזה בהתאם לניסיון של שנים במגוון דירות .

מחשבון כמות קרטונים למעבר דירה

דירה/רמת עומס קלה ממוצעת עמוסה
חדר 1 – דירת סטודנט 10 15 25
דירת 2 חדרים 20 25 35
דירת 3 חדרים 35 60 75
דירת 4 חדרים 40 70 90
דירת 5 חדרים 55 75 120
דירת 6 חדרים 65 85 130
דירת 7 חדרים 75 95 140
דירת אקסטרא – 8 חדרים + 100 120 150

כמות הנפשות בדירה מוסיפות לכמות הקרטונים הדרושים, לדוגמא:
חמישה נפשות בדירת 3 חדרים – תוספת של כ- 10-15% בכמות הקרטונים הדרושה ובהתאם לכמות הקרטונים נדרשים סרטי הדבקה .

שקית וואקום

שקית וואקום – ב'הכל למוביל'

ניתן לצמצם את כמות הקרטונים הדרושה  על ידי שימוש  בשקיות ואקום לאריזת הפריטים הנפחיים כגון בגדי חורף , מעילים, שמיכות פוך , כריות ועוד.

תכולה חריגה בדירה כגון אוספים מסוגים שונים  יש לאמוד בהתאם לסוגי הפריטים, משקלם, האם הם שבירים, גודלם הפיזי, והמקום שהם תופסים בדירה לפני האריזה  – נציגי הכל למוביל ישמחו לסייע ולתרום מניסיונם הרב – צור קשר וקבל סיוע  03-9417711 .
אוקי הגיע הזמן להתחיל לארוז ואתם רוצים לבצע את האריזה בעצמכם.
חשוב מאוד שכשהמוביל יגיע, כל תכולת הבית כבר תהיה ארוזה בקפידה בתוך קרטונים – זהו מתכון להובלה מוצלחת.

דברים שכדאי לדעת ולהתכונן אליהם

 רצוי שאתם תכינו מראש גם: 

  • סכין יפנית
  • קרטונים
  • ניר אריזה
  • קרטון ביגדי תליה
  • שקיות
  • מרקרים
  • מדבקות גדולות במספר צבעים (לכל חדר בצבע שונה) ארזו כל חדר בנפרד.

הטיפים שלנו:

  • את הספרים וכלי בית שבירים ארזו בארגזים קטנים – כך תוכלו להרים אותם באופן חופשי בלי עזרה מיותרת.
  • בגדים, שמיכות ומצעים בארגזים גדולים או שקיות ניילון גדולות למצעים, מאוד נוח וקל לאריזה.
  • בקבוקים וצנצנות – לעטוף בניילון נצמד כדי שלא ישפכו בתוך הארגז, ואז הדביקו את המכסה בסרט הדבקה.
  • לאריזת המטבח רצוי לפנות את השולחן, להניח את ניירות האריזה וקרטון ליד, להניח את הצלחות על השולחן ולארוז בהרבה ניר, למלא את הקרטון חלק כלי זכוכית ולרפד עם מגבות מטבח ופלסטיקים למיניהם, גם את צלחת המיקרוגל לא נשכח ונארוז בניר ונכניס לארגז.
  • הכינו קוד מדבקות לכל חדר בצבע אחר. ארגזים עם תכולה שבירה סמנו בצורה בולטת במיוחד, כך תדעו שייך כל ארגז כשתגיעו לביתכם החדש  כאשר המוביל מפזר את התכולה  בדירה תוכלו לכון  לאן כל דבר הולך,
    בנוסף בבית החדש הכינו מדבקה עם צבע ומספר לפי אותו קוד, כך יוכלו המובילים בקלות לדעת מה להניח היכן.
  • עציצים: מוטב לא להשקות מספר ימים קודם לכן, כדי לא ליצור נזילות והעציצים יהיו יחסית קלים, ולא כבדים מהמים.
  • לאלה שמתחילים לארוז חודש קודם להובלה, כדי לחיות בבית בצורה נורמלית, פנו אזור בבית וכל מה שאתם אורזים הניחו שם- זה יחסוך הרבה בלגן .
קרטונים הכל למוביל

ניתן להשיג קרטונים מכל הסוגים והגדלים – גם קרטונים ממוחזרים במצב מעולה ובמחירים הזולים בישראל!

ובכל זאת – אלה שהתעייפו רק מהמחשבה על אריזה, ניתן לבקש מחברת ההובלות הצעת מחיר לאריזה של התכולה או חלק מהתכולה, כמו למשל רק המטבח שזה החלק הקשה באריזה, עלויות אריזה של בית בן שלושה חדרים נעות בין 1200 עד 3000 ש"ח תלוי בתכולת הבית.

אין דבר אשר יותר מרגיז מובילים מבית שאינו ארוז מוכן ביום ההובלה וארוז במלואו בתוך קרטונים למעבר דירה – מתכון להובלה מוצלחת זה בית ארוז כמו שצריך.

מה עוד לקחת בחשבון?

הקיץ כידוע זו עונת המעבר הגדולה. סטודנטים עוברים לדירות שכורות, זוגות צעירים נכנסים לדירות שרכשו או שכרו, משפחות עם ילדים מנצלים את העובדה שהילדים לא בלימודים ועוברים לדירות חדשות, אפילו אנשים מבוגרים מנצלים את העובדה שבקיץ שמקומות עבודה רבים יוצאים לחופשה מרוכזת והם בוחרים לעבור לדירה חדשה. זה הזמן בו מתרחשים המעברים הגדולים, ולכן זה הזמן גם לחפש ארגזים למעבר דירה.

מחפשים ארגזים למעבר דירה?

ארגזים וקרטונים בכל הגדלים הכל למוביל

ארגזים וקרטונים בכל הגדלים הכל למוביל

כאשר אנחנו מחפשים ארגזים למעבר דירה, עלינו לקחת בחשבון כמה נקודות אותן נסקור כאן. אך לפני כן, עלינו לקבוע מראש, היכן וכיצד אנחנו מחפשים ארגזים למעבר דירה. החיפוש שונה מזה שהיה נערך בעבר. אם בעבר נאלצנו לחפש פיזית ארגזים למעבר במקומות שונים, הפעם אנחנו מחפשים חברות שיארגנו לנו ארגזים וקרטונים שכאלה.

החיפוש יתבצע דרך אתרי אינטרנט שונים, עם זה אתרים ישירים שעוסקים במעבר דירה ועם זה אתרים שעוסקים בחברות שעוסקות בייצור ושיווק ארגזים למעבר דירה. חברות כאלה אפשר למצוא בכל אזור בארץ כיום.

היתרון שלנו הוא, שאנחנו יכולים לבצע חיפוש על פי סוג החברה, המיקום בו החברה יושבת וכן על פי סוג הארגזים שאנחנו מחפשים. לשמחתנו כל חברה אשר מייצרת ומשווקת ארגזים וקרטונים למעבר דירה, מציעה לנו מגוון דוגמאות של ארגזים, החל מארגזים שמותאמים לחפצים קטנים ועד ארגזים לחפצים גדולים, ארגזים עם ריפוד ובלי, ארגזים שמתאימים לכלי בית, ציוד משרדי, ספרים, בגדים ועוד. אנחנו בסך הכל צריכים לבחור את הארגזים שמתאימים לנו.

אחרי שהחלטנו היכן לערוך את החיפוש וכיצד לערוך אותו, אנחנו יכולים להחליט, באילו ארגזים נשתמש ומדוע. צריך להבין שמעבר דירה היא אומנות כשלעצמה. יש בתהליך סדר מסוים אותו אנחנו חייבים לבצע אחרת אנחנו עלולים לגלות, עם זה בזמן האריזה ועם זה בזמן פירוק הארגזים השונים, שאנחנו לא מוצאים את מה שאנחנו מחפשים או גרוע מכך, שהארגזים לא מסודרים והחפצים נשברו או נאבדו. לכן חשוב שניצור לעצמנו תהליך של אריזה, כאשר חלק חשוב ממנו הוא כל מה שקשור באילו חומרי אריזה נשתמש.

ארגזים מסוגים שונים

אנחנו יכולים למצוא, כאמור, ארגזים מסוגים שונים לאריזת החפצים השונים;
אנחנו יכולים למצוא ארגזים לצורך אריזת כלי מטבח, ארגזים שמתאימים לאריזת בגדים או כל פריט אחר שלנו. כל מה שעלינו לעשות הוא להחליט האם אנחנו בוחרים בארגז כזה או בארגז אחר. הרעיון הוא כמובן לבחור בארגזים שמתאימים מבחינת הגודל, הנוחות, והחומר ממנו הוא עשוי.

ההיגיון אומר, שחפצים שבירים ייהנו מארגזים מרופדים, זאת בזמן שחפצים לא שבירים, יכולים להיות בתוך ארגזים שאינם מרופדים כלל. צריך לזכור, שארגזים עולים גם כסף וגם תופסים מקום, לכן אין הצדקה לרכוש ארגזים גדולים יותר ממה שאנחנו צריכים ואין גם הצדקה לרכוש יותר ארגזים ממה שאנחנו צריכים. מה שנכון לעשות, הוא לרכוש ארגזים שיכולים להתאים לנו בכמות שיכולה לספק את הצרכים שלנו.

מדריכים נוספים שיסייעו לכם

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו