מדריכים

איך בוחרים גודל וכמות האריזות והקרטונים במעבר דירה

קרטונים למעבר דירה - אריזות קרטונים דו גלי לכלי מטבח וזכוכית

כל מי שעבר אי פעם דירה ודע שישנם אריזות קרטון ומוצרי אריזה שיכולים לשמש אותנו באופנים שונים לצרכים שונים. קרטונים אלה נבדלים האחד מן השני במספר מאפיינים ובכלל זה במידות, בעובי הקרטון, בחוזק, אופן הנשיאה והסגירה וכמובן שגם במחיר. מבולבלים ממבחר הקרטונים שניתן לרכוש? בואו ונבין איך לבחור את הקרטונים המתאימים לצרכים שלכם.

הקרטון צריך להיות מותאם למטרה

תכולת הדירה מגוונת וכדי לארוז אותה נעזרים בדרך כלל בשני סוגי קרטונים למעבר דירה.

  • קרטון חד גלי – או קרטון בגדים במגוון מידות בהתאם לצורך.
  • קרטון דו גלי – או קרטון מובילים קשיח בשלוש מידות עיקריות.

באופן כללי ניתן לומר שקרטון דו גלי יהיה חזק יותר באופן משמעותי ביחס לקרטון חד גלי אך גם המחיר שלו יקר יותר. ניתן לקרוא בהרחבה על סוגי קרטונים במדריך שפרסמנו.

רוב תכולת הבית יכולה להיארז בקרטון חד גלי שכולל מגוון מידות וסוגים כדוגמת קרטון לאריזת בגדים, קרטון מצעים, קרטון 'שפע' וקרטון 60X40X40.

כלי הזכוכית, צלחות, כוסות, מגשי זכוכית, כלי נוי שבירים ופריטים רגישים או כבדים, נארזים בדרך כלל בקרטון דו גלי מפני שהוא יכול לספק לפריטים הגנה טובה יותר במקביל ליכולתו לשאת משקלים גבוהים יותר.

דבר נוסף שחשוב לציין בהקשר של התאמת הקרטונים היא המטרה. בעוד שלרוב הקרטונים ישמשו לאריזת דירה למעבר, ישנם מקרים רבים שבהם נצטרך לאחסן את התכולה או חלקה מסיבות כאלה ואחרות. במקרים כאלה חשוב להמיר את מרבית הקרטונים החד גליים לקרטונים מחוזקים מהסיבה שאחסון תכולת דירה מחייב להניח את הקרטונים האחד על גבי השני לפרק זמן קצר או ארוך וכדי למנוע עיוות בארגזים, קריסה ואפילו נפילה, חשוב להיעזר בקרטונים חזקים ועמידים ככל שניתן.

חומרי אריזה מתאימים

מעבר דירה יעיל ומהיר תלוי בצורה מאד משמעותית באופן שבו ארזנו את תכולת הדירה וכדי לעשות את זה על הצד הטוב ביותר, יש להיעזר בחומרי אריזה מתאימים שישלימו את הקרטונים. לפניכם רשימת מוצרי אריזה למעבר דירה שיכולים לסייע באריזה ולהבטיח שכל החפצים יגיעו בשלום ליעדם החדש.

  • ניילון פצפץ או ניילון פו"מ (ספוג בעובי 2 מ"מ ברוחב 1 מ')
  • ניילון נצמד לאריזה של מגוון פריטים כגון רהיטים ומראות.
  • קרטון גלי – יריעת קרטון ברוחב של 1 מ' באורך של 50 מ' לעטיפת והגנה על רהיטים וזכוכית.
  • סרטי הדבקה איכותיים יסייעו באריזת הבית לקראת ההובלה.
  • ניירות אריזה המשמשים לשתי מטרות מרכזיות. הראשונה לעטיפת חפצים שבירים והשנייה לריפוד הקרטונים.
  • אביזרי עזר לאריזת דירה ובכלל זה אקדח מסקינטייפ, ידית לניילון נצמד וכיוצא בזה.

בדרך כלל אין צורך בכל חומרי האריזה האלה וכדאי להתאים אותם לצרכים שלכם. באפשרותכם ליצור עמנו קשר לייעוץ חינמי והתאמה מושלמת או פשוט לרכוש חבילת מעבר דירה מוכנה שכוללת את הפריטים החיוניים בהתאם לגודל הדירה שצריך לארוז. ניתן לרכוש את כל הפריטים האלה ונוספים אחרים בחנות 'הכל למוביל' וכמובן שגם באתר.

גודל אריזות קרטון – מדוע זה משפיע

למידות של אריזת הקרטון יש משמעות על האופן שבו נוכל לארוז. ראשית, אנחנו צריכים לבחון האם גודל הקרטונים מספיק בשביל להכיל את החפצים. כלל האצבע מורה שהקרטונים צריכים להיות גדולים ככל שניתן על מנת שניתן יהיה לצמצם בכמות שלהם אך זה בתנאי שהארגזים הארוזים אינם כבדים מדי, יכולים לספק הגנה מושלמת ואינם יקרעו או יקרסו בזמן ההובלה.

לדוגמה, כדי לארוז בגדים אנו נשתמש בקרטונים חד גליים גדולים ככל שניתן מהסיבה שלבגדים ופריטי טקסטיל אין משקל גבוה, הם לא שבירים וניתן לשאת אותם בבטחה גם בקרטון זול עם עמידות סטנדרטית. באופן הזה נוכל לחסוך בעלויות ולצמצם את כמות הקרטונים שצריך להוביל.

מצד שני, אם אתם אורזים את צלחות המטבח, עליכם להשתמש בקרטונים קטנים וחזקים יותר מפני שמדובר בפריטים שבירים וכבדים כך שמצד אחד הקרטון צריך להגן עליהם ככל שניתן ומצד שני יש צורך לשאת משקל גבוה ואם הקרטון יהיה גדול מדי, פשוט לא נוכל לשאת אותו בבטחה.

באופן כללי אפשר לומר שפריטים שבירים, עדינים או כבדים נארוז בקרטונים קטנים אך חזקים בעוד שככל שהפריטים נפחיים ופחות עדינים, כך ניתן יהיה להשתמש בקרטונים חד גליים גדולים ופשוטים.

קרטונים למעבר דירה
בהכל למוביל תמצאו את כל סוגי הקרטונים והציוד לאריזה ולמעבר דירה

רכישת קרטונים וחומרי אריזה למעבר דירה

קרטונים וחומרי אריזה למעבר דירה הם אחד האמצעים הכי בסיסיים לאריזת דירה ולמעבר מוצלח ולכן חשוב לתת את הדעת ולרכוש את הפריטים הנחוצים מבעוד מועד. אנו ממליצים בחום להכין את חומרי האריזה לפחות כחודש לפני המעבר מהסיבה שהיערכות מוקדמת תסייע לכם לארוז בנחת ולחלק את משימת האריזה באופן חכם כך שניתן יהיה לפרוס אותה למשך כל התקופה. צעד זה יאפשר לארוז באופן מסודר וגם כדי למנוע אי סדר מיותר לפני המעבר שגם כך מתאפיין בחוסר נוחות.

מומלץ למפות את הפריטים שצריך לארוז למעבר דירה ולהבין מה עובר איתכם ועל מה ניתן לוותר. פעולה זו תסייע לכם לעבור לבית מסודר יותר ולפנות מקום עבור חפצים חיוניים יותר. כמו כן הפעולה הזאת תעזור לצמצם את עלויות ההובלה ואפילו את כמות הקרטונים וחומרי אריזה שתצטרכו.

לאחר שהבנתם מה צריך, תוכלו להתקשר אלינו כדי להתייעץ עם המומחים שלנו ולהתאים את הכמות הנדרשת של הקרטונים או שלחילופין תוכלו לרכוש חבילת מעבר דירה מוכנה.

כל הפריטים ניתנים לאיסוף עצמי באחת מחנויות החברה וכמו כן ניתן לקבל את כל ההזמנה עם שליח עד לביתכם.

אנו מזמינים אתכם לצפות במבחר הגדול בישראל לחומרי אריזה למעבר דירה ולרכוש את מה שאתם צריכים על בסיס ההמלצות שסקרנו. ב'הכל למוביל' תמצאו את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז את הדירה באופן מוצלח והכל במחירים זולים ועם שירות מעולה.

מדריכים נוספים שיסייעו לכם

author-avatar

אודות און בראל

און בראל הוא הבעלים של חברת 'הכל למוביל' המתמחה בייצור ושיווק של קרטונים למעבר דירה, חומרי אריזה וקרטונים למשלוחים ולאריזה ללקוחות פרטיים, חברות ומובילים. אנו החברה הוותיקה בישראל לייצור ושיווק חומרי אריזה וקרטונים ובאתר תוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים כדי לארוז דירה באופן מהיר, יעיל ובמחיר משתלם. אני מחוייב ב-100% לשביעות רצונכם המלאה! לכל הכתבות שלי | לעמוד הפייסבוק שלנו