מדריכים

הימנעו מטעויות! אילו חומרי אריזה אתם באמת צריכים?

חומרי אריזה למעבר דירה

עומדים לעבור דירה? זה הזמן להכיר את הדרכים המומלצות לאריזת הדירה ואת חומרי האריזה החיוניים.

אריזת דירה למעבר חייבת להיות מסודרת ולהתייחס למספר נקודות:

  1. אריזת דירה צריכה להיות יעילה ולקחת בחשבון את לוחות הזמנים.
  2. החפצים צריכים להיות בטוחים לאורך כל תהליך המעבר.
  3. חשוב לארוז את הדירה מתוך מחשבה על הפריקה ועל האופן המהיר והנוח ביותר להתמצא בתכולת הארגזים בזמן הסידור של החפצים בבית החדש.

ככל שנשקיע יותר זמן ומאמץ באיסוף חומרי אריזה מומלצים לאריזת הבית, כך התהליך יתבצע בצורה חכמה יותר ונוכל להיות רגועים יותר בכל הקשור למצב בו החפצים שלנו יגיעו ליעדם החדש.

לפני שנסביר על חומרי אריזה מומלצים לאריזת הבית, יש להתייחס לשתי נקודות מהותיות. הראשונה, היכן אנחנו יכולים למצוא את חומרי האריזה והנקודה השנייה שעלינו להתייחס אליה היא כמות הקרטונים לה נזדקק, וכיצדלבחור אותם.

יש מספר דרכים להשיג קרטונים למעבר דירה אם כי כשזה מגיע לציוד אריזה משלים כמו מסקינטייפ, פצפצים וכדומה, האפשרויות מצטמצמות באופן משמעותי. מומלץ לרכוש את חומרי האריזה הנחוצים וכן את הקרטונים שחסרים לכם בחנות הכל למוביל שמשווקת את כל חומרי האריזה והקרטונים במחירים ישירים וזולים במיוחד.

מבחינת תמהיל הארגזים, עלינו לקחת בחשבון שלא כל קרטון מתאים לאריזה כללית של הבית וחשוב להתאים את הקרטונים

בהתאם לסוג וכמות התכולה שלכם. באופן כללי אפשר לומר שקרטונים גדולים ישמשו לאריזת חפצים לא שבירים וקלי משקל בעוד שקרטונים מחוזקים וקטנים יותר יהיו שימושיים אריזת חפצים כבדים יותר או שבירים.

מגוון חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירה בחנות שלנו
מגוון חומרי אריזה וקרטונים למעבר דירה בחנות שלנו – בנוחות ובזול!

אילו חומרי אריזה צריך בזמן מעבר דירה?

חומרי האריזה העיקריים בהם נשתמש יהיו מן הסתם קרטונים למעבר דירה. המגוון מאוד רחב וקיימים קרטונים לצורך אריזת חפצים כגון כלים שבירים, כלי מטבח, צלחות וכוסות, פסלים, בגדים, ספרים, צעצועים וכיוצא בזה.

חושב לבחור את הקרטונים המתאימים לפי התכולה שלכם כך שניתן יהיה לשנע אותם בנוחות ובבטיחות מקסימליים. כדי להשלים את התמונה, ניעזר בחומרי אריזה נוספים ובכלל זה:

  • נייר אריזה.
  • פצפצים מתאימים לאריזת חפצים שבירים.
  • סרטי הדבקה/מסקינטייפ עבים וחזקים לחיזוק וסגירת הקרטונים.
  • אקדח מסקינטייפ שמייעל את האריזה. מומלץ בעיקר לאריזת דירות גדולות עם כמות ארגזים גבוהה.
  • ניילון נצמד יכול לספק פתרונות מגוונים.
  • כלי סימון שבעזרתם נסמן את הקרטונים ואת התכולה שבכל אחד מהם.

כפי שציינו אין רשימה קבועה של קרטונים וחומרי אריזה מפני שלא כל דירה דומה ומה שמתאים לאריזת דירת 5 חדרים, לא יתאים לאריזת דירת חדר.

אילו וכמה קרטונים למעבר דירה צריך?

קרטונים הם הבסיס לכל אריזת דירה למעבר וחשוב להבין שהתאמת הסוגים הנכונים יכולה להפוך את האריזה להרבה יותר יעילה ונוחה.

כמות הקרטונים נקבעת על פי כמות החפצים שאנחנו מבקשים להעביר. סביר להניח שבבתים קטנים כמות הקרטונים תהיה מצומצמת ביחס לכמות הקרטונים של משפחות גדולות שמתגוררות בדירות 4 או 5 חדרים.

איך תדעו כמה קרטונים תצטרכו בסופו של דבר? זה די פשוט. ראשית תוכלו למצוא באתר חבילות מוזלות למעבר דירה שמותאמות לגודל הדירה שלכם וכוללות את כמות הקרטונים שתצטרכו וחומרי אריזה משלימים. אנו ממליצים לרכוש חבילות מוכנות מפני שהן זולות יותר, חוסכות את החישובים ומצמצמות את מרחב הטעות האפשרית.

באופן כללי אפשר לומר שעבור אריזת דירת חדר סטנדרטית נדרשים 15 קרטונים במידות ממוצעות. יש לציין שהכמות הזאת תלויה גם בתכולה שלכם כך שאם מדובר בדירת חדר עם מעט חפצים נוכל לצמצם בכמות הקרטונים בעוד שאם יש לכם הרבה חפצים, הכמות יכולה לגדול עד ל-25 קרטונים.

חומרי אריזה למעבר דירה, קרטונים להובלה - הכל למוביל
חומרי אריזה למעבר דירה, קרטונים להובלה במחיר הזול בישראל – הכל למוביל – מהיום גם לצרכן הפרטי

ומה לגבי אריזת דירות גדולות יותר? גם כאן החישוב מאוד פשוט ולמעשה ניתן להכפיל את הכמויות שציינו במספר החדרים. אם כי חשוב לציין שבדירות 3 חדרים ומעלה צריך להוסיף מכפיל שכולל אזורים שמצויים בדירות גדולות ולא בקטנות ובכלל זה מסדרונות, מחסנים, מרפסות וכיוצא בזה. בכל אותם חלקים יהיו חפצים נוספים שצריך לארוז ושחובה לקחת בחשבון. לכן הכמות של הקרטונים לאריזת דירה 4 חדרים תעמוד בממוצע על 70 קרטונים.

יש לציין שאף על פי החישוב שלהלן, צריך להתאים את הקרטונים לסוג התכולה כך שמומלץ לחלק את הכמות לסוגי קרטונים שונים בהתאם למה שאורזים. כלל מנחה לכך יהיה הכנסת חפצים נפחיים, קלי משקל ולא שבירים אל ארגזים גדולים פשוטים ואילו חפצים שבירים/כבדים או רגישים, יש לארוז בקרטונים קטנים יותר ומחוזקים. אם אתם עומדים לאחסן את תכולת הדירה או חלקה, יש להיעזר בקרטונים מחוזקים שיהיו עמידים למשך האחסנה ויוכלו לשאת את המשקל של הקרטונים והציוד שמניחים עליהם במחסן.

מתי צריך להכין ציוד אריזה?

אריזת דירה למעבר היא החלק הארוך ביותר בכל התהליך ויש לו השלכות על האופן שבו נעבור דירה ועל הנוחות לקראת המעבר ואחריו. לכן חשוב להקדיש לו את תשומת הלב הראויה ולהתחיל באריזות באופן הדרגתי כבר כחודש לפני ההובלה. פרק הזמן הזה יסייע לכם להתכונן בנחת ולארוז באופן מסודר ובטוח.

באפשרותכם לבצע הזמנה באתר ולקבל את כל הציוד עם שליח עד הבית או להגיע לאחד מסניפי הכל למוביל ולרכוש את כל מה שאתם צריכים. זקוקים לעזרה? התקשרו אלינו ונשמח לסייע.

מדריכים נוספים שעשויים לעניין אתכם

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו